5 סיבות טובות לחופשת חורף

מחירים נמוכים, הטבות מיוחדות ומזג אוויר נעים ונטול לחות - נופש חורפי הוא בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו ואספנו לכם 5 סיבות למה

writer
שירה דרורי תאריך פרסום: 04/12/2017

נופשים רבים בוחרים באופן טבעי לנפוש בעונות החמות - בתקופת החגים או בחופשת הקיץ הגדולה, בעיקר כדי לנצל את ימי החופש מהמסגרות. אבל מי שנפש כבר מחוץ לעונה, יודע שמדובר בדיל לא רע בכלל ואפילו חוזר לשחזר את ההצלחה שוב ושוב. יש הרבה יתרונות בולטים בנופש בתקופות שבין החגים, בסתיו או בחורף. לפניכם כמה סיבות לבחור צימרים בצפון דווקא עכשיו, בחודשים הקרובים.

הטמפרטורות יורדות, המחירים יורדים

אי אפשר להשוות בין המחירים של צימרים בעונה למחירים של צימרים מחוץ לעונה. אומנם יש צימרים בצפון ששומרים על סטטוס קוו במחיר לאורך כל ימות השנה, אבל רבים משיקים מבצעים משתלמים, בין אם למזמינים מבעוד מועד או להזמנות בדקה ה-90, מחירים מיוחדים לאמצ"ש ומחירים עונתיים. הזדמנות נהדרת ליהנות מצימרים מפנקים בסטנדרט גבוה יותר וממחירים שלא תשיגו בעונה החמה. תוכלו לעקוב באתר אחרי מבצעים אטרקטיביים בתאריכים פנויים, כשלפעמים מדובר גם בהטבות כמו לינת ילד ללא עלות וכדומה. 

חופשה חורפית שמחממת את הלב

צימרים בצפון נהדרים לחורף

מבט מהיר בהיצע המסחרר של צימרים בצפון מגלה שיש הרבה מאוד צימרים אידיאליים לעונה הקרה. בחרו צימרים המצוידים בבריכה מחוממת ומקורה, צימרים עם ג'קוזי ספא, קמין, אמבטיה מפנקת, כאלה המציעים ארוחות שף או עיסויים, במיוחד על בסיס שמנים חמים שיעטפו אתכם ברכות מכל הכיוונים. ניתן ליהנות מארוחות רומנטיות גם במסעדות המשובחות של הצפון או להזמין טייק אווי במידה ואתם לא רוצים לצאת מהצימר. 

ליהנות מאווירה רגועה ושלווה

נופש בשיא עונת התיירות אומנם מבטיח שכל אתרי האטרקציות יהיו פתוחים, במיוחד אלה המציעים פעילויות בחוץ, אך מצד שני, התענוג כרוך לרוב בתורים ארוכים ובהמתנה מתמשכת. צריך לשריין מקום מראש במסעדות וגם מסלולי הטיול גדושים וצפופים להפליא, שלא לדבר על פארקי שעשועים למיניהם, אתרי פיקניק ושמורות טבע שחלקן נסגרות מעומס מבקרים. התקופה שבין החגים מאפשרת לכם לנפוש ברוגע, לחסוך פקקים והמתנה בתורים וליהנות מחופשה נינוחה במיוחד.

הכינו את המצלמות

חופשה בקונספט אחר

יש מקומות שיותר נעים לטייל בהם במזג אוויר סגרירי מאשר כשחם ולח בחוץ, במיוחד מסלולי טיול שאינם מוצלים. בכל מקרה כדאי לעשות סוויץ' בתפיסה, כיוון שמדובר בחופשה מעט שונה: חופי הים אומנם לא מתאימים לרחצה, אבל מציעים שקיעה לא פחות רומנטית בשמיים מעוננים, כשגלי הים שוצפים והמרחבים ירוקים יותר אחרי שהגשם מירק אותם היטב. הכינו את המצלמות!

אטרקציות מתאימות לכל עונה

ניתן למצוא בקרבת צימרים בצפון גם מגוון ענק של אטרקציות הפועלות בכל ימות השנה: מוזיאונים מרתקים, מרכזי מבקרים מעשירים, חדרי בריחה מאתגרים עם תעלומות מסתוריות, ואם הגעתם עם ילדים יש הרבה מאוד גני חיות ופארקי שעשועים מקורים למחצה המאפשרים בילוי נהדר לכל הגילאים גם בחורף.

מסלולי טיול לכל מזג אוויר

אל תפספסו את חלון ההזדמנויות לנופש שלא בעונה ותיהנו ממגוון היתרונות הנלווים לתקופה. 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים