בסגנון אורבני: חופשה זוגית בטבע

סוויטות יוקרתיות ומעוצבות בקפידה, בריכת שחייה בחצר ונוף מהפנט שלא תוכלו להוריד ממנו מבט. אורבן בכפר ורדים הינו מתחם נופש רומנטי המתאים לזוגות בלבד, אז תתפנקו.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 21/03/2018

התשוקה לכפר ולעיר מתמזגת יחדיו בחופשה שכולה רומנטיקה וריגושים במתחם האירוח היוקרתי אורבן בכפר ורדים. הפנינה הפסטורלית בגליל המערבי מהפנטת מהרגע שתצאו מהרכב אל האוויר הצלול בירוק הנצחי מסביב, בשלווה שעוטפת מכל הכיוונים ובנופים המסנוורים. לשפשף את העיניים – זה לא טוסקנה, זה מרחק נסיעה מהבית. 

זה לא טוסקנה, אבל דומה.

בתוך הגלויה המצוירת הזאת מסתתרים שני לופטים אופנתיים לזוגות בלבד, שלרגע נדמה שנלקחו בכלל מתוך הסוהו בניו יורק או ממלון בוטיק אירופאי. הניגוד המובהק בין החוץ לפנים הוא שמייצר את האפקט המיוחד של המקום. מחד, צמחייה עשירה, בריכה תחת כיפת השמיים, פינות מרגוע קסומות ומנגד, לופטים סטייליסטיים במראה מודרני עדכני מאובזרים טיפ טופ. 

טאץ' מודרני בלב הכפר

שתי הסוויטות של אורבן המקושרות במבואה משותפת, נבדלות זו מזו בגוונים – בעוד אחת מאופיינת בגוונים כהים, רצפת עץ שמייצרת חמימות, אריחי קיר בגוון שוקולד עמוק, ג'קוזי מעוטר בפסיפסים אלגנטיים כהים, גופי תאורה נחושתיים הרי שהסוויטה השנייה מוארת בגוונים בהירים, מסגרת מיטה לבנה, טפטים בהירים עם הדפסים טקסטואליים, חדר רחצה הממזג בין ריהוט צחור ובין עץ בהיר. 

סוויטה בעיצוב מודרני

בכל סוויטה הושקעה מחשבה רבה ליצירת חוויית אירוח בסטנדרטים הגבוהים ביותר ממיטה זוגית עטופה במצעים רכים דרך ג'קוזי פנימי רחב ידיים ועד מכונת אספרסו, מטבחון מצויד היטב, טלוויזיית lcd עם חיבור לכבלים ומכשיר dvd, במקלחון תוכלו ליהנות מראש גשם זוגי ומספסל ישיבה ובמרחב אי אפשר לפספס את החלון הפנורמי הפונה לנוף או לחצר המטופחת, זו שמזכירה לנו גם כשאנחנו שוקעים באווירה האורבנית שאנחנו ממש בחיק הטבע. 

עיצוב בקווים נקיים

אפשר לקחת את הגודיז שמחכים בסוויטה החוצה או ליהנות מהם בפינת האוכל בלופט – שפע של מטעמים כמו עוגה ביתית, עוגיות בריאות, מיץ תפוזים, מים מינרלים, יינות, שוקולדים ממתינים רק שתנשנשו מהם כאוות נפשכם.

פינת חמד בתוך חלל החדר

ארוחות שף ועיסויים בהזמנה

החצר של אורבן בטבע היא שכיית חמדה מופלאה שתחבר אתכם מידית למרחבים הגליליים – בריכת שחייה מחוממת מוקפת בערסלים ופינות ישיבה יוקרתיות ומיטות שיזוף הממוקמות על דק עץ ומכל עבר צמחייה עשירה, פרחים, שיחים מצילים. תוכלו לדלג בקלילות מהבריכה לג'קוזי ספא שהוצב באוויר הפתוח המרענן להפליא בזרמים העדינים שעובדים מיד על הגוף ועל שחרור הלחצים. 

להשלמת החוויה המפנקת, תוכלו להזמין מבחר עיסויים מ"ספא החלומות" ולקנח גם בארוחת שף פרטית לסעודת גורמה בלתי נשכחת.

ניתן להזמין ארוחת בוקר

בריכת שחייה מרעננת בחצר

מחוויות קולינריות ועד הרפתקאות בשטח

בכפר ורדים עצמו יתגלו לכם שפע של מסעדות איכותיות כמו הבית של דורון, שמציע בביתו המסוגנן חוויה קולינרית מיוחדת עם מגוון בשרים משובחים, דגים, תבשילי ירקות ועוד, מסעדת רוזמרין אצל כמיל שהינה מסעדה מזרחית בניחוח ביתי ומסעדת מארג החלבית. כמו כן, תוכלו לקפוץ לביקור ביקב גוסטבו אנד ג'ו. 

כפר ורדים שוכן באחד המקומות האטרקטיביים בצפון, מלבד הווי הכפר האינטימי בו בתי קפה, מסעדות וגלריות, מוזמנים לבחור את הסגנון המועדף עליכם בחופשה: לחובבי האדרנלין, שלל אטרקציות בגליל המערבי כמו טיולי רייזרים וקרטינג במעלות תרשיחא, השכרת אופניים לדיווש במסלולים ברחבי הגליל בעברון, חוות סוסים בגורן וכמובן מסלולי טיול אהובים כמו נחל כזיב, מבצר יחיעם, נחל שר

אולי יעניין אתכם גם

מדורים