קר לכם? הצימרים שיעבירו לכם את החורף

טבילה בג'קוזי מבעבע או רגיעה בסאונה יבשה, שוקו חם או חיבוקים מול הקמין עם סיר מרק ביתי. שחייה בבריכה מחוממת ועיסוי אבנים חמות, זה הזמן להזמין חופשה בצימרים שמציעים אירוח לחורף מושלם. המלצות חמות שאסור לפספס.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 17/12/2018

העיגול הפנימי: לחזק את הגוף לרומם את הנפש

איריס ורמי סמסון מצימר העיגול הפנימי, טיילו בעולם ובראו את מתחם האירוח שלהם במושב המלבלב עין עירון באווירה הרמונית וקסומה. 

רמי הוא הרבליסט מוסמך המטפל בצמחים וייקח אתכם לסיור מרתק בגינת עשבי המרפא בעקבות  צמחי מרפא המתאימים לחיזוק המערכת החיסונית כמו מרווה, אכיניצאה, סמבוק השחור, כולל מתכונים כיצד להשתמש בהם במיצוי או בחליטה. תיהנו כאן גם מפינת מדורה ייחודית מוכנה לשימוש עם עצים האידיאלית לתבשיל פויקה עשיר ומשובח. לצימרים ג'קוזי חם ומקורה המסתתר בין עצי הדר ובחצר הקטיף חופשי. 

שווה לדעת: ניתן להזמין מראש טיפולים קלאסיים ואלטרנטיביים ולתחבר לשקט בלב הטבע.

רוצים לנפוש קרוב למרכז? לצימרים במישור החוף

העיגול הפנימי

אחוזה גלילית: חורף בסגנון אירופאי קלאסי

דמיינו את הסיטואציה הבאה: גשם או קר ואתם בבגד ים בבריכה עטופים בחמימות מכל הכיוונים מול הנוף הפתוח של ההרים והמרחבים. אבל למה לדמיין שאפשר להפוך את הרעיון למציאות? אחוזה גלילית ביסוד המעלה מגשימה את הפנטזיה עם בריכה פרטית מחוממת בכל סוויטה וג'קוזי ספא רחב ידיים. הסוויטות עצמן מאובזר כיד המלך ובכל סוף שבוע יוגש כאן מרק, שיחמם לכם את התיאבון וידליק את בלוטות הטעם. 

שווה לדעת: אפשר לשדרג עם מגוון ארוחות שף, דקורציות לחדר ושלל עיסויים לפי בחירה. החורף הזה כולו החיים הטובים.

אחוזה גלילית

סהרה: לאלה שאוהבים את נופי המדבר

בלב הערבה, מתחם אירוח שתתאהבו בו עם הגיעכם. כאן תיהנו מ 6 צימרים משפחתיים ומרווחים שמושלמים לחופשה חורפית בגלל המיקום הנהדר שמציע שפע אטרקציות בקרבת מקום. ג'קוזי זרמים, בריכה מחוממת בימים הקרים ואפילו אופניים לטיולי שטח באיזור הקסום של יישוב עידן.

בקתות חמימות בסהרה

גראנד פאלאס: מתחממים ביחד ובגדול

אין כמו לחגוג בהרכב מלא עם חברים קרובים ובני משפחה אוהבים ומה יותר טוב מאשר בווילה שנראית כאילו יצאה מקטלוג. וילה גראנד פאלאס היא ממלכת הפינוקים האולטימטיבית המתאימה לאירוח של עד 25 איש עם 5 חדרי שינה מאובזרים היטב, טרקלין אירוח מעוצב כולל קמין נהדר לימים הקרים. בווילה מטבח ענק, פינת אוכל ובריכת שחייה מקורה מחוממת. 

שווה לדעת: כל שבת בתקופת החורף יחכה לכם כאן מרק עשיר. תירוץ מצוין לקחת פסק זמן ולחגוג.

מחפשים וילה לחופשה עם כל החברים? לוילות בצפון עם בריכה מחוממת

אחוזה גלילית

וילה לה קאסה: כשקולינריה ופינוקים נפגשים

החורף הזה ישאיר לכם טעם של עוד. וילה לה קאסה המהודרת בשתולה מעוצבת בהשראת וילה טוסקנית איטלקית בסגנון כפרי מזמין. בווילה מחכה לכם מרחב ממנו לא תרצו לצאת ברגע שנכנסתם מריהוט ייחודי דרך חימום תת רצפתי ועד קמין מרשים. החוויה הגסטרונומית היא חלק בלתי נפרד מהאירוח כאשר אפשר להזמין ארוחה משמחת של פוקצ'ות ופיתות בטאבון ועוד הפתעות טעימות ואפילו ארוחת ערב בניצוחו של מומחה לבשרים. 

שווה לדעת: בחצר תגלו בריכה מחוממת וג'קוזי ספא – צ'יל אאוט שיעשה לכם את העונה.

וילה לה קאסה

הולידיי פלייס: החורף הגיע והספא מחכה

החומרים הדרושים לחופשת חורף מושלמת – סוויטה יפה, קמין עצים, פינת קפה, בריכת שחייה וספא. כל אלה תמצאו בסוויטות של הולידיי פלייס במעלות. זהו מתחם אירוח הכולל 4 סוויטות המאובזרות עד הפרט האחרון בסגנונות שונים ונהנות מחצר ירוקה עם מטבח משותף ענק מצויד ומאזור ייעודי בו בריכת שחייה מחוממת, ג'קוזי ספא וסאונת עצים. הזדמנות לשחרר מתחים, להתמסר להנאה ולשכוח מהשגרה והכל באווירה משפחתית נעימה. 

שווה לדעת: הולידיי פלייס מציעה גם מסעדה עם תפריט עשיר, הכולל ארוחות בוקר וארוחות ערב חלביות ובשריות. 

הולידיי אין - מנות חורף מפנקות

הבריכה, הולידיי פלייס

מול הצבר: טיפולי ספא, קולינריה ובריכה מחוממת

צפון הנגב הוא ללא ספק אחד המקומות היפים ביותר במדינתנו, בייחוד בתקופת החורף עם פריחת הכלניות והנופים המדבריים שהופכים ירוקים ומתמלאים פריחות. זה הזמן לנפוש באזור וליהנות מכל הטוב שנתן לנו הטבע. במתחםם מול הצבר תיהנו מבריכה מחוממת ושפע אפשרויות נוספות שימתיקו את החופשה. החל ממגוון ארוחות ועד עיסויים וטיפולים מפנקים מול החימום.

מול הצבר

אוסנתה: חם ומפנק בייחוד בחורף

כשבחוץ קר אצל אוסנתה חמים ואוהב. ברוכים הבאים למתחם אירוח של סוויטות בוטיק וחדרי סטודיו בכפר ורדים הקסום המאופיינים בעיצוב מודרני בטאץ' מעודן. אורחי הסוויטות נהנים מג'קוזי האט טאב, סאונה יבשה ובריכת זרמים מוקפת דק עץ. כמו כן, מרפסת רחבה הפונה לנוף הפוטוגני והכל בסגנון מוקפד בו מורגשת ההשקעה והדגש על הפרטים הקטנים. בעלת הצימרים תפתיע אתכם בעוגיות מפנקות, שוקו חם ועוד ריגושים.

שווה לדעת: מוזמנים לשדרג את החוויה בטיפולי ספא לאור נרות ומוסיקה מרגיעה. לחדש אנרגיות כל הדרך לאביב. 

בריכת זרמים מחוממת, אוסנתה

כיבוד חורפי ומנחם, אוסנתה

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים