לזוגות: מקומות להתכרבלות בחורף

מול האח, למרגלות ההרים או ליד חוף הים. הצימרים שמארחים זוגות בלבד והכי כיף להגיע אליהם כשקר בחוץ ואפילו שממש גשום.

writer
ביבר עמית תאריך פרסום: 27/08/2019

כי בחורף הזה אנחנו בוחרים צימרים לזוגות, כאלה שאין סיכוי שבחדר הסמוך תגיע משפחה עם ילדים, ועוד לא שלכם. אז קבלו את ההמלצות שיחממו את האווירה ויעלו לכם את הטמפרטורה.

דרנא בגליל – אירוח אקולוגי בסוויטות כמו באגדות בישוב לבון

במעבר חד: כאן תיהנו מהפוגה טובה עם אווירה קסומה וייחודית, העיצוב יפיפה, הסוויטות המרווחות מעוצבות בטוב טעם וכוללות ג'קוזי המשקיף לנוף. בחצר בריכה ופינות ישיבה מקסימות וכל זה עטוף בנוף פנורמי מטריף.
רוצים לשמוע עוד? 053-7931480

אירוח כמו באגדות: "דרנא בגליל"

ימים – סוויטות פאר מול הים בשבי ציון

במעבר חד: אם באתם כדי להתנתק ולאגור כוחות אחרי חודשיים אינטנסיביים, הנה מקום מושלם להתנתק בו מהכל ולהחליף את רעש העוללים ברחש הגלים. כאן תיהנו ממרווח עצום בחדרים, נשנושים, פינוקים טעימים, בריכה פרטית מחוממת מול נוף באמת קסום ומרגיע וכל זה ממש מול הים.
רוצים לשמוע עוד? 053-9414911

 המקום המושלם להתנתק בו מהכל: "ימים"

איזבלה – טירה משגעת עם סוויטות אקסקלוסיביות ביישוב לבנים

במעבר חד: כאן תנפשו במבנה צלבני אותנטי עם קטע ייחודי משלו, מי שרוצה לצאת להרפתקה מוזמן להגיע. תתכוננו לחופשה מפתיעה, שונה, בלתי נשכחת ועם זאת מפנקת ויוקרתית. הסוויטות מעוצבות בסגנון אבן עם ג'קוזי. בחצר הטירה תיהנו מבריכה ופינות ישיבה. 
רוצים לשמוע עוד? 053-9374473

 מי שרוצה לצאת להרפתקה מדליקה מוזמן: "הטירה של איזבלה"

ראש פינת נוי – חופשה מרגיעה עם פינוקים בראש פינה

במעבר חד: כאן תוכלו לבחור אם בא לכם לנפוש בבבקתת עץ בסגנון כפרי או ללכת דווקא על הסוויטה המפוארת. מה שכן בשתיהן תישנו במיטת אפריון רחבה במיוחד ונוחה, ג'קוזי מרגיע, מגוון הפתעות טעימות ונשנושים שווים במסגרת התשלום וחלוק עם נעלי ספא לחוויה מפנקת במיוחד.
רוצים לשמוע עוד? ראש פינת נוי 

 לחוויה מפנקת במיוחד: "ראש פינת נוי"

חוות נחל הרועה – נופש מדברי איכותי מלא שלווה ושקט 

במעבר חד: לא צריך יותר מהצצה לתמונות שלהם כדי לשמוע כבר את השקט. לכל סוויטה בריכה פרטית. הסוויטות עצמן בסגנון אבן מפואר בעיצוב מוקפד, משקיפות מחלונות גדולים לנוף מדברי פנורמי ממכר. מה סוד הקסם שלהם? שילוב מדויק בין פשטות ליוקרה ונוף מדבר אותנטי משגע.
רוצים לשמוע עוד? 053-9418891

 שומעים את השקט הזה? "חוות נחל הרועה"

נקודת חן בעזוז – לאנשים שאוהבים אמנות ועשייה

במעבר חד: מדובר בפינת חמד מקסימה עם אווירה אחרת בתוך כפר אומנים. מרגיש כמו להתארח בתוך יצירת אמנות מיוחדת באווירת תאילנד ומקסיקו. במתחם פינת ספא, ספרי קריאה, ערסלים ובריכת שחייה. בנוסף תוכלו ליהנות ממגוון סדנאות יצירה בכפר מול הנופים.  
רוצים לשמוע עוד?  053-9426347

 פינת חמד מקסימה: "נקודת חן בעזוז"

מלון בוטיק בית שלום – קולינריה, ספא וטיולים במטולה

במעבר חד: חופשה מגוונת, מפנקת וממלאת באנרגיות רגע לפני החזרה לשגרה. סוויטות בעיצוב אבן כפרי במלון בוטיק עם מסעדה גלילית המגישה ארוחות טעימות שבנויות ממרכיבים תוצרת עצמית בלבד. האירוח במלון כולל ארוחת בוקר וניתן לשדרג אותו עם ארוחות נוספות, ספא מפנק, גלריית אמנות ובקיצור, כאן לא תשתעממו לרגע.
רוצים לשמוע עוד?   053-6130710

חופשה ממלאת אנרגיות ב"מלון בוטיק בית שלום"

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים