יוזמה נשית, נוף לכנרת וחלום שהתגשם

מתחם האירוח של יעלית ואורית לא רק משקיף אל הכנרת אלה גם על החיים הטובים. שתי נשים בוגרות יצקו לכאן באהבה ובהשקעה רבה את כל הפנטזיות, תוך אמירה אישית בולטת ויצרו מתחם אירוח בוטיק, לחופשות משפחתיות, אירועי בוטיק פרטיים או עיסקיים ועוד.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 10/06/2018

המתחם מזכיר לנו כפר נופש יווני עם 2 מפלסי אירוח הכוללים חדרים נופש לזוגות או משפחות ומפלס נוסף הכולל 2 דירות משפחתיות עם מטבח מצוייד, 2 חדרי שינה, סלון הפונה אל הנוף ונגיעה אישית שאינה מסתירה לרגע את האופי של כל אחת מהן. הדירות דומות מאוד אך שונות זו מזו - האחת בצבעים בהירים ועיצוב קלאסי-מודרני והשנייה מציעה סגנון כפרי בגוונים חמים יותר.

יעלית ואורית, הנוף המרהיב אל הכנרת

אירוח שכולו חוויה מוקפדת

חווית האירוח אצל יעלית ואורית מתאימה בעיקר למשפחות גדולות, לקבוצות או לכמה זוגות חברים שרוצים להיות ביחד אך יחד עם זאת מעדיפים לשמור על הפרטיות ועל המרחב האישי של כל אחד. קומת המפלס התחתון של המתחם מציעה כל טוב של דברים לטובת החופשה והיא כוללת בריכת שחיה מול הנוף המרהיב, מטבח חיצוני ומאובזר בו תוכל לבשל, פינת ברביקיו ואפילו פוייקה וכמובן שולחן אוכל מרווח ואיזור משותף בו תוכלו לבלות יחד.

דירה משפחתית ומרווחת

בקומת הגג ממוקם לו הג'קוזי ספא, ולידו בר פתוח מושלם ליין של אחה"צ או לקפה של הבוקר, פשוט איך שתעדיפו.

אז איך תעדיפו את הערב שלכם?

קומת הגג

אירועי בוטיק פרטיים או עיסקיים

אין לוקיישן מושלם יותר מאשר מול נופי הכנרת לקיים אירוע חשוב. יומולדת או יום גיבוש, יום נישואין או סתם חגיגות לחיים הטובים. יעלית ואורית אלופות הארגון וההפקה ירימו לכם אירוע חד פעמי שלא יישכח ואין דומה לו. המקום מתאים לאירועים פרטיים עד 50 איש ללא לינה, או לאירוח עד 20 איש כולל לינה במתחם ושימוש בכל המתקנים.

אירועים עד 50 איש

אז מי אתן יעלית ואורית?

שתי יזמיות שאוהבות את החיים הטובים וניפגשו להגשים חלום משותף.
יעלית – אספנית של פריטים יפים ופריקית של עיצוב, בעלת חוש אסתטי גבוה, שמה לב לפרטים הקטנים ובנוף גם מנהלת עם בעלה בית תוכנה.
אורית – אוהבת טיולים חובקי עולם ומספיקה גם לנהל מכללה בינלאומית לנדל"ן ללא הון עצמי.

את השילוב המנצח בין השתיים תוכלו להרגיש מיד עם כניסתכם למתחם ותתאהבו מיד.

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים