כשקר בחוץ: צימרים עם בריכה מחוממת

צימרים רבים מציעים חופשה עם בריכה מחוממת ובכך נשארים רלבנטים בכל עונות השנה. מתחמי אירוח עם בריכה מתאימים בעיקר למשפחות עם ילדים אך גם זוגות מעדיפים את האטרקציה המרעננת הזו בימי החורף. קבלו המלצות ותביאו בגד ים!

writer
קורן דור תאריך פרסום: 06/12/2016

אין כמו להרגיש קיץ גם באמצע החורף. אחת האטרקציות הבולטות שהופכות את חוויית האירוח למוצלחת במיוחד היא צימרים עם בריכה מחוממת. צימרים רבים נערכים לעונה הקרה ומציעים בריכה מחוממת. מרחב חמים ונעים בו תיהנו משכשוך, טבילה ושחייה גם כשיש גשם זלעפות או הטמפרטורות נמוכות. צימרים עם בריכה מחוממת מספקים בילוי זמין לכל המשפחה בתוך הצימר עצמו או בריכה משותפת לאורחי הקומפלקס ללא תלות בתנאי מזג האוויר. 

אז אל תאחסנו את בגדי הים בבוידם, כי יש לנו כמה המלצות לצימרים וסוויטות שמשלבים בריכה מחוממת ביחד עם פינוקים נוספים. הנאה בתוך ומחוץ למים. 

להשתכשך מול הכנרת

מול חופי הכנרת המשגעים, מסתתר מלון הבוטיק האינטימי קמילה ריזורט. זה הוא מלון ייחודי בעיצוב אלגנטי ששואב השראה מהסגנון הספרדי, כולל סוויטות יוקרתיות הפונות לעבר נופי הגולן ושדות הירדן. הסוויטות מאובזרות בג'קוזי רחב ידיים, בר קפה עשיר אך גולת הכותרת היא המתחם החיצוני בו תיהנו מבריכת שחייה מחוממת מקורה, כולל מיטות שיזוף המקיפות את הבריכה ואפילו ג'קוזי ספא, פינת ברביקיו, פינות אוכל גדולות ועוד. המעטפת החיצונית של הבריכה מאפשרת לכם להרגיש בחוץ אבל להיות במים החמימים בפנים. תענוג עילאי. 

קמילה ריזורט

 

להרגיש כמו בפרובאנס

במתחם ניחוחות פרובנס שבישוב חד נס הקסום, מחכות לכם  3 סוויטות חלומיות בעיצוב אלגנטי, מאובזרות היטב. העיצוב המעודן שואב השראה ממחוזות כפריים, ריהוט עץ בניחוח עתיק בעל גילופים דקורטיביים, שימוש בטקסטיל עשיר, ג'קוזי גדול בכל סוויטה עם מטבחון מצויד היטב ופינת הסבה אצילית וקמין לימים הקרים. שתי סוויטות חולקות בריכה מחוממת אחת וסוויטת פרובאנס היוקרתית כוללת בריכת שחייה מחוממת פרטית מוקפת בגינה מטופחת. להשלמת החוויה המענגת, ניתן להזמין ארוחת שף ומגוון עיסויים ישירות לסוויטות. הנאה מושלמת.

בניחוח פרובנס

יוקרה על הגובה בכרם בן זמרה

סוויטות אהבה בגבהים ניצבות על צלע ההר מול נוף גלילי במיוחד. במתחם 3 סוויטות מרווחות ומעוצבות וכוללות ג'קוזי גדול ומפנק. הסוויטה כוללת קמין חימום ממנו תיהנו בימי החורף הקרים וכמובן בריכת שחיה ענקית, מקורה ומחוממת ממנה ניתן להשקיף אל האופק הפתוח. האירוח במקום כולל פינוקים מפתיעים שישלימו את חווית האירוח.

אהבה בגבהים

מול הנוף הפראי במלכי האוס 

אל מול נוף פתוח ופראי תמצאו את סוויטות מלכי האוס היוקרתיות– פנינה גלילית עם המון סטייל ובריכת שחיה מחוממת ופרטית שתעניק לכם חווית נופש מושלמת לחורף. במתחם וילת נופש וסוויטות רומנטיות ושתי בריכות שחיה כך שתוכלו ליהנות מחופשה רומנטית, משפחתית או עם החברים.  עוד במתחם תיהנו משולחן פינג פונג, ג'קוזי ספא, מכונת אספרסו, סטרימר עם מגוון סרטים, פינת ברביקיו וכל זה עטוף באווירה כפרית שתגרום לכם לנוסטלגיה.    

מלכי האוס 

אירוח כיד המלך

סוויטות כינור דוד בישוב הפסטורלי גורן עונות על כל המשאלות בנוגע לאירוח מלכותי. מדובר בשתי סוויטות יוקרתיות עם חלון פנוראמי הצופה לבריכת שחייה פרטית מחוממת לכל סוויטה. האורחים ייהנו בסוויטות מפינוקים כמו מערכת קולנוע ביתית, בר שמשקיף לבריכה, ג'קוזי זרמים ובכל סוויטה גם ה

אולי יעניין אתכם גם

מדורים