חורפי כאן: צימרים לחופשה משפחתית

אל תתנו לחורף למנוע מבעדכם את ההנאה הגדולה של יציאה לחופשה. המחירים אטרקטיביים, שלל אטרקציות במקומות מותאמים לכל מזג אוויר, בריכה מחוממת וצימרים שערוכים לימים סגריריים במיוחד.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 21/11/2017

יום הולדת חורפי? חגיגה לסבא? או ככה סתם בלי סיבה באמצע החורף. צימרים רבים מציעים אירוח מותאם לחורף עם בריכה מחוממת, אח בוערת וארוחות מנחמות שלא יוציאו אתכם מהחדר. לפניכם טיפים לבחירת צימרים משפחתיים לימים הקרים שלפננו.

לנפוש בלי לזוז לאף מקום - פינוקים בתוך הצימר

לא מתחשק לכם לצאת בגשם או ברוח? הצימר הוא אי של שלווה בו ניתן להתחמם וליהנות מזמן איכות משפחתי. חפשו מראש צימרים בהם זמינים מתקני פנאי ונופש. למשל, ג'קוזי ספא בחלל מקורה לטבילה כיפית, בריכת שחייה מחוממת ו/מקורה, חדר משחקים לילדים, מתקני שעשועים באזור סגור, שולחן ביליארד, סלון עם מערכת קולנוע ביתית. כל כך הרבה אפשרויות להנאה והכל תחת קורת גג אחת. אם בצימר עצמו אין בריכה פרטית, ג'קוזי וסאונה וכולי, ניתן לבחור מתחם המציע שירותים אלה לאורחיו בלבד כך שעדיין תיהנו מאטרקציות אלה במרחק פסיעה מהצימר. 

בריכה מחוממת לימי החורף, בתמונה: מלכי האוס

קר בחוץ? חמים ונעים במדבר

בתקופת החורף, ישנם ימים בהם מזג האוויר מתון יותר בדרום, למרות שקר מאוד בשעות הלילה. איזור הדרום מציע נופים קסומים ואפשרויות לחווית טבע ייחודית. באיזור זה תוכלו ליהנות ממגוון צימרים, אירוח קיבוצי ביישובי הנגב והערבה וכן אירוח אלטרנטיבי הכולל חאנים, קרוואנים ועוד.

עם נוף מדברי מרהיב, בתמונה: צ'רי וואן

קרבה לאטרקציות פעילות בחורף

בין אם בחרתם צימר למשפחות בצפון או בדרום, בהרי ירושלים או בכל אזור גיאוגרפי אחר בארץ ואתם מתכננים נופש משפחתי אקטיבי, בדקו אילו אטרקציות זמינות. למשל, מרכזי מבקרים המציעים מסע מרתק וחווייתי בין עבר להווה, אוצרות ארכיאולוגיים או צפייה מקרוב ביצירה מעניינת, מוזיאונים, משחקיות לילדים, מתחמי פיינטבול, חדרי בריחה, פארקי שעשועים מקורים ויש גם גני חיות המאפשרים בילוי בעונת החורף. בדקו מה פתוח והיכן תוכלו לבלות מחוץ לצימר. חפשו אטרקציות הקרובות לצימר או שהן בדרך לצימר.

שפע אטרקציות בקרבת הצימר, בתמונה: ניר דוד

קולינריה מנחמת אצלכם בצימר

עומדות לרשותכם מגוון אופציות קולינאריות במהלך חופשה משפחתית בצימר: לבחור מראש וילה או צימר המצוידים במטבח מאובזר היטב ולהביא עמכם מוצרי מזון לרקיחת מטעמים וסעודות משפחתיות משובחות או לצאת למסעדה או להזמין טייק אווי או להתפנק בשירותיו של שף פרטי שיבשל לנגד עיניכם או יכין לכם ארוחה חלומית בהתאמה אישית המבוססת על חומרי גלם איכותיים ומטעמים מועדפים עליכם ועל הילדים. בכל מקרה, יש מגוון מנות נהדרות לימי החורף – תבשילי קדרה, חמין, מרקים עשירים, עוגת שוקולד חמה ולקינוח – תה צמחים.

אוכל שמחמם את הלב, בתמונה: ארוחת 16:00 בנופי הבשן

טיול חורפי מסוג אחר

אם חשבתם שבחורף לא הולכים לים או לטייל, טעיתם. הים נראה נפלא בחורף, אפילו אם לא נכנסים למים ויש ימים בהם נעים לשבת על החוף או פשוט ללקט צדפים ויש מספיק טיולים בתנאים נוחים למשפחות: שמורות טבע, יערות בהם תוכלו לערוך פיקניק קסום מבלי לדאוג שיהיה חם מדי. כמו כן, מקומות כמו אתר ראש הנקרה, צוק מנרה ועוד רבים אחרים משלבים בין רכבל, אטרקציות בשטח, רכיבה על אופניים שמתאימים במזג אוויר מתון. 

בחורף במיוחד מענג לנפוש בצימרים למשפחות בעלי מראה חמים, בקתות עץ בניחוח כפרי, סוויטות אבן, חללים המאובזרים בקמין או צופים לנוף של מרחבים פתוחים הירוקים במיוחד לאחר הגשם. חפשו את המקום האידיאלי בשבילכם.

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים