טיולי ג'יפים בנופים הירוקים של הצפון

עונת החורף שהגיעה לארצנו, הגשמים שהחלו לרדת וזרימתם המרהיבה של הנחלים בצפון הם הזדמנות נהדרת לצאת לטיול ג'יפים. הפריחה הצבעונית, החורש הירוק והניחוח הרענן של הטבע שנשטף והתעורר לחיים הם רק חלק מהסיבות לעזוב הכול, לצאת לחופשה קצרה וליהנות מחוויית טיולי שטח בצפון הארץ.

writer
אילן לשם תאריך פרסום: 30/12/2008

בטיול ג'יפים מרגש תוכלו לחלוף דרך שבילי היערות, לצלוח דרכים בוציות ולטפס בעליות תלולות אל מצוקים יפיפיים. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את היעד ולצאת לטיול חורפי בלתי נשכח בשבילי הצפון: בגליל העליון, בגליל התחתון, בגלבוע, ברמת הגולן, בעמק החולה, בכרמל או בכל מקום אחר. עבור המטיילים ה"רציניים" יותר, יש מגוון אפשרויות לינה בצימרים הרבים שבאזור.

למידע על אירוח כפרי באזור, לחץ כאן: צימרים בצפון


אם תצאו לאחד מטיולי הג'יפים הרבים המוצעים בצפון הארץ, תוכלו ליהנות מנופים עוצרי נשימה, להיחשף למקומות הנסתרים של הטבע, לבקר באתרים היסטוריים, ליהנות מהבוסתנים הפורחים ומחוויה אמיתית של התמזגות בטבע; תוכלו לצפות בשקיעות בלתי נשכחות היורדות על ימת הכינרת הכחולה, להביט בזריחות המטפסות ממזרח או לצאת למסע אקסטרים המשלב טיולי ג'יפים עם סנפלינג וטיפוס מצוקים.
טיולי ג'יפים מיועדים לכל אחד ואחד מאיתנו ומתאימים ליכולתם ולגילם של המשתתפים: לבודדים, למשפחות עם ילדים, לזוגות, לצעירים וגם למבוגרים. לרוב נמשכים טיולי הג'יפים בממוצע כשעתיים ומציעים מגוון גדול מאוד של מסלולים, אך תמיד ניתן להאריך את הטיול ליום שלם ולאכול את ארוחת הצהריים בשטח. בימים לא גשומים ונעימים ניתן אפילו לרחוץ בנחלים או להדליק מדורה לילדים.


מגוון טיולי השטח בצפון הוא רחב ואטרקטיבי ביותר, הנה כמה דוגמאות:

מסלולי טיולי הג'יפים של יואב עוזיאל הם מגוונים מאוד וכוללים בין השאר את מעיינות הגולן ואפילו ביקור בקברי צדיקים. ניתן אף "לתפור" מסלול אישי שיותאם לרצונות וליכולות שלכם. גולת הכותרת של הטיולים של יואב היא, טיולי שטח בסגנון "החוויה הקולינרית". בטיול הקולינרי המיוחד נחשפים המטיילים לשלל טעמים מפתיעים ומשובחים של תוצרת הסביבה המקומית.
ג'מי שעל מציע לכל המעוניין בין שאר מסלוליי הטיול גם טיול ג'יפים ספארי לילה. מסלוליי הטיול של ג'מי מתחילים בשיפוליו המערביים של דרום הגולן ויורדים במדרונות התלולים אל ימת הכינרת. טיול הספארי הלילי כולל תצפיות על בעלי חיים שונים השוחרים לטרף והוא חוויה בלתי נשכחת.
בקיבוץ איילת השחר יציעו לכם טיולי ג'יפים רגועים אל נחל הירדן והג'לבון, החולפים דרך מעיינות, מטעי פרי וכרמים. בטיול תוכלו ליהנות מהסברים על הפריחה באזור, על הציפורים ועל עופות המים שבסביבה, להתרשם מתצפיות הנוף הנהדרות, מאתרים ארכיאולוגים וגם להצטרף לאחד ממסלוליי הקונצרטים בחיק הטבע.
גם בכפר הדרוזי בית ג'אן מציעים טיולי ג'יפים. טיולי הג'יפים של בית ג'אן כוללים מפגש עם הנוף עוצר נשימה של שמורת הר מירון והיכרות מרתקת ואישית עם הקהילה הדרוזית ועם תרבותה המיוחדת.
ב"ג'יפ הגולן" בקצרין מציעים טיול ג'יפים חווייתי המתחיל בבקעת בית ציידה, עובר דרך לגונות המג'רסה ומסתיים בבית הכנסת העתיק בחורבת כנף. הטיולים מלווים בהסברים, במעשיות וסיפורים מרתקים, ובשתיית תה שנחלט מצמחים שנאספו בשטח.

לסיכום, זה בדיוק הזמן להצטייד במעט ציידה לדרך ולצאת לטיול ג'יפים חורפי, מהנה ובלתי נשכח. למידע נוסף על מסלולים, לחץ כאן: מסלולי טיול

 

צילום אילוסטרציה

אולי יעניין אתכם גם

מדורים