אוהבים לאהוב: אירועים מומלצים לולנטיינ'ס דיי

יום האהבה הבינלאומי, הולנטיינ'ס דיי, נופל השנה על סוף השבוע. סיבה מצוינת לחגוג אהבה במשך יומיים שלמים, וליהנות ממגוון ההצעות המיוחדות במסעדות, המסיבות השוות וגם כמה הופעות בלתי נשכחות

writer
עכבר העיר תאריך פרסום: 10/02/2014

המון אפשרויות לחגוג את הולנטיינ'ס day, מסיבות, ארוחות טובות, צימר רומנטי במיוחד או חופשה מבודדת ורומנטית בדרום, קבלו המלצות חמות וכמה רעיונות.

מסיבת hooked up במלון בראון

לכל מי שמחפש אהבה, או כבר מאוהב, או רוצה לחלוק אהבה, מלון בראון מציג ערב מיוחד לכבוד וולנטטינז. הערב יתחיל עם בר פתוח בין השעות 19:00-21:30, באותו זמן ועד השעה 22:00, ינתנו טעימות מטיפולי מסאז', ולאחר מכן תתחיל מסיבת ריקודים. במהלך הערב תוצע לאורחים "אורגיית קינוחים". 

איפה: מלון בראון, קלישר 

מתי: חמישי 13.2, החל מ 19:00

כמה: 150-200 שקלים ליחד, 250-275 שקלים לזוג.

וולנטיינז דיי בגליל: דארמה בר

חגיגות וולנטיינז המסורתיות בגליל יתפרשו על שני חדרים, שבעה סגנונות ולב אחד. ברחבה המרכזית ינגנו the dude, nativ, ו- basher toe מוזיקה אלקטרונית. ברחבה החקלאית ינגנו j'ack uzi, konkol, the generator, מרוק, לדיסקו, ניו  אייג', שחורה ומיינסטרים. 

איפה: דארמה בר, הגושרים

מתי: שישי 14.2 מ 22:00

כמה: 30-40 שקלים. (חמישה שקלים מכל כרטיס יועברו לתרומה)

שנות ה-80 בהלנס קלר עם הופעה של אדם

ליין שנות השמונים השמחות, "פלאשבאק", חוזר להלנס קלר והפעם הוא לא חוזר לבד – אליל הילדות אדם יתארח על הבמה להופעת פריצה לרגל 25 שנים לאלבומו "סוד". על המוזיקה הדי ג'ייז טל אביב וסתיו בן יקר בלהיטי פופ, ניו וויב, ניאו רומנטיקה, איטלו דיסקו, יורוטראש וסלואו לכבוד וולנטיינז. (עד חצות צ'ייסר מתנה עם קניית משקה)

איפה: הלנס קלר, החשמונאים 113, תל אביב

מתי: שישי 14.2 מ-23:00

כמה: 40-50

הופעה: שלום חנוך

אם אתם בעניין של להחזיק ידיים ולנענע את הראש, כדאי לקפוץ להופעה של שלום חנוך בזאפה הרצליה. חנוך יבצע להיטים כמו "הדרכים הידועות", "ככה וככה", "אהבת נעוריי", וישלב בין גיטרות בועטות לרוך הרוקנרולי המאפיין אותו. 

יום: שישי 14.2  שעה: 22:30  איפה: זאפה הרצליה

הופעה של בלקן ביט בוקס

לאוהבים ולמחפשי האהבה שמאסו בקיטש מתקתק, מומלץ לחבור לבלקן ביט בוקס. החבורה הישראלית בעלת הניחוח הבלקני, תופיע בערב יום האהבה, כחלק מסיבוב ההופעות האקוסטי שלה "minimal". במופע תגיש עיבודים מפתיעים ללהיטיה האהובים, לצד טראקים שלא תשמעו בדרך כלל בהופעות

יום: שישי 14.2 שעה: 15:30/22:30  איפה: זאפה תל אביב

לכל ההופעות המומלצות לולנטיינ'ס

ארוחת גורמה בעלמה לאונג'

מסעדת השף של יונתן רושפלד במלון הבוטיק עלמה מזמינה אתכם ליום אהבה טעים במיוחד. ארוחת טעימות לשניים. מלחם מיוחד ושני טפנדים לפתיחה, דרך מרק בכוס אספרסו, ועד שלוש מנות לחלוקה, עוד עיקרית בשביל הכיף וקינוחים מפתיעים. אם תבואו תפונקו בכוס יין וקאווה, וגם תוכלו להשתתף בהגרלה שתציע לסועדים לילה מתנה במלון. רומנטי ולוהט. 

איפה: עלמה לאונג' - יבנה 23, תל אביב

מתי: 14.2. סבב ראשון: 21:00-18:00; סבב שני: החל מ-2

מקומות לינה ובילוי באיזור

תגיות רומנטי

אולי יעניין אתכם גם

מדורים