איך לארגן טיול לים המלח

אם גם אתם מעוניינים לעשות טיול לים המלח ולהצטרף לחווית נופש בלתי נשכחת בים המלח, להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לארגן חופשה מפנקת ומלאת עניין לכל המשפחה.

writer
מערכת אתר Weekend תאריך פרסום: 16/03/2014

איך לארגן טיול לים המלח ?

ים המלח הוא המקום הנמוך ביותר בעולם והוא נחשב לאחת מאטרקציות התיירות המבוקשות ביותר בארץ גם לתיירים המגיעים מחו"ל וגם לתושבי הארץ.

הנופשים המגיעים לים המלח באים ליהנות גם מפלאי הטבע שבמקום, מהאווירה המיוחדת וממרכזי הבריאות והספא השונים וגם מאטרקציות מיוחדות במינן. ים המלח עשיר בחופים ובנופים, במסלולי טיול רבים, אתרי ספא, אתרים ארכיאולוגיים רבים מרחצאות ומעיינות טבעיים. מי ים המלח ידועים כבעלי סגולות מרפא והאקלים היבש מוסיף לכך רבות.

אם גם אתם מעוניינים לעשות טיול לים המלח ולהצטרף לחווית נופש בלתי נשכחת בים המלח, להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לארגן חופשה מפנקת ומלאת עניין לכל המשפחה.

כפר הנופש קליה - הנוף לים המלח

לינה והסעות לים המלח

דבר ראשון שעליכם לארגן הם לינה והסעות לאיזור. את נושא הלינה תוכלו לארגן לאחר שתחליטו איזה סוג הארחה אתם מעדיפים. באיזור ים המלח ניתן למצוא מלונות מאד יוקרתיים של חמישה כוכבים המציעים פעילות רבה במתחם המלון ובחוף, ולצידם שורה של מלונות עממיים יותר. בנוסף תוכלו לשכור גם צימרים המצויים באיזור או להתארח בבתי הארחה שונים כמו זה בקיבוץ עין גדי וכדומה. לאחר שתבחרו את המקום המועדף עליכם תוכלו לפנות לחברת הסעות כדי לארגן את הנסיעה. 

אם אתם עושים טיול לים המלח לבד או יחד עם עוד משפחות, חברת הסעות היא הפתרון הטוב ביותר. חברת הסעות תוכל לספק לכם מגוון של רכבים החל מרכב של 10 מקומות או מיניבוס עד 24 מקומות, תלוי במספר הנוסעים. היתרון הגדול של שירות הסעות לים המלח הוא שאינכם צריכים לנהוג את כל הדרך ויכולים ליהנות עם המשפחה. החברה מספקת לכם רכבים חדישים וממוזגים עם כל אביזרי הנוחות הנחוצים כדי ליהנות מהדרך הארוכה. מומלץ לבחור חברת הסעות וותיקה ובעלת מוניטין כדי לקבל את השירות הטוב ביותר, עמידה בזמנים והקפדה על בטיחות הנסיעה לכל אורך הדרך.

טיולים ואטרקציות בים המלח

לאחר שתתארגנו על הלינה וההסעה תוכלו להתחיל לארגן את תוכן הטיול. בים המלח וסביבתו יש כמה אטרקציות מדהימות ומסלולי טיול רבים לאוהבי הטיולים הרגליים, טיולים בטרקטורונים וברכבי שטח נוספים.

אכסניית עין גדי 

המקומות המומלצים לביקור באיזור הם:

גן לאומי עין גדי – הגן נמצא בבקעת ים המלח והוא כולל שני נחלים ומגוון רחב של עופות, זוחלים ויונקים שלא תראו בשום מקום אחר בארץ.

אתר מצדה – אחד האתרים ההיסטוריים הידועים בארץ המסמל את המאבק של היהודים ברומאים שעבר תהליך שימור ושיחזור.

עיינות הצוקים – זהו נווה מדבר בו נובעים מים מתוקים לתוך כמה בריכות ומשם הם זורמים לים המלח.

גן לאומי קומראן זהו האתר שבו נמצאו המגילות הגנוזות ויש בו מצודה ומקוואות רחצה רבים.

הר סדום – זהו גוש מלח עצום הבולט בשטח בצורה מרהיבה ומיוחדת במינה

בנוסף לאטרקציות אלה תמצאו באיזור מקומות רבים של מריחת בוץ בריא על הגוף וציפה מענגת על המים המיוחדים של האגם, וכן שורה ארוכה של מקומות בילוי נהדרים.

אולי יעניין אתכם גם

מדורים