חוויה מדברית: מלון ענבר בערד

סביבה שקטה, נוף מדברי, חדרי אירוח נעימים, אוכל מעולה ומיקום מושלם למטיילים, לרוכבי אופניים ולכל מי שמחפש לנפוש בפנינה שקטה בנגב.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 12/07/2015

בדרך לים המלח או אילת אי אפשר לפספס את ערד. העיר השלווה השוכנת בלב המדבר היא פנינה אינטימית הטומנת בחובה ניגודים מפתיעים. מצד אחד, היא מודרנית להפליא ותמצאו בה בתי קפה ואפילו מרכז קניות ומצד שני, מחוברת עמוק לטבע הפראי ולאדרנלין שזורם בשטח. 

ערד מהווה את נקודת הזינוק האולטימטיבית למסלולי רכיבה, הליכה ונסיעה חווייתיים. מקום שאולי בעבר חלפתם על פניו או הגעתם אליו במקרה והיום, אם תעצרו במיוחד ללילה, שניים ואף יותר, תבינו שחבל שדילגתם בעבר ולא נשארתם ליהנות יותר. מלון ענבר המקומי בעיר מציע חווית אירוח מושלמת ובאווירה ביתית.

אווירה מדברית בעיר הרגועה ערד

להתחבר למדבר 

כנראה שיש דברים שחייבים לראות ולהרגיש מקרוב ואם החלטתם להכיר טוב יותר את ערד ואת סביבתה - מלון ענבר בערד הוא המקום בשבילכם. זה הוא מלון דרכים בעל אווירה נעימה המחוברת למרחבים שנחשפים מבעד לחלונות, יחס ידידותי ושליו, מיקום מרכזי בדיוק בדרך וביציאה מהירה לשבילים היפים בסביבה. 

בנוסף, דואגים במלון לתפור לכם טיולים בהתאמה אישית, בין אם אתם מטיבי לכת, רוכבי אופניים או משפחות בחופשה אקטיבית. נווה מדבר בטוויסט אנרגטי.

המלון מרווח להפליא והוא כולל 100 חדרי אירוח מתוכם 7 סוויטות. החדרים מאובזרים היטב, תיהנו בעת השהייה מטלוויזיה בעלת חיבור לכבלים, טלפון, מיזוג אוויר, חדר רחצה נעים ופינת קפה עשירה. 

החדרים נעימים ובהתאם להזמנה יכולים להיות גם מאוד רומנטי

מתחילים עם אנרגיות מסיימים בפינוקים 

בבקרים מוגשות בחדר האוכל של מלון ארוחות בוקר בניחוח ארץ ישראלי עם מיטב המטעמים שיטעינו בכם אנרגיות להמשך היום - סלטים מגוונים, מבחר גבינות, ריבות תוצרת בית, לחמים ומאפים ועוד. כמו כן, במלון ענבר ערד בריכת שחייה בחלל סגור וברכת פעוטות. ענבר מנרל ספא, היכל הפינוקים של המלון, מציע לכם חדרי טיפולים וליין של מסאז'ים מענגים - בדיוק מה שאתם צריכים אחרי יום של רכיבה נמרצת או הליכה מאומצת בין סלעי וצוקי המדבר. 

צוות המטבח במלון ענבר

שפע המוגש לכם מידי בוקר

השקשוקה, אליפות!

אנשי עסקים וארגונים רבים בוחרים במלון לימי גיבוש וגם לכנסים, ועידות וסמינרים מקצועיים. המלון ערוך לכך עם אולמות להרצאות וכן עמדת אינטרנט ואפשרות לגלישה באינטרנט אלחוטי, מכונת פקס, לובי אידיאלי לפגישות עבודה באווירה אחרת וחניון מקורה לרכבים. 

הבריכה המקורה

נקודת זינוק לטיולים היפים במדבר יהודה

אין ספק שהייחוד של מלון ענבר טמון בלוקיישן המושלם שלו, הוא ממוקם כ 25 דקות נסיעה מים המלח וקרוב למגוון טיולים אטרקטיביים ועד מאתגרים וחוויית הטיול היא חלק בלתי נפרד מהאווירה במקום, בקרבת המלון מבחר אטרקציות בנגב איתם תוכלו לגוון את החופשה. 

צוות עובדי המלון יכול לסייע בהצעות לטיולים ואפילו את ארוחת הבוקר אפשר לארוז ולקחת עמכם לטיול. 

במסגרת החופשה תוכלו להגיע בנסיעה קצרה למסלולי טיול אטרקטיביים. נחל כידוד יוצא מערד ועובר דרך ערוץ קניוני, משלב מפלים קטניות ומציג תצפית מרהיבה לעבר מדבר יהודה. גן לאומי תל ערד יחזיר אתכם אחורה במנהרת הזמן ואם חיפשתם מסלולי רכיבה בנגב, כוונו את האופניים לעבר סינגל רחמים שיורד מערד דרך נחל צאלים אל מאגורת רחמה ומשם לבית הקברות של ערד, סינגל בוקק שעובר לאורך מעלה העתיק

תגיות נגב ערד

אולי יעניין אתכם גם

מדורים