עד 10 דקות נסיעה: צימרים ליד הכנרת

במרחק נסיעה קצרצר, עם נופי רמת הגולן ברקע ושפע מסעדות, בתי קפה ואטרקציות בקרבת מקום. קבלו את הצימרים שהכי קרובים לכנרת.

writer
שירה דור תאריך פרסום: 11/07/2018

"שירי לי כנרת", מתנגן המזמור בלי הפסקה כאשר טובלים רגליים במים המרעננים ומשקיפים לעבר ההרים. רמת הגולן במרחק נגיעה, המושבים והקיבוצים הססגוניים מכל עבר. ניתן לבלות יום של כיף בימת המים המתוקים של מדינת ישראל ולשוב לצימר מפנק ולהשקיף יום וליל לעבר הכנרת האהובה או לפחות לדעת שהיא ממש שם, מרחק דקות ספורות. 

הכנרת נחשבת לאחד היעדים המועדפים על זוגות ומשפחות הן כתפאורה לחוויית האירוח והן כאתר בילוי עם שפע של אטרקציות בכנרת ולא פלא שצמחו סביבה שלל צימרים בכנרת  ואפשרויות לינה נוספות. לפניכם המלצות על צימרים הממוקמים במרחק נסיעה קצר, לנפוש הכי קרוב שאפשר...

הבית של הליוס - בלב הטבע והנחלים

הבית של הליוס מגשים את החלום של אירוח כפרי יוקרתי בחד נס היפה. זה הוא מתחם יוקרתי בלב הטבע והנחלים, כולל ארבע סוויטות מסוגננות, בריכה ופינת מנגל ובישול. הסוויטות בנויות מיורט, חלל עגול עם תקרה גבוהה, מיטה ענקית ומעטפת המשרה רוגע. כל סוויטה נהנית מחצר פרטית עם דק עץ ופינת ישיבה יוקרתית. מכאן תוכלו לנסוע להשתכשך בכנרת או במסלול "רטוב" אחר כמו הזאכי או המג'רסה. אידיאלי לחובבי הטבע. 

כמה קרוב לכנרת? 10 דקות

הבית של הליוס

שקט בענן - הנאה עד השמיים

הבקתות המעוצבות של שקט בענן – מתחם לזוגות בלבד במעלה גמלא מעניקות תחושה של עושר ושלווה, תרגישו בעננים במשך כל האירוח. המקום מציע בקתות באווירה רומנטית מאובזרות היטב עם חדר רחצה ומערכת קולנוע ביתית, מכונת קפה, ג'קוזי רחב ידיים. במתחם מדשאה עשירה בערסלים מול התפאורה המהפנטת ממול – אל תפספסו ישיבה בחוץ בשעת השקיעה. זיכרון מתוק שילווה אתכם הרבה אחרי שהחופשה תסתיים. 

כמה קרוב לכנרת? 8 דקות לחוף צאלון

שקט בענן

קמילה ריזורט - חוויית בוטיק בכנרת

הכנרת נחשפת בשיא תפארתה מקמילה ריזורט, מלון בוטיק המציע שילוב מנצח בין יוקרה למיקום. הסוויטות מצוידות בג'קוזי נדיב, בר קפה, מיטה גדולה מפנקת וסוויטת הדגל קמילה מצוידת גם בבריכה אינטימית. המתחם עצמו כולל בריכת שחייה מחוממת וג'קוזי ספא רחב ידיים לאורחים, ניתן להזמין גם ארוחות שף וליהנות בתיאום מראש ממבחר טיפולי ספא. בעת המקום, אדריכלית במקצועה, דאגה לתכנן ולעצב את קמילה כמו סיפור אגדה קוסמופוליטי ששואב השראה ממחוזות טוסקנה ומביאה בשורה מרעננת לכנרת.

כמה קרוב לכנרת? 3 דקות בלבד

קמילה ריזורט

לבנון ברמות - בחרו את הסגנון שלכם

מתחם אירוח בו תוכלו לבחור את סגנון האירוח המבוקש: סוויטות עם ג'קוזי זוגי, בקתות עץ עם ג'קוזי מבעבע או סוויטות אבן משפחתיות המשתרעות על פני שני מפלסים. בכל אחד מהחדרים מורגשת תחושת החמימות הביתית, בין אם בקמין או בריהוט הכפרי, בתכנון הנבון של האזורים והחצר הירוקה שחובקת את המתחם ששופעת נדנדות ופינות הסבה ועמדת ברביקיו תחת כיפת השמיים. המקום שוכן מרחק 5 דקות בלבד לחוץ כינר המתאים לאוכלוסייה הדתית ולחוף גולן. נקודת זינוק לבילוי בכנרת הענוגה. 

כמה קרוב לכנרת? 5 דקות בלבד

לבנון ברמות

 

חוות כנרת - נופש עם חוף פרטי

אם אתם מחפשים נופש שמשלב בין אירוח פסטורלי לאווירה משפחתית, הגעתם למקום הנכון. מתחם הנופש חוות כנרת מציע 18 יחידות אירוח מזמינות ונעימות מצוידות היטב לצרכי המשפחה וכן סוויטה זוגית מרווחת במיוחד. במתחם חצר גדולה עם פינות לשיזוף וכן בריכת שחייה הפועלת בקיבוץ בעונה. היתרון הבולט – כל אורח בחווה מקבל מפתח לחוף הפרטי של חוות הכנרת וליהנות מזמן איכות נעים חוף מטופח.

כמה קרוב לכנרת? 3 דקות בלבד

חוות כנרת

אחוזת כינורות - האחוזה של טבריה

אחוזת כינורות בטבריה, נהנית מנוף גלילי עוצמתי יחד עם חוויית אירוח אקסקלוסיבית. סוויטות אבן משפחתיות מושקעות וסוויטה זוגית רומנטית להפליא, מרבדי דשא מזמינים ובריכת שחייה מחוממת בחורף לצד ג'קוזי ספא ענק וסאונה יבשה להנאת אורחי המתחם. יש כאן גם לובי רחב ידיים בו ניתן לסעוד בתוספת תשלום ארוחת בוקר עשירה ולערוך גם אירועים משמחים והכל מול יופייה של הכנרת. 

כמה קרוב לכנרת? 3 דקות

אחוזת כינורות

 אהבה במושבה

חופשה פסטורלית במיוחד במושבה המקסימה יבניאל, מתחם נופש עם חצר קסומה וסוויטות מעוצבות ומרווחות הנמצאות מול נופיה המרהיבים של הכנרת. הסוויטות מתאימות לאירוח משפחות או זוגות ובריכת השחייה בחצר היא פינת חמד של ממש. ויש גם בונוס! רמי, בעלי המקום הוא שף פרטי ויוכל להכין לכם כל מה שתחפצו.

כמה קרוב לכנרת? 6 דקות  

אהבה במושבה, יבניאל

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים