בים או ביבשה: 5 אטרקציות מומלצות

נסיעת אקסטרים בשטח, טרקטורונים בין הנחלים או אטרקציות מלאות אדרנלין בין הגלים המתנפצים או בלב ים. 5 אטרקציות ממש טובות בין החולות או המים.

writer
מערכת Weekend תאריך פרסום: 23/03/2017

אין כמו שילוב בין ים יבשה, משחק הילדים המפורסם כמתכון מנצח לחופשה בלתי נשכחת. מוזמנים להעצים את החגיגה ולבלות בחג החירות במגוון אטרקציות, בים וביבשה. שייט חווייתי, טיול טרקטורונים גדוש אדרנלין ועוד. בחרו את האטרקציה המועדפת עליכם או טוב מזה – שלבו בין הרפתקאות בים ומסעות ביבשה ותיהנו משני העולמות. 

אקשן במדבר

לו לבני ישראל היה תום קאר....אולי הם היו מגיעים יותר מהר לארץ ישראל. אם מתחשק לכם לשדרג את האקשן בחופשה, תוכלו לצאת לנסיעת שטח עם מטיילי המדבר. חברה המציעה נהיגה ברכבי תום קאר וג'יפים בהדרכה צמודה. הטיול עובר בין נקודות תצפית מסנוורות בנווה זוהר, עצירה לתה בדואי ובקלוואה ואפשרות גם ללינה מדברית. היכונו לנסיעה ברכבי שטח עוצמתיים ובטוחים לשימוש יחד עם הסברים מרתקים על המקומות שרואים בדרך. 

אקשן לכל המשפחה

טרק בין הגלים

פעילות אקסטרים משגעת מחכה לכם באחד החופים היפים בארץ – טרק ים אכזיב. הריגושים כוללים הנאות רטובות בקרבת החוף. כמו למשל, שייט ושנירקול באיי אכזיב בעקבות האוצרות במעמקים, שיט מסעיר בסירות טורנדו מהירות במסלול קסום מחופי אכזיב ועד המצוק ליד ראש הנקרה, שייט קיאקים אל הלגונות של אכזיב או המערות של ראש הנקרה. אם אתם מעדיפים אתגרים ביבשה, טראק ים מציעים גם טיולי אופניים לאורך החוף ובמטעי הגליל, סנפלינג וגלישת מצוקים במערת קשת וטיולי ג'יפים. 

חוויה בלב ים

נוהגים אחרת 

מתי בפעם האחרונה הילד שלכם נהג בטרקטורון? עכשיו יש לו הזדמנות. טרקטורונים בין הנחלים מציגים נהיגת שטח חווייתית לכל המשפחה וגם טרקטורונים קטנים מותאמים לילדים. קולקציית טיולי השטח של החברה כוללת טיולים במגוון מסלולים מרהיבים בגליל, ביניהם תנהגו בפארק גורן, מצפה הילה, נחל בצת – תלוי בסגנון המבוקש, בדרגת הקושי הרצויה וכמובן, בכם. ניתן לבחור בין תום קאר, טרקטורונים או ריינג'רים. היכון, הכן, סעו!

באקסטרים לילדים

הרפתקאות בשטח

יש דברים שרואים רק תוך כדי נסיעת שטח! rzr רייזר בר ייקחו אתכם לטיולים עם רכבי שטח ברחבי הגליל העליון. אפשר לבחור את טיול הרייזרים המבוקש מתוך מגוון קונספטים מובילים: נהיגת אקסטרים של שעה אחת בלבד, מסלול אקסטרים בין ההרים, אקסטרים בין נחלים, מסלול שטח למקצוענים וגם שילוב מנצח בין מסלול נהיגה עצמית ברייזרים יחד עם אטרקציות לאורך הדרך כמו פיינטבול, קיאקים, ארוחת צהריים ואפילו קמפינג. המסלולים נעים משעה ועד 24 שעות, לפי בחירתכם. נוהגים מעבדות לחירות ונהנים מכל רגע.

מסלולי מרהיבים גם במים

נהיגת שטח בטבע

מול התפאורה המהפנטת של הר התבור, מחכים לכם מסלולים אולטימטיביים לנהיגת שטח גדושת אדרנלין. לחברת בשבילי התבור היצע של טיולים ברכבי שטח המלווים בהפעלות שונות מסיור מודרך מלווה בהסברים מרתקים דרך הכנת ביקור במוזיאון המרציפן או סיור ביקב.  רפרטואר המסלולים כולל מסלול אוהבים מיוחד הכולל הגעה ליעד לפי בחירת בן הפרטנר ואיסוף ממנו, מסלול אתגרי למעיין ומסלול אתגרי בתל רכס ובעין רכס. ניתן לבחור בין נהיגה בת

אולי יעניין אתכם גם

מדורים