המדריך שיעזור לכם למצוא את עצמכם בפסח הזה

בואו נודה על האמת - בכל שנה אנחנו קצת הולכים לאיבוד לפני החג. אחרי שסגרנו את הפינה של הסדר והודענו לדודה שאנחנו אצלה, נשארנו עם סוגייה מטרידה לא פחות - מה עושים עם הילדים במהלך החג? אז קבלו כיוון.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 11/03/2018

מזג האוויר מושלם, האביב בשיא פריחתו, הנחלים מלאים וזורמים לאחר גשמי החורף והילדים משועממים וצריך למצוא לזה פיתרון ולכן חופשה משפחתית היא היעד! והפתרון הוא לא תמיד בחו"ל. יש לנו ארץ נהדרת ולכן חופשה כפרית ברחבי הארץ היא אפשרות מעולה.

ריכזנו לכם את המקומות המומלצים ללינה בכל רחבי הארץ וכן את האטרקציות הכי שוות למשפחות עם ילדים קטנים וגם לגדולים שמחפשים פעילות עם אדרנלין גבוה.

איפה בא לכם להתעורר בבוקר?

אם אתם אוהבים את נופי המדבר ורוצים להתעורר בבוקר מול האופק האינסופי הקריר ונופים המדבריים, אם אתם אוהבים אטרקציות המשלבות אותנטיות וחיות בר, אם תרצו להתחבר אל ההיסטוריה הכי משמעותית בארץ ותרצו לבקר בקבר בן גוריון או ליהנות מטיול מאתגר במכתש הקטן  - אתן צריכים לנפוש בנגב.

כאן > הנגב, זה המקום בשבילכם, לצימרים בנגב המומלצים למשפחות 

להתעורר מול הנוף המדברי, בתמונה ספא עזוז

אם אתם מעדיפים את הנוף שלכם ירוק עם מרבדים עוצמתיים של צמחייה בראשיתית, כזו שלא נגמרת. טיולי שטח בין מטעי הבננות ובמרחק נסיעה קצר את רצועת חוף הים הצפוני, אתם צריכים לנפוש בגליל המערבי.

כאן > לצימרים בגליל המערבי המומלצים לחופשת פסח ( שוויצריה בגליל, או בצת)

אם אתם אנשי המים, הנחלים והטיולים ברמה, אין כמו לנפוש ברמת הגולן. איזור גדוש בנחלים הזורמים בעוצמה, נופים קסומים לעבר הגבול ומסלולי טיול רגליים ומאתגרים בין ההרים. ברמת הגולן מבשלות בירה ומסעדות בשרים מעולות שכדאי תמיד לשריין מקום מבעוד מועד.

כאן > לצימרים ברמת הגולן המומלצים לחופשת פסח

להתמסר אל הנוף, מבט מהצימרים של שוויצריה בגליל

אוהבים חום ומעדיפים את הקרבה לכנרת? איזור העמקים מציע בפסח מזג אוויר מושלם עם אחוזי לחות נמוכים באופן יחסי לעונת הקיץ. האיזור מלא אטרקציות, בניהם גן גורו המפורסם וכמובן הקרבה לחופי הכנרת ולמגוון אטרקציות מים לאורך החופים.

כאן > לצימרים באיזור הכנרת והעמקים

עם נוף אל העמק, בתמונה אביגייל אירוח כפרי

אטרקציה טובה, זה כל הסיפור

חופשת פסח היא העונה הכי חמה לבילויי משפחות במגוון אטרקציות. משפחות עם ילדים קטנים יחפשו משהו רגוע לקטנטנים, ועם הבוגרים יותר אפשר ללכת על האקסטרים.

כאן > לאטרקציות למשפחות בכל רחבי הארץ

עם ילדים, כמה שיותר אקסטרים

לאוהבי הטיולים והטבע

אם אתם בוחרים בילוי חד יומי לטיול בטבע, תוכלו לבחור אחד ממסלולי הטיול המומלצים שלנו לעונה זו. טיול נחלים או טיול במים, טיול בהרי ירושלים או עם נוף מדברי בדרום.

כאן > למגוון מסלולי טיול למשפחות בכל רחבי הארץ

 צאו לטייל בטבע, הכל כל כל מקסים

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים