הכי משתלם: צימרים במחירים אטרקטיביים

גם בשיגרה אנו זקוקים לצאת לחופשה קצרה. ככה לבד או עם חברים ולעיתים אפילו עם הילדים. אספנו לכם 6 צמרים ממש שווים במחירים אטרקטיבים ושפויים ביותר. לקרוא ולשמור.

writer
מערכת weekend תאריך פרסום: 18/10/2015

החשק לחופשה פוגש לעיתים את המציאות הכלכלית ורבים מרגישים לעיתים שהם לא תמיד יכולים להרשות לעצמם איזה לילה או שניים מחוץ לבית. אבל אל תוותרו כל כך מהר על התשוקה לנופש, כי אם בוחנים מקרוב מגוון צימרים באזורי שונים ברחבי הארץ מגלים שסקאלת המחירים מגוונת להפליא ממש כמו סגנונות האירוח וניתן בהחלט למצוא צימרים שתוכלו להרשות לעצמכם – מחירים שפויים, צימרים זולים,  בלי להתפשר על הסטנדרטים הגבוהים. הנה מספר המלצות לצימרים שנעים בין 500-800 שקלים ללילה. פרגנו לעצמכם.

קורינה: פינוק בנוסח גלילי

צימרים קורינה בגרנות אשר בגליל המערבי יעניקו לכם את הפינוק המבוקש: יחידות אירוח מעוטרות בקשתות מאבן, מיטה זוגית לצד נישה נעימה לילדים, פינת ישיבה ופינת קפה. החצר המטופחת של המתחם עשירה בצמחייה וכוללת פינות ישיבה תחת כיפת השמיים, ג'קוזי ספא ומיטות שיזוף ועטופה בנוף הגלילי המרהיב. בדיוק מה שחיפשתם כדי למלא מצברים באווירה פסטורלית.

המחיר: באמצ"ש 400-700 ₪ ללילה לזוג ובסופ"ש 500-850 ₪ - תלוי בסוג החדר.

 קורינה באווירה גלילית

שמח בבוסתן 

בלב בוסתן משגע, מחכות לכם ארבע יחידות בסגנון כפרי מעוצבות בנגיעות של חום ואהבה. בוסתן ציפורי מציע יחידות משפחתיות מרווחות ומרוהטות היטב, כוללות ג'קוזי, מטבחון. החצר של המתחם מוקפת עצי פרי, משקיפה לעבר הנוף הגלילי וכוללת ג'קוזי ספא משותף גדול באוויר הפתוח. מכאן תגיעו במהירות למגוון אטרקציות כמו לגן לאומי ציפורי, לחוות הסוסים בציפורי או לעיר נצרת.

המחיר: לילה באמצ"ש 500 ₪, לילה בודד בסופ"ש 700 ₪ לזוג ושני לילות בסופ"ש רק 1000 ₪  - המחירים בבוסתן ציפורי כוללים ארוחת בוקר עשירה במיוחד.

בוסתן ציפורי, צילום סשה אלכוב

חווית אירוח מהנה בלב הערבה

חוויית אירוח מדברית מחכה לכם בבקתות של קלם בפראן אשר בערבה. בקתות העץ מעוצבות בטאץ' אלגנטי, כוללות ג'קוזי, גלריה לילדים, מיטה זוגית, מטבחון מאובזר ומרפסת עץ הפונה לגינת תבלינים. החצר אידיאלית לבשלנים: פינת מנגל, טאבון עצים, פויקה ואפילו סאג'. המקום מהווה נקודת זינוק לטיולי ג'יפים, טיולי אופניים וטיולי רכיבת סוסים. הזדמנות לגלות את נפלאות הערבה, ממש כ-100 ק"מ לפני העיר אילת.

המחיר:  לילה באמצ"ש 500 ₪ לזוג, לילה בודד בסופ"ש 700 ₪ לזוג ובהזמנת 2 לילות רק 650 ₪ ללילה לזוג.

הבקתות של קלם בפראן

ההנאה מתחילה כאן

קרוב לחוף אכזיב היפהפה, במושב לימן היוקרתי מחכים לכם הצימרים של אלמה. בקתות עץ בניחוח כפרי בעיצוב אלגנטי, מיטה זוגית עטופה במצעים רכים, ג'קוזי זוגי, מטבחון מאובזר, פינת אוכל וחצר עטופה בצמחייה טרופית ובה בריכה תרמו מינרלית מחוממת וסאונה יבשה ומכל עבר ערסלים ופינות ישיבה. להתמסר לשקט ולנוף וליהנות.

המחיר: 550 ₪ ללילה באמצ"ש ו 650 ₪ ללילה בסופ"ש.

רומנטי אצל אלמה

רוצים להרגיש חו"ל בארץ? 

הצימרים שוויץ באמירים מדמים בדיוק את התחושה הזו הודות לנוף המרהיב שנשקף מהיחידות הכפריות. יש כאן צימרים זוגיים וצימרים משפחתיים, מעוצבים בהשראה אירופאית, משלבים בין עץ ואבן, כוללים ג'קוזי, מטבח מאובזר וחצר משותפת עם ג

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים