וילות נופש: הבחירה המושלמת לקיץ

חוויית אירוח מפנקת במיוחד מחכה לכם במבחר וילות נופש קסומות ברחבי הארץ. מתחמי אירוח גדולים המתאימים למספר זוגות או למשפחות שרוצות לנפוש ביחד ובסטייל. בריכת שחייה פרטית, חצר גדולה מטופחת, מטבח מאובזר היטב ושפע של מרחבים משותפים. רוצו לארוז.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 22/06/2016

בבואכם לבחור וילת נופש, החליטו מראש על הלוקיישן האם בצפון או בדרום, בדקו מה גודל הוילה ולכמה אורחים היא מיועדת, מה היא כוללת מבחינת פסיליטיס כמו בריכה, ג'קוזי, ברביקיו וכדומה, איזה אטרקציות או מסלולי טיול בקרבת הוילה, האם מדובר במתחם של מספר וילות או בוילה אחת, האם יש מינימום לילות, הסדר חנייה וכדומה. 

יש לנו המלצה על כמה וילות אירוח נהדרות המככבות במצעד הוילות לקיץ. באיזו מהן תבחרו?

להרגיש כמו מלכים

ברוכים הבאים למלכי האוס, וילה יפהפייה בסגנון מודרני אלגנטי נקי הממוקמת במושב לפידות אשר בגליל המערבי. בוילה עצמה תיהנו מארבעה חדרי שינה בהם מיטה זוגית וטלוויזיה, סלון בשיק יוקרתי וכן 4 מקלחות ושירותים. המטבח הוא הלב הפועם של הוילה וכולל תנור אפייה, מיקרוגל, מקרר, מדיח כלים, כיריים כלי בישול ולצדו פינת אוכל ענקית. מכל חדר וכן מהסלון ישנה יציאה ישירה לבריכת השחייה המוקפת דק עץ עם מיטות שיזוף ומסביב ירוק ומטופח להפליא. 

בנוסף, ג'קוזי זרמים, גריל אבן, שולחן פינג פונג. שימו לב שיש אפשרות להשכיר את המתחם כולו כולל הוילה ושתי סוויטות אירוח גדולות וכך ליהנות מבריכה נוספת וחדרי אירוח נוספים המגיעים ביחד עם הוילה ל-8 חדרי שינה.

כמו מלכים (צילום : ארנולד בר) 

מלכי האוס, החדרים (צילום ארנולד בר)

פינוקים ליד הכנרת

במושב נוף כנרת מחכה לכם וילה דיפסי המהודרת, המשלבת בהרמוניה נפלאה בין עיצוב מודרני לכפרי. הוילה בנויה מ-5 חדרי שינה מסוגננים המתפרשים על פני 2 קומות. בוילה שני מתחמי ישיבה משותפים, בריכת שחייה, מרפסת פנוראמית הפונה לנוף הגלילי, 4 חדרי רחצה, ג'קוזי ספא, מטבח מאובזר היטב ופינת אוכל. תוכלו לבלות זמן איכות מענג בוילה עצמה או לטייל בסביבה וכמובן לטבול בחופי הכנרת הנפלאים. בדיוק המקום לחופשה עליו חלמתם. 

וילה דיפסי (צילום ארנולד בר)

נרגעים בשיא הסטייל

במושבה הפסטורלית מגדל הצופה לכנרת תגלו את מתחם הנופש היוקרתי של יעלית ואורית, שיצרו כאן חוויית אירוח אקסקלוסיבית. מדובר בוילה עצומה בת שני מפלסים הכוללת 4 סוויטות ו-2 דירות בטאץ' ביתי ומזמין.  שתי סוויטות משפחתיות כוללות חדר שינה להורים וסלון עם מיטה נפתחת לילדים ושני הסוויטות לזוגות מעוצבות כחלל פתוח. דירות הנופש אשר במפלס העליון מציעות גם מרפסת עם פינות ישיבה – סך הכל 9 חדרים וכן מטבח מקורה, עמדות ברביקיו, בריכת שחייה, ג'קוזי ספא ותצפית מסנוורת לימת הכנרת. לנפוש ובגדול. 

הבריכה אצל יעלית ואורית (צילום ארנולד בר)

העיצוב הרך במתחם (צילום ארנולד בר)

ההנאה מגיעה לפסגת האוורסט

אולי עדיין לא טיפסתם על האוורטס, אבל וילת אוורסט לחלוטין לוקחת את הפינוק לשיאים חדשים ותמנף את ההנאה שלכם לגובה: זו היא וילה משגעת בנוף כנרת אשר בגליל העליון, מחולקת לתשע סוויטות יוקרה עם 5 חדרי רחצה, בריכת שחייה, ג'קוזי זרמים, סלון מפואר, מטבח מאובזר במכונת קפה, מקרר, כלי אוכל ועוד וכן מתחם פסטורלי מטופח עם שולחנות פינג פונג, עמדת ברביקיו, פרחי נוי והכל מול נופי הגולן המרהיבים. פרגנו לעצמכם. 

 האווירה מגיעה לשיאים חדשים, אוורסט.

חדרי האירוח באוורסט

יוקרה במושבה

ראש פינה היא פנינת חמד אמיתית ששמרה על צביון היסטורי ו

אולי יעניין אתכם גם

מדורים