חווית בוטיק בכנרת

מול נופי הכנרת הקסומים, עם חוף ים פרטי ודקלים תמירים המפרידים בין המים הכחולים לחדרי האירוח - כך נראית החופשה במלון היוקרתי U בוטיק כנרת. בועה שקטה ויוקרתית עם שפע פינוקים, קולינריה משובחת וטיפולי ספא מרגיעים.

writer
קורן דור צילום: איה בן עזרי תאריך פרסום: 24/08/2017

הכנרת מחייכת אלינו בכל חודשי השנה - גם כאשר היא תופסת גובה ומתמלאת בחורף וגם בקיץ, על אף החום הכבד והנופשים שכובשים אותה כנחילי נמלים. הפעם גילינו כנרת אחרת בסגנון בוטיק אינטימי ושליו להפליא והכל הודות למלון u בוטיק כנרת החדש של רשת מלונות פתאל שמציע חוויית אירוח מלאה פרטיות ומאוד אקסקלוסיבית על שפת הימה שזוהרת למרחקים.

מול נופי הכנרת, דמיינו.

על שפת הכנרת בשיא הסטייל

המלון משדר יוקרה מהרגע שנכנסים אליו, הוא מתאים הן לזוגות והן למשפחות עם ילדים שמחפשים חופשה בסטייל. יש כאן מגוון סוגים של חדרים המעוצבים בהקפדה, בגוונים רכים ונעימים שמשרים נינוחות וקווים נקיים המתמזגים עם הנוף המרהיב והסביבה של האזור. 

לזוגות, משפחות ועם נוף פנורמי

בין חדרי המלון תוכלו לבחור בין חדר סופריור שמתאים לזוגות וכולל מיטה זוגית גדולה וחדר רחצה מסוגנן, חדר דלקס עם מרפסת ונוף לכיוון הכנרת ומתאים לזוג עד 2 ילדים, חדר דלקס עם מרפסת גדולה המתאים בעיקר לאירוח זוג עם 2 ילדים ותינוק ואם אתם מעוניינים לשטוף את העיניים בתפאורה פנוראמית משגעת של הכנרת, לכו על חדר דלקס פנורמי ממנו הכנרת נראית קסומה במיוחד. יש גם חדרי אקסקיוטיב המאופיינים בתקרה גבוהה ומרפסת הפונה לנוף. בכל החדרים תיהנו ממוצרי טיפוח מבית המותג l'occitane וממכונסת קפה nespresso. 

חדר אקסקיוטיב

מבט פנורמי מהחדר

חדר עם מרפסת

איכות, פינוק וחוף ים פרטי

מלון u בוטיק מגשים את החלום לנפוש על שפת הכנרת. למלון רצועת חוף פרטית מטופחת, בה תוכלו להתמסר לבטן-גב תחת קרני השמש או פשוט להשקיף לעבר הכחול המהפנט. תוכלו לדלג בקלילות מחוף הים לבריכת השחייה הפתוחה של המלון העטופה בפינות ישיבה נעימות ומיטות שיזוף. למשפחות עם ילדים ישנה גם בריכת מים רדודים ובמהלך הבילוי בבריכה, לא חייבים לזוז לאף מקום. לרשות האורחים עומד סנק בר המציע מגוון חטיפים ושתייה.

בריכה עם נוף לים

איך אתם אוהבים את העיסוי?

חוויית ההתרגעות הטוטאלית ממשיכה ב-u spa, זירת הפינוקים של המלון. מתחם הספא המעוצב הוא המקום האולטימטיבי להתנתק מהשגרה הלוחצת ולפרגן לעצמכם בעיסויים קלאסיים או אלטרנטיביים, טיפולים קוסמטיים, להתענג בסאונה יבשה או רטובה, בבריכת הג'קוזי. בנוסף, פועל כאן חדר כושר מאובזר, מקלחת לחץ וישנה יציאה ישירה לחצר שנועד למנוחה או לשיזוף בה גם עמדת שתייה חמה וקרה.  

מוצרי ספא מטפחים

קולינריה משובחת לאוהבי החיים הטובים

אורחי u בוטיק כנרת ייהנו מקולינריה מוקפדת ושופעת מטעמים במגוון סגנונות. המסעדה המעוצבת פונה לנוף של הכנרת ממנו לא תדעו שובע. ארוחת הבוקר היא חגיגה של חומרי גלם טריים ואיכותיות מחביתות דרך לחמים פריכים ועד סלטים מרעננים, קפה משובחת ועוד מעדנים מפתיעים. תוכלו לשבת בחלל הפנימי או לסעוד מול הכנרת, שתמיד מעוררת תיאבון. אם מתחשק לכם ללגום משקה לפנות ערב ואפילו אחרי ארוחת הבוקר, נווטו דרככם לעבר הבר בלובי של המלון שפועל בין השעות 10:30 ועד חצות ומגישות לצד מגוון משקאות אלכוהוליים, ארוחות קלילות והכל בליווי מוזיקת רקע נעימה. כמו כן, ניתן להזמין מגוון ארוחות עשירות מהתפריט או ממסעדת המלון.

קולינריה של בוקר

קולינריה משובחת

סביבה שופעת 

מלון יו בוטיק כנרת ממוקם בטבריה, בסביבה

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים