מלונות בוטיק מומלצים ולא בתל אביב

6 מלונות בוטיק בלב הטבע הגלילי, מול נופי הכנרת או על חוף הים. מקומות קסומים שלא מציעים סביבה אורבנית עם בתי קפה אלא את הטבע במלוא הדרו. אירוח בוטיק ולא בתל אביב, קבלו.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 01/07/2018

אין דבר מושלם יותר ממלונות בוטיק קטנים ומושקעים בהם ניכרת הקפדה על הפרטים הקטנים על העיצוב, הסגנון, הפינוקים והכל ביחס vip . אם בעבר מלונות הבוטיק היו בעיקר נחלתה של העיר הגדולה תל אביב כיאה לערים גדולות באירופה, הרי שכיום ניתן למצוא מלונות בוטיק שהתפשטו גם לאזורים רבים אחרים, מול הים ובמוקדים פסטורליים בצפון. 

אספנו לכם המלצות על מלונות בוטיק בצפון, מפנקים במיוחד לאירוח אישי בסטנדרט הגבוה ביותר. כשהבוטיק והחיים הטובים פוגשים נוף וסטייל.

מלון בוטיק בית שלום 

בלב המושבה הציורית מטולה, היכן שהעבר מתעורר לתחייה, שוכן מלון בוטיק בית שלום. זהו מלון שפועל בחצר עתיקה בת למעלה ממאה שנה, בבית אבן בעל אופי וחינניות יוצאים מן הכללים עטופים בירוק משגע, כאשר המלון עצמו נושק לשמורת הטבע נחל עיון ומשרה תחושת נינוחות של ישן וחדש שמתמזגים יחדיו.

הסוויטות וחדרי הבוטיק המושקעים מיועדים לזוגות בלבד כך שנשמרת החוויה הרומנטית והשלווה בין קירות האבן. המלון כולל גם מסעדת איכרים על טהרת חומרי הגלם המשובחים ותוצרת מקומית וסלון מהודר להירגעות טוטאלית.

במלון תיהנו משירותי ספא ותוכלו להניח לטרדות היומיום ולהתמסר להנאה מול תפאורת החרמון ולהזמין שלל עיסויים קלאסיים או אלטרנטיביים. המקום האולטימטיבי להתנתק מהמציאות ולהרגיש כמו בסיפור היסטורי. 

לפרטים ולהזמנות במלון בוטיק בית שלום > 053-6130710

אווירה פסטורלית בחצר בית שלום

מלון בוטיק נחשולים

חדרי הבוטיק של מלון נחשולים הם קומפלקס מושקע ומבודד. כאן תוכלו לבחור בין חדרי אירוח עם מרפסת נוף או בריכה פרטית מול הים, מרחק קצרצר מקו החוף. שקיעה מהפנטת, כחול הים ופינוקים – כל מה שצריך בחוויית בוטיק באחד המקומות היפים.

החדרים מעוצבים בהשראת המעמקים עם קונכיות וצדפים, מקלחון גשם בגן יפני ססגוני, בריכה פרטית מלבנית והכל תוך כדי מבט לכחול העמוק והאזנה לרחש הגלים. פיסת גן עדן. 

לפרטים ולהזמנות במלון בוטיק נחשולים > 053-6130734

נחשולים, חדר מפנק במיוחד

בריכה בחדר והים במרחק נגיעה

מלון בוטיק וילה גליליי  

וילה גליליי היא פנינה בצפת, העיר העתיקה גדושת האנרגיות, המיסטיקה והרוחניות. המלון הבוטיקי שוכן על פסגת הר כנען ומשקיף לעבר נוף עוצר נשימה. זהו מלון שמשמר את ההיסטוריה של המקום עם כל המותרות העכשוויים. חדרים יפהפיים שמעוצבים בסגנון נוסטלגי על טהרת הטקסטיל והריהוט האירופאי האצילי, חלק מהחדרים מצוידים בחלון לנוף ההררי ויש גם סוויטות פנטהאוז עם מרפסת פרטית וג'קוזי ספא למקסום ההנאה.

בחצר בריכת שחייה עטופה בתפאורה המרגשת של האזור ותוכלו ליהנות גם ממגוון עיסויים במתחם הספא. המלון מתאים לאירוח זוגות מגילאי 16 ומעלה. 

לפרטים ולהזמנות בוילה גליליי > 053-7104251

המלון, וילה גליליי

הנוף הגליל שנשקף מהמלון

קאמי

מלון בוטיק קאמי מעניק תחושה של נופש בחו"ל בזכות הנינוחות וההשקעה מול נופי הגליל המהפנטים. המלון שוכן על פסגת הר בגובה 680 מ' מעל פני הים, מול הכנרת ובין ראש פינה לצפת. תוכלו ליהנות כאן ממתחם ספא יוקרתי, בריכת שחייה וסוויטות עתירות פינוקים כמו מכונת קפה, עוגות ופירות.

כל סוויטה היא עולם ומלואו שואבת השראה מסצנה תרבותית אחרת בין אם חבל בורדו בצרפת, מקסיקו התוססת, מרוקו, יוון או תאילנד וכל סוויטה גם מכילה פרטי אספנות וריהוט משוחזר. במלון גם חדר אוכל, פינת ספריה וסלון מהודר וטרקלין בו נשנושים המוגשים לאורך שעות היום. 

לפרטים ולהזמנות בקאמי בוטיק > 053-9348335

קאמי, אירוח במגוון סגנונות

the way inn

מלון בוטיק קסום נוסף בצפת האהובה הוא the way inn. המלון ממוקם ברובע האומנים היצירתי בעיר ונראה כמו יצירת אומנות בעצמו. מבנה אבן שחבוי בחצר ציורית וכל סוויטה צבעונית ועשירה בפרטים קטנים שעושים הבדל גדול. המלון מציע גם מסעדת שף משובחת שמנותיה מתכתבות עם מסעות עולמיים ותפריט בינלאומי עשיר.

במלון ספא עם שלל טיפולים וחמאם טורקי מפנק במיוחד. כאן תוכלו להתענג על סאונת אדים מסורתית על מושבי שיש מחוממים. להתחדש ולשוב לשגרה בהתרוממות רוח. 

לפרטים ולהזמנות במלון  > 053-9375182

הייחודיות של החדרים

מסעדת שף מקומית

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים