מה הקטע? 7 צימרים עם קונספט מיוחד

כל אחד והקטע שלו, יש אנשים שאוהבים סגנון כפרי ויש מי שיעדיף מקום מפואר. זה לא משנה איזה טיפוס אתם, יש מקומות שחייבים לנסות, אין סיכוי שלא תתחברו. אז הנה לכם 7 צימרים עם קונספט ייחודי ומדליק ששווים בדיקה.

writer
ביבר עמית תאריך פרסום: 07/01/2020

ראקויה – צימרים יפניים בעין הבשור

הקטע שלהם: מתחם צימרים יפניים קסומים שמעוצבים בסגנון ין ויאנג, האלמנטים היפניים נמצאים גם בפרטים הקטנים, החצר הפסטורלית שופעת צמחייה יפנית ירוקה ואי אפשר שלא להתמכר לאווירה.
אתם בקטע? 053-9429249

 להיות בנגב, להרגיש ביפן. בתמונה: ראקויה

טוסקנה בכרמל – לינה וקולינריה בדלית אל כרמל

הקטע שלהם: וילה לעד 8 אנשים עם ג'קוזי, סנוקר, בית קפה איטלקי וחוויה קולינרית מעולה. המארחים מנהלים גם מסעדה ובית קפה ומזמינים אתכם לטעום ממגוון מאכלים איטלקיים עם הנחה לאורחי הוילה ומשלוח עד הדלת לעצלנים. בנוסף תוכלו להזמין ארוחות דרוזיות אותנטיות בשילוב תוצרת מקומית. 
אתם בקטע? 053-8096140 

אוהבים להתארח וליהנות מרוחב לב ואותנטיות? קבלו את הרשימה המלאה לאירוח דרוזי

 קולינריה משובחת במסעדה של "טוסקנה בכרמל"

מלון מטיילים מלכיה – לאנשים שאוהבים טיולים וטבע

הקטע שלהם: רשת מלונות מטיילים מתמחים בחופשות אטרקטיביות לחובבי הטבע הישראלי עם דלפק קבלה ידידותי שישמח לסייע בתכנון. אורחי המלון יוכלי ליהנות מארוחת בוקר עשירה, פעילויות מתחלפות וחינמיות כמו סדנאות וסיורים מודרכים, כניסה חופשית לבריכת שחיה של הקיבוץ וכמובן מיקום אידיאלי ליד מגוון מסלולי טיול.
אתם בקטע? 053-9384168

מטיילים הרבה? קבלו שפע המלצות על צימרים זולים בצפון

 חדרים מרווחים ונעימים. בתמונה: מלון מטיילים מלכיה

בית האומנים צפת – אירוח יוקרתי בהשראת אומנות מקומית

הקטע שלהם: חופשה לאנשים שאוהבים פאר ומעריכים אומנות. הסוויטות מפנקות מעוצבות בטוב טעם ומשלבות אמנות מקומית "צפתית". הן קרויות על שם אמנים מוערכים וכוללות אלמנטים אומנותיים, עיצוב מפנק וססגוני, ג'קוזי פרטי ואפשרות לשדרג עם ארוחת בוקר או עיסוי מפנק.
אתם בקטע? 053-7933406

 לאנשים שאוהבים פאר ומעריכים אומנות. בתמונה: בית האמנים צפת

וילה אדמה – וילה אקולוגית בעבודת יד בשדה בוקר

הקטע שלהם: וילת בוטיק אקולוגית לעד 12 אורחים. הוילה הייחודית נבנתה ב-4 ידיים, במשך שנתיים בשיטת בנייה ירוקה. אורחי המתחם יהנו ממרווח, עיצוב ייחודי ומעניין, בריכת שכשוך מרעננת, ונוף מדברי קסום שמשקיף מהחלונות הענקיים של הוילה.
אתם בקטע? 053-9425210 

 נבנתה ב-4 ידיים בשיטת "אדמה נגוחה". בתמונה: וילה אדמה

צימבר – חוויה מדברית באשלים עם פעילויות מדליקות לחברות!

הקטע שלהם: הם ישמחו לארח את כולם, כולל כולם, משפחות, זוגות וגם קבוצות בצימרים. אבל פעילות הדגל של המקום היא "צוותא זה פאן!" והפעילות הזו באמת פאן. פעילויות מדליקות וחוויה מדברית מיוחדת וקצת שונה לקבוצת חברות. אורנה ורותי, מעניקות לכן מנוחה וצחוקים. מה זה כולל ? אירוח בצימר, ארוחת ערב בטבע סביב שולחן, ארוחת בוקר טעימה, סדנת קרמיקה, טיול ג'יפים, פיקניק צהריים ומתנה קטנה. אנחנו הוקסמנו.
אתן בקטע? 053-8095013

 פעילויות שוות לסבתות, באמת נראה פאן. בתמונה: צוותא זה FUN

אכזיב על הים – גלמפינג על קו החוף 

הקטע שלהם: על גלאמפינג שמעתם?  לוקחים קמפינג, מוסיפים לו גלאם ומה יצא? אוהלים משודרגים, עם סטייל ורמת נוחות אחרת. עכשיו תדמייני שהאוהל בנוי מקירות עץ ובו מיטות זוגיות נוחות וכל זה ממש על חוף הים...
אתם בקטע? טרק ים אכזיב

 גלאם + קמפינג = גלאמפינג. בתמונה: אכזיב על הים

אולי יעניין אתכם גם

מדורים