חופשה בגליל העליון: מתרעננים

חום יולי - אוגוסט מעלה את מפלס החשק לצאת לחופשה באזור ירוק ופסטורלי, הרחק מהשגרה היומית השוחקת, מקום בו בשעות הערב עוד ניתן להתענג על בריזה שמבדרת את השיער ועל מרחבים פתוחים שהעין לא תשבע מלראות כל פעם מחדש.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 16/06/2014

אם חיפשתם יעד אוורירי ומרענן לחופשת קיץ, הרי שבגליל העליון תמצאו את השקט והשלווה המבוקשים בשילוב אטרקציות קיציות ואקטיביות לכל המשפחה. 

הגליל העליון הוא אזור עשיר באתרי טיול, בסביבתו תיהנו מנהר הירדן, ממגוון נחלים דוגמת נחל כזיב ונחל געתון, צוק מנרה, עמק החולה העוצמתי ואזורים המשופעים בחורש ים תיכוני. 

בין היעדים המבוקשים בגליל העליון בעת חופשת קיץ ניתן למצוא את המושב הצמחוני אמירים ואת המושבה הקסומה ראש פינה. לפניכם המלצות לטיולים ומוקדי תיירות מומלצים באזור לנופש בימי הקיץ החמים.

חופשת קיץ חלומית באמירים

כשחושבים על חוויה קולינרית יוצאת דופן, חושבים על אמירים. המושב הצמחוני בנה לעצמו מוניטין בקרב הצמחונים והטבעוניים הודות לחוויית אירוח שמשלבת בין האווירה הכפרית לבין מטעמים צמחוניים או טבעוניים שמוגשים במסעדות, בתי קפה ואתרי האירוח במקום. באמירים תוכלו להתמסר בקלות לאווירה הפסטורלית – בתי עץ מוקפים בגינוי נוי ובוסתני פרי, מצפי נוף מהם ניתן להשקיף אל עבר הכנרת, שבילים ציוריים ועוד. אמירים הוא מושב מאוד תיירותי עם מסעדות משובחות, צימרים במגוון סגנונות, מרכזי ספא ובריאות. 


חופשת קיץ בגליל העליון בצימרים באמירים היא הנאה לכל החושים, הן לזוגות אוהבים שתרים אחר הרומנטיקה והן למשפחות שמחפשות חוויה מסוג אחר.

נוף קסום מכל עבר, אמירים (צולם ממרפסת הסעוד ההאחרונה)

לאוהבי האקסטרים: טיולי ג'יפים

אין כמו להתרגש מהנופים המגוונים שמציע הגליל תוך כדי נסיעה וארץ הגליל הינה חברה מאמירים, שמארגנת טיולי ג'יפים בצפון ליחידים ולקבוצות, בליווי מדריכים באזורים נבחרים בגליל העליון וברמת הגולן. בין המסלולים: מסלולי מים, טיולי לילה, טיולים לפי עונות, טיולים בבוסתנים ובכרמים, טיולי תצפית מיוחדים ועוד. 

שופינג?  הכי כיף בחופשה

מי שמחפש שופינג, לא יוכל לפספס את החנויות והבוטיקים והגלריות באמירים. ביניהם: גלריה שריר של אסנת שרירי שיוצרת עבודות יודאיקה, רישקש שהינה חנות ליצירות הודיות, סטודיו דבי שמציע עבודות ויטראז, חנות יד שנייה בשם "אוספים" ועוד מציאות ואוצרות.

לא רק לטבעונים: מסעדות שאסור לפספס

המוניטין הגסטרונומי של אמירים יצא למרחקים ואי אפשר להגיע לכאן לחופשה מפנקת מבלי לטעום. מסעדת דליה באמירים - מסעדה המשקיפה אל הכנרת, מציעה ארוחות בוקר מפנקות עם גבינות תוצרת בית, סלטים עשירים, ארוחות צהריים וערב על טהרת המטבח הצמחוני דוגמת קציצות בוטנים, מרק ירקות, פלטות חמות של מוסקה ותפוחי אדמה אפויים ואל תשכחו לקנח בעוגת תפוחים או ברולדת תמרים.

לחם בית 77 – חנות משפחתית מיוחדת המשלבת בין מאפים מקמח מלא לבין גלריה לעבודות עץ ועבודות יד. כאן תוכלו ליהנות מארוחות גלילות בריאות, פיצה בטאבון ועוד הפתעות ואפילו מחנות טבע שמציעה גם ירקות אורגניים. 

גילי – מסעדת שף במלון אמירי הגליל המציעה ארוחה בת 6 מנות המשתנות מיום ליום והכל באווירה רגועה ויוקרתית מול נופי הגליל המסנוורים. 

הרבה יותר מצימר: זמן חלום

החלומות שלכם עומדים להתגשם! זמן חלום הוא מתחם צימרים משגע באמירים, שמציע מגוון צימרים אלגנטיים, צימר "קן לאוהבים" שהינו צימר רומנטי לאוהבים הכולל חדר שינה וג'קוזי זוגי גדול, בקתת "נסיכת היער" שהינה בקתה ענקית ומבודדת עשויה מעץ עם פינת אוכל, מטבחון, ג'קוזי ושלל פינוקים,  צימרים יוקרתי וצימר וילה מרווח וגדול למשפחות או לזוגות חברים. במתחם פועל גם ספא עם טיפולים מקצועיים ואורחי הצימרים נהנים גם מארוחות בוקר צמחוניות ומושקעות.

רומנטיקה בלב הטבע, זמן חלום  

לאתר הבית

אולי יעניין אתכם גם

מדורים