מה לעשות בגליל המערבי: סופ"ש חורפי

מה יותר רומנטי מללכת מחובקים ביום חורף קריר, כשמסביב עוטף אתכם נוף ציורי והרגשה של חוצלארץ?! איזור הגליל המערבי מציע אוויר ונופים שלא תמצאו בשום מקום אחר. אז תבחרו ותיהנו.

writer
רון שגב פינקלמן תאריך פרסום: 04/12/2014

אם החלטתם, כמוני, לעזוב את הכל, לאפסן את הילדים אצל סבאסבתא ולחטוף את בן/ת הזוג לכמה רגעים רומנטיים ושלווים ביחד, אז יש לי כמה המלצות בשבילכם וכולם בגליל המערבי...

מעל הצוק: לשאוף את האוויר והאווירה

כדי להיכנס 'למוד' הנכון, תתחילו בטיול בראש הנקרה, האתר הכי רומנטי (במיוחד בחורף) עם שרשרת מחילות ומערות קטנות שבין סדקיהם רואים את הים ולאורכם מכים גלי הים בשצף קצף. אל הנקרות תגיעו ברכבל דרך מנהרה חצובה וקסומה, בדרך תפגשו ציפורים מקננות ותהינו מהנוף הנפרש תחתיכם. אל תשכחו להתעכב בעמדת התצפית ולהתרשם מהנוף עוצר הנשימה, בתוך הנקרות תרגישו את עוצמת הטבע בשיא תפארתו, כאשר בתקופת החורף המים מתנגשים בסלע בעוצמה רבה וניתזים עד לגובה של מספר מטרים.

אל תפספסו את המיצג האורקולי הקצר אך המרתק על התהוות הנקרות, הצילומים מעוררי השתאות! אחרי כן, מומלץ לבקר בשמורת הטבע של צבי הים החומים ובו תראו גם פריחה מלבבת של נרקיסים וגם תגלו בנקרות עטלפי פירות ויוני סלע. אם התעייפתם זה בדיוק הזמן להמשיך לתחנה הבאה והמפנקת שלנו.

הנוף מרשים בעיקר מהגובה

הכי פינוק: ספא פור יו 

בפינה שקטה ופסטורלית בנהריה, באווירה כפרית גלילית, נמצא spa for you, שם כדאי ומומלץ להירגע וליהנות מפינוק זוגי (יש גם חבילות זוגיות). בין הטיפולים המומלצים: עיסוי תאילנדי, טווינא, טיבטי, שיאצו, רפלקסולוגיה, עיסויים רפואיים, עיסוי רקמות עמוק, טיפול בכאבי בירכיים, הנעת מפרקים, טיפולי ספא כמו: פילינג גוף, מסיכות פנים (בוץ, זהב 24 קארט, אצות ים), עטיפות גוף, טיפולי יופי – אנטי צלוליט, עיסוי לימפאטי, הצרת היקפים, עיסוי פנים, עיסויים קלאסיים ועוד. 

מתחם כפרי וירוק, ספא פור יו

רוצים לשמוע על טיפולים מיוחדים? קבלו:

עיסוי עם כדים- מה זה? גם אני שאלתי... מדובר בחוויה מרגשת במיוחד שכוללת טיפול בשילוב כדי חרס פצפונים וחמים (דומה לאבנים חמות), במהלך הטיפול נעשה שילוב סירוגי של עבודת הכדים עם עיסוי רקמות עמוק בשמן שומשום. טיפול ייחודי אחר הוא עיסוי עם שוקולד- השוקולד מוסיף רעננות, רוך ורוגע לעור, ממריץ את הדם ועוזר לתחלופת העור. הטיפול כולל עיסוי שוקולד ועטיפה, פילינג גוף וטיפול פנים עם שוקולד. ויש גם עיסוי קונכיות חמות, אבל נשאיר לכם משהו להסתקרן לגביו...

טיפול כדים ייחודי, ספא פור יו

עכשיו, וודאי הבטן מקרקרת ולכן נמשיך למסעדה טובה במיוחד!

אוכל, קדימה אוכל

מסעדת ארנולד'ס ממוקמת בנתיב השיירה, והיא מסעדת שף איכותית כשרה, אשר מופיעה ברשימה המכובדת של חמשת המסעדות הכשרות הכי טובות בארץ. אורי ארנון, השף והבעלים של מסעדת "ארנולדס" יצר תפריט ביסטרו גלילי ייחודי, ותפריט יינות ישראליים מסוגנן ואיכותי. תוסיפו לכך את בירת הבית המנצחת, את הקינוחים הביתיים והעיצוב החם והמזמין ותקבלו ארוחה מושלמת!

אם לא בא לכם בשר, יש שפע מסעדות איכותיות באזור כמו: הדרל'ה הרומנטית שכל שולחנותיה מקושטות במפות צחות ומאובזרות בנר רומנטי. מוזיקת הרקע היא של ג'אז נעים והמנות מגוונות וכוללות מנות צמחוניות, מנות דגים ומנות בשר. המסעדה נמצאת במעלות תרשיחא. ואם אתם מעוניינים למצוא מסעדה בעיר נהריה עצמה, כי אתם כבר כאן, אז יש מגוון עשיר ובו גם מסעדת בנחלה, שממוקמת בלב מטע פקאן ומוקפת גינה ופינות ישיבה קסומות. התפריט מגוון ואקלקטי. המלצה אחרונה- בחרו מסעדה שקרובה

אולי יעניין אתכם גם

מדורים