לעדכן ולהיות רלבנטי

תמונות מחמיאות ואיכותיות של הצימר, עדכון מחירים, מבצעים אטרקטיביים ועוד. קבלו את רשימת הדברים החשובים שיעזרו לכם בהגדלת החשיפה לעסק.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 02/01/2014

תדמיינו עצמכם נכנסים לסופרמרקט בו המחירים המופיעים על המצרכים לא מעודכנים. דפדפו בקטלוג אופנה בו הבגדים אינם מגוהצים או חלילה מלוכלכים. בוודאי שההתייחסות שלכם אל המקום או המוצרים שנמכרים תהיה במקרים אלה מזלזלת מאוד, הרגשה של 'חובבנות' ובטוח שלא הייתם רוכשים או ממליצים על המוצרים במקומות אלה.

אבל כך גם קורה בחלק מהמקומות בענף הצימרים. רבים מבעלי הצימרים לא הפנימו את החשיבות בשמירה על התדמית שלהם, בטיפוח מוקפד של המקום, בשקיפות מלאה מול האורחים הפוטנציאלים, עדכון קבוע של המחירים, בניית מבצעים, צילום מקצועי ומחמיא למקום שלהם ועוד.

עדכן חדרים בכל יום

עדכון זמינות החדרים במקום מעבירה לגולש מסר שמדובר במקום שמנוהל בקפידה, אמין ומאורגן. 

הגולש מקבל תמונה המשקפת את האפשרויות אירוח אצלך במקום ובהתאם לכך יוכל לבדוק מול היומן של עצמו ולמצוא תאריכים המתאימים לשני הצדדים.

אל תשכח לעדכן בכל יום!

עדכון חדרים = הגדלת החשיפה

כשאתה מעדכן חדרים פנויים תוקפץ מיד לראש הרשימה של עמוד 'צימרים פנויים' ובכך תגדיל את החשיפה שלך לאלו המבקשים לחפש צימר ע"פ זמינות החדרים בתאריכים אותו הוא מבקש.

מבצע אמיתי = הגדלת החשיפה 

כולנו אוהבים מבצעים ולכן חשוב לבנות מבצעים מעת לעת. בניית מבצעים משפרת את היחס בין תנועת הגולשים באתר לכמות הטלפונים ושומרת את האתר שלך מעודכן ודינאמי כל הזמן.

הקפידו לצאת במבצע אטרקטיבי ואמיתי לעומת מחירי השגרה שלכם כדי שהגולשים אכן יבחינו בשינוי שנעשה והמחיר  או חבילת האירוח יהיה אטרקטיבי .

כולנו אוהבים מבצעים.

יש לנו פיתרון גם ברגע האחרון

נותרו לך חדרים פנויים לימים הקרובים?  תוכל לבנות מבצע משתלם ולעלות אל עמוד "צימרים ברגע האחרון, עמוד המקודם באתר, בדיוור, בפייסבוק ומקבל חשיפה גדולה בכל יום רביעי בצהריים.

יש פתרון גם ברגע האחרון

תמונה שווה אלף מילים

תיזכרו באותו קטלוג אופנה עליו דיברנו בתחילת המאמר, כך גם כאן - תמונות איכותיות ואמינות המשקפות את המקום במיטבו יעודדו את הגולשים להתקשר ולקבל מידע נוסף לו הם זקוקים. 

מקום שיציג תמונות מפוקסלות, לא איכותיות, תמונות שעברו עריכה או כאלה שאינן מרשימות מקטינות באופן משמעותי את הסיכוי לקבל טלפונים ובטח סגירות.

תמונה אחת שווה אלף מילים.(בר בכפר - צילום סשה אלכוב)

עדכון מחירים = מיקוד קהל היעד

המחיר כן קובע וגולשים רבים מחפשים צימר שיתאים להם ע"פ התקציב. ברגע שבאתר שלכם מעודכנים המחירים, תוצגו מיד בתוצאות הסינון והחיפוש של הגולש והסיכוי שתתאימו לדרישות שלו הוא גבוה מאוד.

אז כמה עולה התענוג?

 

 

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים