כל הכיף במקום אחד: מרכז קנדה

ממלכה שלמה של הפתעות וריגושים מחכה לכם במושבה הציורית הקסומה מטולה. מרכז קנדה –זירה ענקית של אטרקציות לילדים ולמבוגרים: אפשר להעביר כאן בקלות יום כיף שלם מהבוקר עד הערב, כשהילדים מתרוצצים חופשיים ומאושרים בין הפעילויות והמתקנים השונים בעוד ההורים מתפנקים ונהנים מכל רגע.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 02/06/2016

מרכז קנדה הוא מרכז ותיק שנבנה מכספי תרומות של הקהילה היהודית בקנדה ועד לא מזמן היה מוכר בעיקר הודות למשטח ההחלקה על הקרח הגדול שלו, אבל בשנים האחרונות התווספו למרכז שפע של אטרקציות נוספות כך שניתן להתענג על מגוון פעילויות של בידור ופנאי בסגנונות שונים.

לא משנה איזה מזג אוויר תפס אתכם בעת החופשה - המרכז מתאים לביקור הן בימים חמים בהם מחפשים בריחה מהלחות בחוץ וגם לימי גשם קרירים כשמעוניינים בהנאה במרכז מקורה. האקשן הראשון שמשך את הילדודס הנרגשים שלנו הוא משטח ההחלקה על הקרח האולימפי בו במהלך השנה מתקיימות תחרויות ארציות ובינלאומיות בהחלקה אומנותית על הקרח ובהוקי קרח. כמובן שניתן לשכור נעלי החלקה ולהתנסות תוך כדי תנועה בשעה וחצי של פאן אותה ניתן לחדש בתוספת תשלום.

מרכז קנדה מושלם לבילוי משפחתי חד יומי, אבל אם תישארו לילה באחד הצימרים בצפון תוכלו לחזור ולבלות גם למחרת.

בחרו את ההנאה שלכם

אין ספק שהיופי במרכז קנדה הוא שהוא מתאים לכל בני המשפחה: הקטנטנים ייהנו במשחקייה רחבת ידיים וצבעונית "קנדה קידס" המתאימה לגילאי חצי שנה עד ארבע, גדושה בבריכות כדורים, מסלולי פעילות, מדרון למכוניות, רכבי בימבה וצעצועים נוספים בעוד הבוגרים יותר יעדיפו אולי לבלות במתחם באולינג הכולל עשרה מסלולי באולינג ממוחשבים לתחרות משפחתית או פשוט לשכלול מיומנויות הזריקה שלכם.

קנדה קידס לילדים

עשרה מסלולי באולינג

חוויה קולנועית מפתיעה

במרכז קנדה גם לקחו צעד אחד קדימה את חוויית הקולנוע ויצרו הרפתקה עוצמתית ורב חושית בדמות קולנוע שבעה ממדים המלווה את ההקרנות באפקטים יוצאי דופן כמו גשם, דגדוגים, תנודות הכיסא, צלילים וניחוחות שמכניסים את המבקרים לעולם אחר כשהם מרגישים חלק בלתי נפרד מהסרט עצמו. התוכנית האומנותית כוללת מגוון סרטים לבחירתכם אקשן, אימה, סרטי ילדים וסרטי הרפתקאות. 

חוויה רב חושית בקולנוע

אל תשכחו בגדי ים וספורט

הכינו את בגדי הים, כי מרכז קנדה הוא גם מרכז נופש בו בריכת שחייה מקורה וחמימה ובריכת שחייה חיצונית להנאתכם מול נופי הצפון המשגעים. כמו כן, תיהנו כאן מבריכה מיוחדת לילדים ושולחנות סנוקר מקצועיים, בריכות ג'קוזי ושולחנות אוכל ומדשאות מטופחות. 

מי שחשקה נפשו בפעילות ספורטיבית יוכל להתאמן באולם הכדורסל או באולם הכושר, אולם סקווש, מגרש קט רגל, טניס שולחן ואפילו מטווח ירי. זוגות אוהבים ומשפחות רוצות לשלב את האדרנלין עם איזון גוף נפש יוכלו ליהנות במתחם הספא המושקע ממגוון טיפולים קלאסיים ואלטרנטיביים, כולל סאונה רטובה ויבשה, ג'קוזי והכל באווירה שלווה ומענגת. 

בריכה צוננת לכל המשפחה

חדר הכושר במתחם

רעבים? במתחם גם קפיטריה "קפה קנדה" המגישה פיצה הנאפית במקום, חטיפים מלוחים, קפה איטלקי, גלידות ועוד. כמו כן, חנות ספורט בה מגבות, בגדי ספורט, מוצרי ים ובריכה. 

מי ביקש אקסטרים ולא קיבל?

אם לא היה לכם די בהקפצת האנרגיות במרכז קנדה עצמו, ניתן לרכוש כרטיסים המשלבים גם פעילויות שטח כמו רפטינג, טיולי שטח בטרקטורונים, רכבי שטח שונים בסביבה הגלילית וכך להמשיך את ההנאה גם מחוץ למרכז. 

כל הכיף במקום אחד, מרכז קנדה

אולי יעניין אתכם גם

מדורים