וילות נופש: טרנד אירוח ומסיבות

וילה מרווחת, בריכת שחיה, נוף מהמם וכל המשפחה המורחבת או החברים נופשים יחד. טרנד האירוח בוילות הולך ומתעצם ואנחנו רוצים לספר לכם כמה דברים טובים על זה.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 03/02/2016

דמיינו לרגע את החופשה הבאה שלכם - וילה מרווחת, בוהקת, חללים מעוצבים, חלונות זכוכית ענקיים, בריכה פרטית, נוף למרחבים, חדר שינה עם מיטת אפיריון, מטבח מאובזר עד הפרט האחרון. זה לא חלום, זו המציאות.

בשנים האחרונות ישראלים רבים בוחרים לבלות את החופשה שלהם ביחד, וילות נופש  הוא ללא ספק הטרנד שמוביל אליו משפחות רבות, קבוצות חברים ואף זוגות שרוצים לנפוש יחד במרחב מעוצב ואטרקטיבי. זו יכולה להיות וילה לכמה זוגות אוהבים שרוצים לנפוש יחד אך גם לדאוג שלכל אחד תהיה את הפרטיות שלו, או לכמה משפחות עם ילדים שרוצים לנפוש בחברותא.

וילה מרשימה עם בריכה מחוממת, מלכי האוס (צילום ארנולד בר) 

בכל מקרה, יש הרבה מאוד יתרונות לבחירה בווילות אירוח - מהעיצוב האקסקלוסיבי, הגודל והמרחבים, רמת האיבזור שמשתנה בהתאם לצרכים שלכם והקונספט שמעניק תחושה של החיים הטובים תוך שמירה על הפרטיות. 

ממלכה שלמה של פינוקים

בבואכם לבחור וילה מתוך מגוון וילות אירוח, בדקו מה חשוב לכם ומה אתם מקבלים בוילה -מבריכת שחייה פרטית (באיזה גודל והאם מחוממת), כמה חדרי שינה יש בווילה או אפשרויות לינה (למשל, ספה נפתחת בחלון), מה כולל המטבח, האם יש שני חדרי רחצה, שירותים, ג'קוזי ספא, סלון עם טלוויזיה ומערכת קולנוע ביתית, האם הוילה מציעה אקסטרות כמו עיסויים עד הוילה, שף פרטי, ארוחת בוקר בתשלום נוסף. 

הסלון המרווח והמוקפד, מלכי האוס (צילום ארנולד בר)

בממלכה של פינוקים האמבטיה היא מקום מרכזי, אגדה בכנרת (צילום ארנולד בר)

תוכלו לבחור וילה הנושקת לים או וילה במושב, קיבוץ או כפר בצפון, וילה בלב המדבר. 

הסטייל הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה וכשזה נוגע לוילות, מדובר בעיצוב יוקרתי חיצוני ופנימי, הקפדה על הניקיון, הנראות, הריהוט ונוחות לצד שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כמו למשל, פירות טריים, בקבוק יין או שמפניה, מגבות, חלוקים, נעלי בית ועוד מותרות. 

מהבחינה החזותית, המבחר מסחרר. ישנן וילות המאופיינות בקווים ישרים מודרניים בעיצוב אורבני בעוד שישנן וילות כפריות בשיק טוסקני, וילות על הקרקע ווילות בעלות מספר מפלסים המאפשרות לכם לבחור אירוח בקומה התחתונה או בעליונה – חפשו את המראה והאווירה המבוקשת. 

מרחבים מעוצבים בוילה פנדורה

השכרת וילה מתאימה כחופשה רומנטית או חופשה משפחתית איכותית וגם למטרות חגיגיות כמו מסיבת רווקים, מסיבת רווקות, מסיבת שחרור ועוד אירועים. 

לפניכם המלצה למספר וילות בצפון הארץ שמגשימות את הפנטזיה לשוחרי החיים הטובים.

נוף אל הכנרת - אגדה בכנרת 

מול נופה המרהיב של הכנרת בישוב הפסטורלי פוריה עילית, תגלו את וילה אגדה בכנרת, וילה המתפרשת על פני 250 מ"ר, מונה 6 חדרי שינה מסוגננים המתאימים ל-18 נפשות. חדרי השינה מעוצבים בחמימות ובמגע אריסטוקרטי, מיטות בעלות גילופי עץ, שטיחים מקיר לקיר, וילונות בטאץ' רומנטי, ציורים מקשטים את הקירות. לוילה שלושה חדרי רחצה, מטבח ענק מצויד היטב וסלון ביתי עם פינות הסבה. בחצר המטופחת מחכים לכם שולחן סנוקר, מתקן ברביקיו, ג'קוזי ספא, נדנדות ופינות ישיבה נעימות. 

פינת מנגל שווה מול הנוף, וילה אגדה בכנרת

פינות ישיבה פסטורליות באגדה בכנרת

וילה העיגול הפנימי בראש פינה

כאן תרגישו איך הזמן עצר מלכת, זו לא רק השלווה אלא העיצוב האותנטי של שתי הוילות שמסתתרות בין עצי הזית ומחוברות מהחוץ אל הפנים להווי השקט של המושבה ראש פינה. וילה ראש פי

אולי יעניין אתכם גם

מדורים