צפת: חופשה שמחברת בין אנשים

אוויר הרים, נופים ירוקים, אוצרות אומנותיים, קברי צדיקים ועוד. בואו לחוות מקרוב את האנרגיה המיסטית שאופפת את צפת. יעד אינטימי ששמר על נופך נוסטלגי ומושם לחופשה מקומית.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 25/04/2017

סמטאות מתפתלות, פינות רחוב מסקרנות, חנויות אומנות, בתי כנסת, בתי קפה ואווירה קסומה שמורגשת מכל עבר. צפת יכולה להיות גאה בתיירות שהיא סוחפת אליה ומהווה יעד אטרקטיבי לאלה שמבקשים לנפוש בצימרים בצפת ובבתי המלון בעיר.

צפת היא עיר נכבשה בעבר על ידי צלבנים ושליטים מוסלמים, התחוללו בה פרעות וכיום היא ידועה בשל פסטיבל הכליזמרים המסורתי, קברי צדיקים, מסלולי טיול בעיר העתיקה, בתי אומנים ועוד. תוכלו לצאת למסע בעקבות עברו המרתק של הישוב היהודי במוזיאון בית המאירי ולהתרשם מקרוב מפסלים, ציורים ועבודות קרמיקה בקרית האומנים. 

סמטאות קסומות (בתמונה בית האומנים)

באווירה רוחנית מרגשת לפחות פעם בשנה

אחד המועדים בהם העיר צפת תוססת הוא ל"ג בעומר. מועד זה מהווה תזמון נהדר לחוויה רוחנית בקברי הצדיקים של צפת וסביבתה, שהשתטחות על קבריהם נקשרת בסגולות למזל טוב מבריאות ועד מציאת אהבה ופוריות. בבית הקברות של צפת קבורים רבי יצחק לוריא וחנה ושבעת בניה ובמרחק נסיעה קצר מהעיר, תוכלו להגיע להר מירון שנחשב לגולת הכותרת של קברי צדיקים בו קבורים, בין היתר, רבי יוחנן הסנדלר, רבי הלל ותלמידיו, רבי שמאי ותלמידיו. 

אחרי שביקשתם ברכה בקברי הצדיקים ולגמתם תה צמחים בחיק הטבע, אתם מוזמנים לנפוש באחד מבתי הארחה, הצימרים או המלונות המפנקים של צפת, שמעבר להיותה יעד רוחני היא גם זירת נופש קסומה באווירה פסטורלית. 

הנה כמה המלצות על מקומות אירוח נפלאים בצפת בכל עת בשנה, לא רק בל"ג בעומר.

עיצוב עדין בחלום גלילי

אין כמו להתעורר מחלום טוב למציאות שהיא לא פחות מפנקת. סוויטת הפאר חלום גלילי בצפת היא בדיוק מה שחיפשתם לאירוח מלכותי: סלון רחב ידיים, ג'קוזי זרמים, חדר זוגי, מטבחון מצויד היטב והכל בגוונים נקיים וקלאסיים שמשרים שלווה. תוכלו לסייר בסמטאות הציוריות של העיר, לטייל או לבקר באטרקציות הרבות והמגוונת של צפת והסביבה ולשוב לחיק סוויטת יוקרה. 

מציאות מפנקת של חופשה

נבל דוד לנפוש ובגדול

אם חשקה נפשכם במתחם גדול בו תוכלו לחגוג ביחד עם האהובים עליכם, הגעתם למקום הנכון. 2 הסוויטות נבל דוד בצפת מתאימות לאירוח של עד 14 נפשות באווירה ביתית, חמה ונעימה. יש כאן סוויטה זוגית וסוויטה משפחתית גדולה הכוללת חדר הורים מרווח, חדר לינה נוסף וסלון ובמתחם גם בריכה, מקווה טהרה, אזור לגריל, מתקני שעשועים ותנורי חימום לערבים הקרירים. מקום אידיאלי לחופשה קרובה לעיר העתיקה בתנאים נעימים ונוחים.

אירוח באווירה חמה וביתית

דיימונדס - החיים הטובים באמת

אחוזת דיימונדס היוקרתית אשר בצפת היא מעוז החיים הטובים: עיצוב אלגנטי תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, בריכת שחייה מרעננת וג'קוזי זרמים במתחם, טרקלין גן מקורה, סאונה, עמדת ברביקיו, שולחן פוקר, סנוקר, בר עץ ארוך – מתחם מושקע ומרהיב מול נוף פתוח מהפנט ביופיו. הסוויטות המהודרות מאובזרות היטב בריהוט שמביא את האצולה האירופאית ישירות לצפת. תפאורה לעבר הרי מירון ואווירה יוקרתית – שילוב מנצח לחופשה שכולה הנאות החיים. 

מתחם יוקרתי ומושקע במיוחד

פינוק אותנטי בבית האומנים

אי אפשר שלא להתאהב בקרית האומנים היפהפייה של צפת העשירה בגלריות, בתי אומנים, יצירה מגוונת. מתחם האירוח הססגוני בית האומנים בצפת השוכן בליבה הוא בדיוק המקוםם לספוג השראה מכל הכיוונים ולהתענג עד כלות. חמש סוויטות בעיצוב אוריינטלי, חיפוייםם עתיקים, אבזור חמים ונעים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועל גג המתחם מחכים לכם בריכה פרטית מחוממת וג'קוזי ספא ענק מול הנוף המשגע של צפת. ניתן להזמין לסוויטות ארוחת בוקר מושקעת ועיסויים להעצמת החוויה. 

אירוח אותנטי ובריכה על הגג

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים