אירוח בקיבוץ: ככה פותחים שנה חדשה

7 קיבוצים שיארחו אתכם הכי קרוב לטבע. באווירה כפרית עם חדרים מטופחים, בריכת שחיה וארוחת בוקר ישראלית ומרעננת. ככה פותחים שנה, אירוח ישראלי אמיתי.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 31/07/2018

החוויה הקיבוצית והייחודית, מאפשרת לנו להתחבר לטבע, ליהנות מהווי מסוג אחר, במקומות היפים בארץ מדרום ועד צפון. האירוח בצימר בקיבוץ נע בין שיק כפרי, משפחתי, חמים ומזמין ועד אירוח בוטיק יוקרתי לחופשה רומנטית. הקיבוצים מציעים קרבה לאטרקציות, מסלולי טיול, בין אם נוף המדבר המהפנט או קרבה לנחלים, הילדים יכירו את הקיבוץ דרך פעילויות מקומיות כמו פינת חי, סיור ברפת, חדר אוכל משותף וההורים יוכלו להתנתק מהשגרה ולהחליף את שאון העיר בשלווה הקיבוצית. המלצות על קיבוצים שמפרגנים לנופשים. 

ניר דוד - כל האטרקציות במתחם אחד

דמיינו לעצמכם בקתות עץ מעוצבות, נחל זורם, אוכל עשיר והכל מרחק קצר מפארק בסגנון אוסטרלי, מטיולים והרפתקאות למרגלות הגלבוע. קיבוץ ניר דוד השוכן בלב פארק המעיינות הוא המקום האולטימטיבי ליהנות בו משפע של פעילויות סביב הצימרים המושקעים. בגן גורו תפגשו קנגורו, ציפורים אוסטרליות וכן קזואר ולא מכבר הושק במקום מבוך דינוזאורים.

הצימרים קרובים גם לאסקייפ פארק בו יוצאים לקווסט מאתגר עם רכב ואיתורן. בנוסף, טיולי רייזרים ברחבי העמק, מתחם נחל האסי המציע ימי כיף וגיבוש, טיולי טבע באזור הפארק עצמו כמו נחל הקיבוצים, תל שוכה, עין שוקק ועוד. האורחים של המקום נהנים גם מארוחת בוקר על שפת הנחל, כניסה חופשית למרכז הספורט ולסחנה. 

ניר דוד, מתחם הכולל הכל

ארוחת הבוקר בניר דוד

עין חרוד - אתם בוחרים את הסגנון שלכם

מתחם נופש נוסף למרגלות הגלבוע הוא בקיבוץ עין חרוד, מרחק נסיעה קצר מגני חוגה, הסחנה, באזור ירוק ומטופח להפליא. אווירת החיים בקיבוץ עוטפת את המבקרים ואם תצאו לסיור עצמאי באזור תגלו אורווה, את הרפת של הקיבוץ ואת המחלבה. 

הייחוד של מתחם הנופש הוא שקיימים שלושה סוגי אירוח לפי בחירה: חדרי אירוח קיבוצי פרקטיים המצוידים היטב במטבחון, פינת קפה, כוללים חדר שינה וטלוויזיה בכבלים. אופק הגלבוע הן בקתות עץ בניחוח כפרי השוכנים בראש גבעה מוריקה הצופה אל עמק חרוד וכוללים סלון רחב ידיים, ג'קוזי זוגי, חדר שינה מפנק וחלקם גם גלריה ייעודית לילדים ומרפסת עם פרגולה לעבר הנוף. 

לזוגות בלבד מציעים בקיבוץ את סוויטות אירוס הגלבוע, סגנון מהודר של חלל אחד פתוח עם מיטה זוגית מפנקת, מטבחון וג'קוזי ענק הפונה אל הנוף וחצר פרטית ויש אפשרות להזמין שף בתוספת תשלום לארוחת גורמה וכן עיסויים. אורחי הקיבוץ נהנים גם מכניסה חופשית בעונה לבריכת הקיבוץ וכן ארוחת בוקר במסעדת האירוח.

עין חרוד, אתם בוחרים את הסגנון

אתנחתא באפיק – למשפחות או זוגות 

בדרום רמת הגולן, מול נופי עמק הירדן והכנרת מתחם האירוח בקיבוץ אפיק. כאן תוכלו למצוא 2 סוגי אירוח ברמות שונות – חדרים משפחתיים או סוויטות משודרגות ששופצו לאחרונה והם מציעים אירוח מוקפד ומפנק. במתחם הקיבוץ בריכת שחייה שפעילה בעונת הרחצה וכן ספא ייחודי הבנוי על טהרת אבן הבזלת בו ניתן ליהנות מטיפולי גוף. האירוח כולל ארוחת בוקר כפרית ועשירה.

אתנחתא באפיק, אירוח עם ספא

קיבוץ יחיעם – אירוח כפרי או צלבני

באווירה פסטורלית בלב הגליל המערבי, אירוח כפרי שמציע כ 70 חדרים בסגנון כפרי או צלבני. כל חדרי האירוח מציעים לינה למשפחות, זוגות או קבוצות שמחפשות חופשה במחירים הוגנים במיקום מושלם לטיולי טבע. חדרי השינה כוללים מיטה זוגית וספה נפתחת לילדים או מיטת קומותיים. בחדרים מקרר מיני ופינת קפה לרשותכם.

מבשלת בירה קטנה אך נחשבת לאחת הטובות שיש לנו – בירה מלכה, מפעם הנקניקים המוכר והותיק וכמובן מבצע יחיעם – מקום מקסים ליום טיול בטבע.

חדרי האירוח ביחיעם

בירה מלכה, ייצור מקומי בקיבוץ

קיבוץ גבולות – אירוח במחיר נגיש במיוחד 

בחבל הבשור, בדרום הארץ, קרוב לשמורת נחל הבשור היפה ולאטרקציות נוספות למשפחות כמו חוות היענים אל היען בפארק אשכול ושביל הסלט, מחכה לכם אירוח קיבוצי בגבולות. תוכלו לבחור מבין 26 חדרים צמודי קרקע מצוידים היטב בפינת קפה, מטבחון, מקלחון, מזגן, wifi וטלוויזיה ומתאימים לחמישה נפשות עטופים במדשאות ירוקות שזורות בערסלים וליהנות גם מכניסה בעונה לבריכה הגדולה של הקיבוץ, מתקני כושר באוויר הפתוח, מגרש משחקים לילדים וכדי לשדרג את ההנאה – כדאי להזמין מראש סיורים באתר ההיסטורי מצפה גבולות. ליהנות בלי גבול בגבולות.

האווירה הפסטורלית בקיבוץ גבולות

אירוח דורות - חוויה בנגב הצפוני

בנגב הצפוני, מחכה לכם אירוח קיבוצי גני דורות. סביבה כפרית נעימה הטובלת בעצי זית ובגינוי נוי. יש כאן אכסניית מטיילים עם חדרים מאובזרים היטב כולל מקלחון ושירותים צמודים וגישה למבנה המרכזי בו מטבח גדול, מקרר וחלל משותף עם טלוויזיה. כמו כן, חדרי זית הכוללים נישת הורים נפרדת וכן פינת ישיבה בחלל, מטבחון, מקלחת ושירותים ולכל חדר מרפסת. האורחים בדירוניות ובחדרים נהנים מבריכת שחייה בעונה ומגן שעשועים וכן ארוחת בוקר עשירה בסגנון בופה. המקום קרוב לאזור פסטיבל הכלניות בעונה וכן לשלל יערות כמו שוקדה, בארי ופורה ושופע גם אטרקציות כמו ריחוף בכדור פורח.

האווירה בדורות

אירוח דורות, החדרים

מזרע - המיטב של עמק יזרעאל 

מזרע אולי ידועה בשל המעדנים שלה, אבל הקיבוץ מציע גם חוויית אירוח בשם פינה בעמק עם 77 חדרי אירוח נעימים ב-5 סגנונות שונים. תוכלו לבחור בין חדרי סופריור במבנה דו קומתי, חדרי פריימר משודרגים במבנים חד קומתיים או דו קומתיים, חדר דה לקס אידיאלי לזוגות אוהבים הכולל ג'קוזי ומיטת אפיריון מפוארת, חדרי בוטיק חדישים ברמת גימור גבוהה וקראוילות משפחתיות צמודות קרקע.

האורחים נהנים מארוחת בוקר בחדר האוכל המרווח כניסה לבריכת השחייה בעונה, גן שעשועים לילדים ובקיבוץ יש גם מגרשי ספורט, פינת חי והכל בקרבת העמק היפהפה. הזדמנות ליהנות ובגדול היא להזמין חבילת נופש משתלת הכוללת אירוח ואטרקציות כמו קיר טיפוס, סנפלינג, פיינטבול, רכיבה באופניים חשמליים בשדות ועוד הפתעות. 

כפרי בשילוב ססגוני

חדרי הבוטיק במזרע

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים