10 טיפים לבחירת צימר יוקרתי מנצח

עם בריכה בחלל החדר, מיטה זוגית ענקית, ארוחת בוקר מהסרטים, נוף נדיר ומצעי סטאן מלטפים, צימרים יוקרתיים כבר הפכו מזמן לחוויה מועדפת אצל הישראלים שאוהבים להתפנק ומעריכים איכות, קבלו את המדריך לבחירה הנכונה.

writer
קורן שרון תאריך פרסום: 25/10/2017

חוויית האירוח האקסקלוסיבית לא מפסיקה להפתיע ולרגש. סצנת הצימרים היוקרתיים לוקחת את הבאים למסע חושי מרגש המהווה ניתוק מושלם מחיי היומיום הלחוצים והכל באווירה העוטפת בפינוקים. אסתטיקה מרשימה, מתקני פנאי בסטנדרט הגבוה ביותר, חשיבה על הפרטים הקטנים ושירותי ספיישל משף פרטי ועד ליין עיסויים עשיר. טעימה מהחיים הטובים. 

לפניכם 10 טיפים לבחירת צימרים יוקרתיים לבריחה מופלאה מהמציאות. בין אם אתם בזוג או בהרכב משפחתי - אל תתפשרו על פחות ממושלם. 

אווירה מיוחדת

יש צימרים שכבר מהתמונות שלהם ניתן לחוש את האווירה במקום. אחוזת פאר או סוויטות מרהיבות, בתי אבן בניחוח של פעם, מיקום ייחודי כמו בלב המדבר, מול נוף עוצר נשימה או מרחק נגיעה מהים. התפאורה והאנרגיות הם חלק בלתי נפרד מההצלחה של החופשה ולכן, בדקו כיצד תוכלו להעצים את הריגוש שלכם ולקחת אותו לאקסטרים.  

איכות – מעל הכל

צימרים יוקרתיים שמים דגש על איכות הבאה לידי ביטוי בבנייה, בריהוט ובאבזור. מחומרי גלם משובחים ועד האובייקטים שנבחרו בקפידה לאכלס את החלל. שיש יוקרתי, ג'קוזי רחב ידיים, עץ מלא, מיטה מתכווננת, קמין, מכונת קפה משוכללת, מערכת קולנוע ביתית ועוד. הכל כדי לעשות לכם טוב. 

פינוקים שמשאירים טעם של עוד

בצימרים יוקרתיים ההיצע עשיר ומפתיע. היכונו להפתעות, מטעמים ושדרוגים המגבירים את ההנאה. לדוגמא, נרות ארומאטיים לצד הג'קוזי, מוצרי טואלטיקה ממותגים בחדר הרחצה, שוקולדים פרימיום במקרר, בקבוק יין של יקב מוביל, חלוקים מלטפים ונעלי בית רכות. בכינור דוד בגורן תגלו סוויטות עם בריכה פרטית מעוצבת לכל סוויטה ומגוון פינוקים כמו שוקולד איכותי, תה צמחים וקפסולות קפה. 

בריכה פרטית ומעוצבת בכינור דוד

תודעת שירות גבוהה

אחד הדברים שעושים הבדל גדול בחוויית האירוח בצימרים יוקרתיים קשורה לשירות של בעלי המקום והשקעתם הרבה. יחס אישי, זמינות מלאה, טיפול מסור, הקפדה על ניקיון, רצון לסייע בכל עת. אתם בידיים הטובות ביותר.  

נופש פעיל

אין כמו להתעורר בבוקר ולדלג בקלילות ישירות מהמיטה הרכה לבריכת השחייה הצמודה ומשם לג'קוזי, להירגע בסאונה ולסיים במשחק ביליארד מלהיב. זירת הצימרים היוקרתיים רוחשת שדרוגים בדמותם של מתקני פנאי ונופש פרטיים אם במתחם האירוח או בתוך הצימר עצמו. ניתן ליהנות מבריכה מחוממת בעונה הקרה, ג'קוזי ספא עם אפקטים מיוחדים כמו וויסות זרמים, סאונד ואורות. כך למשל, במלכי האוס, וילה יוקרה בלפידות, מחכות לכם לא פחות משתי בריכות מחוממות, ג'קוזי ספא גדול, מתקן ברביקיו ושולחן פינג פונג. 

מקום יוקרתי עם בריכה מחוממת, מלכי האוס

עיצוב פורץ גבולות

הארכיטקטורה והעיצוב הפנימי של הצימר מגשימים חלומות מסוגננים עבור מי שחשקה נפשם ליהנות באחוזה כמו בסרטים, וילה בסגנון פרובנס או בקתת עץ מדהימה. האסתטיקה המרשימה נעה בין סגנון אורבני לעיצוב בהשראה כפרית כולל שימוש בפריטי עיצוב אלגנטיים כמו מיטות יוצאות דופן, אריחי חיפוי בטקסטורות מעניינות, ריצוף מבריק, גופי תאורה דקורטיביים, מטבחים עכשוויים ממראה מודרני ועד חזות המתכתבת עם מחוזות רחוקים בקונספט בלתי שגרתי כמו צימר בשיק שלמערה או צימר בטאץ' יפני.

שדרוגים שמגיעים עד אליכם

יחס vip הוא המוטו בצימרים יוקרתיים וזה בא לידי ביטוי באפשרויות המיוחדות שעומדות בפני האורחים ובשדרוגים שונים בתוספת תשלום. במצעד הפופולאריות מככב שף פרטי שמבשל לעיני הסועדים ארוחה בהתאמה אישית, מסאז'יסט שמגיע עד לסוויטה לעיסויים לפי בחירה, חדר יין, סדנאות העשרה שונות ועוד פינוקים והכל בלי לזוז מהמקום.

מרתף היין בשאטו גלילי

צימרים במתחם אקסקלוסיבי

רוב הצימרים היוקרתיים שאינם יחידות פרטיות ובודדות ממוקמים במתחם מפואר בסגנון בוטיקי המאובזר בכל טוב. כך שגם כאשר תצאו מהצימר תיחשפו לגנים מטופחים, מתקני ספא ואפילו מרכז ספא מושקע עם חדרי טיפולים, מסעדת גורמה וכדומה. הקיפו את עצמכם בסביבה שעוטפת בשלווה עם הנאות במרחק נגיעה. בקפלנד - חוויה גלילית במתת, תיהנו מאווירה רומנטית בלב יער אלונים טבעי יחד עם טיפולי ספא מקצועיים בתיאום ובתוספת תשלום. 

הנוף עוצר נשימה, קפלנד

אטרקציות מיוחדות

בשנים האחרונות צימרים יוקרתיים רבים החלו להוסיף תוכן וחוויות להשבחת החוויה. כך למשל, מלון שאטו גליל משלב בין סוויטות מהודרות לספא מתקדם ובין קומפלקס מיוחד להנאה עד שיכרון חושים כולל טעימות של יינות ומרתף יין רחב ידיים. 

וזה רק מתחם הספא, שאטו גלילי

לסיכום, מי שכבר גילה את סוד הצימרים היוקרתיים מוכן לשלם יותר וליהנות מחופשה בלתי נשכחת ברמה הגבוהה ביותר. 

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים