להיות בארץ ולהרגיש בחו"ל: 9 וילות מומלצות בצפון הארץ

לא צריך לטוס לחו"ל כדי להרגיש בחו"ל, אפשר לארוז מזוודה, לארוז את הילדים, להניע את האוטו ולנסוע לצפון לחופשה בווילה שהיא רק שלכם: חווייתית, מהנה ויוקרתית במיוחד – והכל אל מול הנופים הקסומים של הצפון

writer
סתיו מלמד תאריך פרסום: 11/08/2021

 

כל אחד מאיתנו אוהב לחכות לרגעים הקטנים בהם התאריך של החופשה שלו מתקרב, אבל בין סגר לסגר, אנחנו מבינים כי אי אפשר יותר מידי להתקהל. אז למה בעצם לא לסגור וילה אחת לכל המשפחה, ועל הדרך ליהנות מחוויה אדירה ויוקרתית? אז שלא תגידו לא ידעתי לא שמעתי, בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם רשימה של תשע וילות בצפון שאם תבקרו בהן בוודאות תרצו לחזור אליהן שוב. 

וילה מלכי האוס

וילה מלכי האוס

וילה מלכי האוס נותנת את תחושת השקט, השלווה והבריחה משגרת-היום יום שלנו, היא מכילה כ-8 חדרי שינה, 6 חדרי רחצה הכוללים חלוקי רחצה ומוצרי אמבטיה איכותיים. החדרים יוקרתיים ומאובזרים לחלוטין עם טלוויזיית LCD בחיבור לוויין וסטרימר, הסלון רחב ידיים ובמטבח תיהנו מכל טוב של מוצרי חשמל כמו מכונת קפה, מקרר, תנור אפייה, מדיח כלים ומיקרוגל. כשתגיעו, יחכה לכם בקבוק יין ומשהו מתוק מתנה מהמארחים. 

 

מכל החדרים בווילה תוכלו לצאת אל המרפסת המשקיפה לנוף מדהים של הגליל! בנוסף, בחוץ שתי בריכות – האחת מקוררת לימי הקיץ החמים והשנייה מחוממת לימי החורף הקרירים. עוד במתחם החוץ: מיטות שיזוף, עמדת BBQ, ג'קוזי ספא ל-8 נפשות, שולחן פינג פונג, טרמפולינה, ערסלים ונדנדות! ניתן להזמין ארוחות שף וטיפולי ספא בתיאום מראש, וגם, לרכוש תכשיטים ייחודיים הנעשים על ידי המארחת.

 

מיקום: גליל מערבי, לפידות

מתאימה ל: אירוח זוגות ומשפחות עד 20 נפשות

מספר טלפון: 053-9369697

ויללי

ויללי מכילה כ-4 חדרי שינה כאשר כל אחד מהם מכיל מיטה זוגית, חדר רחצה פרטי עם סבונים ומגבות וטלוויזיה בחיבור לוויני. בסלון תיהנו ממערכת ישיבה, מערכת קולנוע ביתית, מיזוג אוויר, אינטרנט חופשי ומטבח מאובזר לחלוטין בכיריים, מיקרוגל, תנור אפייה, מדיח כלים, בר מים ופלטת שבת ומיחם מים חמים למגזר הדתי.

 

בחוץ תרגישו את תחושת החוויה הטובה ביותר עם ג'קוזי ספא המתאים ל-6 אנשים, בריכה מרעננת, מדשאה ירוקה ומטופחת, פינות ישיבה, מיטות שיזוף, עמדת ברביקיו והכל מול נוף הרי הגולן, עמק החולה והרי נפתלי.

 

מיקום: גליל עליון, משמר הירדן

מתאימה ל: זוגות, קבוצות, משפחות ולמגזר הדתי ללינה של עד 12 נפשות

מספר טלפון: 053-4267842

וילה שילובים בטבע

וילה שילובים בטבע היא שילוב של יוקרה עם טבע, ומעניקה תחושת נוחות ושלווה. בווילה 5 חדרי שינה מפוארים עם מיטה אורתופדית, 5 חדרי רחצה, סלון מרווח, טלוויזיה בחיבור לוויני ופינת אוכל. המטבח מאובזר בכל טוב: ערכת קפה ותה, שוקולדים, בקבוק יין, כיריים, תנור, מקרר, טוסטר, כלי בישול, כלי אוכל, בר מים, פלטת שבת ומיחם מים חמים.

 

הווילה מבודדת לחלוטין, כך שתוכלו ליהנות מפרטיות מוחלטת ונעימה הכוללת בריכה מקורה ומחוממת, ג'קוזי נעים, מדשאה ירוקה, שולחן כדורגל, פינות ישיבה, טניס שולחן ופינת אוכל ל-12 סועדים, והנוף? קסום במיוחד אל עבר נופים גליליים. בווילה חנייה פרטית וניתן להזמין מראש ארוחת בוקר עשירה, טיפולי ספא ועיסויים.

 

מיקום: גליל מערבי, שתולה

מתאימה ל: אירוח משפחות, קבוצות ולמגזר הדתי עד 30 אנשים

מספר טלפון: 053-9125564

וילה נוף לגליל

וילה נוף לגליל

בווילה נוף לגליל מחכה לכם מקום אירוח מטופח וחדיש במיוחד הכולל 4 חדרי שינה מאובזרים לחלוטין, 3 חדרי רחצה, סלון מרווח עם ספות נוחות, שולחן סנוקר ומסך צפייה ענק.

 

בחצר המתחם האורחים ייהנו מאוויר צלול, נוף מדהים לכל עברי הגליל לצד בריכה מחוממת ומקורה, מיטות שיזוף, ג'קוזי עם מפל, בנוסף, לאוהבי המשחקים וכדי להעסיק את הילדים כדורגל שולחן ופינג פונג. במתחם גם פינת ברביקיו, תאורה לילית וחנייה פרטית וצמודה. המארחים זמינים עבורכם 24/7 לכל בקשה, שאלה, תהייה או הרמת גבה! אפשר בתיאום מראש לקיים סדנאות, ימי גיבוש, מסיבות סולידיות, להזמין ארוחות בוקר/ערב, ואף להגיע עם חיות מחמד.

 

מיקום: גליל עליון, נוף כנרת

מתאימה ל: זוגות, משפחות, קבוצות ולמגזר הדתי עד 15 נפשות

מספר טלפון: 053-9349325

אקוואדוקט וילות

אקוודוקט ווילות

פעם תהיתם לעצמכם למה אין וילה שמכילה כמות קטנה של אנשים, אך מעניקה את אותה התחושה של וילה יוקרתית? אז מצאנו לכם תשובה לשאלה: "אקוואדוקט". וילה כזו שתעניק לכם טעם של עוד. בווילה חדר אחד גדול המעוצב כמרחב פתוח עם מיטה זוגית, סלון עם ספה נפתחת, מכונת אספרסו, מיזוג אוויר, חדר רחצה מפנק במיוחד, כספת, טלוויזיה ולבחירתכם: וילה עם גן ג'קוזי או עם גן בריכה. כל אחת מהן תהווה עבורכם תחושה חווייתית ונעימה עם פינות ישיבה, ערסלים וצמחייה ירוקה ומטופחת!

ניתן בתיאום מראש לערוך מסיבות פרטיות של עד 10 נפשות

 

מיקום: גליל מערבי, רגבה

מתאימה ל: זוג/ זוג+ 2 (מעל גיל 10)

מספר טלפון: 053-9416124

שירת הגלבוע

שירת הגלבוע

למרגלות הרי הגלבוע שוכנת לה וילה קסומה בשם שירת הגלבוע, עם אווירה פסטורלית במיוחד, מפנקת, כזו שלא תרצו לצאת ממנה, מבטיחים לכם. היא יוקרתית וכוללת 3 חדרי שינה זוגיים עם מיטות אורתופדיות, 2 חדרי רחצה עם מוצרים איכותיים, 3 חדרי שירותים, מטבח מאובזר עם מכונת קפה, כיריים, בר מים, קומקום, פינת קפה ותה ומקרר, טלוויזיה בחיבור לכבלים והמון שקט ושלווה.

 

אם עד עכשיו זה לא עשה לכם משהו, אז בחצר הירוקה תיהנו מעמדת ברביקיו, בריכה גדולה שמחוממת בחורף, פינות ישיבה, מיטות שיזוף, ריהוט גן והמון צמחייה. המארחים ישמחו להציע לכם חוויה קולינרית, שף מקצועי שיבשל עבורכם איזו ארוחת גורמה שתבחרו. בסביבה הקרובה תמצאו שמורות טבע המשקיפות לנוף הקסום של עמק יזרעאל ועמק חרוד!

 

מיקום: כנרת וגליל תחתון, נורית

מתאימה ל: משפחות, זוגות וקבוצות עד 12 נפשות ללינה

מספר טלפון: 053-7931332

לה ויסטה

לה ויסטה

לפעמים אנחנו מסתכלים על הנוף ולא מאמינים שהוא נמצא בארץ שלנו! בווילה "לה ויסטה" נוף פנורמי מטריף ובמרחק פסיעה מהכנרת. המתחם בנוי כמפלס אחד עם 4 סוויטות מאובזרות לחלוטין. הוא חמים, נעים, מכניס אורחים ומעניק רוגע ושלווה. המטבח מעוצב בסגנון כפרי וכולל מקרר, מדיח כלים, מכונת אספרסו, כלי אוכל ומיקרו.

 

המארחים ישמחו לפנק אתכם בבקבוק יין בהגעתכם למקום. בחצר הווילה בריכה (שמחוממת בחורף), ריהוט גן, מיטות שיזוף, ג'קוזי ספא מתחת לשמיים, מנגל, פינת אוכל וכיסוי בטיחותי חשמלי לילדים.

 

מיקום: כנרת וגליל תחתון, מושבה כנרת

מתאימה ל: משפחות, זוגות וקבוצות עד 12 נפשות

מספר טלפון: 053-6111437

וילה אדג' – Villa Edge

כשפרטיות ואירוח ברמה גבוהה נפגשים ביחד, ממש כאן בווילה אדג'! בווילה 5 חדרי שינה, 3 חדרי רחצה עם תחליבים ריחניים ומגבות, סלון עם מערכת ישיבה ומסך צפייה ענק ומטבח הכולל תנור, כיריים, בר מים, מיקרוגל, כלי מטבח, מקרר ופינת קפה.

 

בחצר תיהנו מבריכה מקורה שמחוממת בחורף ולצידה ג'קוזי מפנק במיוחד, מיטות שיזוף, שולחן פינג פונג, שולחן סנוקר, פינות ישיבה, עמדת ברביקיו ובקו ראשון לנוף מרהיב של הכנרת, הרים וטבע ירוק!

 

מיקום: גליל עליון, נוף כנרת

מתאימה ל: אירוח זוגות, משפחות וקבוצות עד 18 נפשות

מספר טלפון: 053-4253659

רויאל פרימיום

רויאל פרימיום

רויאל פרימיום מלאה בהנאות וחוויות שלא תשכחו. היא מכילה כ-14 חדרי שינה, 12 חדרי רחצה, 14 חדרי שירותים, סלון עם ספות נוחות, אינטרנט חופשי, טלוויזיה בחיבור לכבלים ומיזוג אוויר.

 

גולת הכותרת של הווילה היא מתחם החוץ שם תיהנו מבריכה מחוממת ומקורה לצד ג'קוזי ספא מפנק במיוחד. להנאתכם יש גם שולחן סנוקר, שולחן פינג פונג, מגרש כדורסל ומשחקייה לילדים. ואם כל זה לא מספיק, הכל קורה כל מול נוף קסום לכנרת! בסביבת הווילה תוכלו להגיע למגוון אטרקציות, חופי הכנרת, טיולי טרקטורונים, רכיבה על סוסים, מסעדות גליליות מעולות ועוד.

לווילה קיימת וילה סמוכה שניתן להזמינה עבור מספר רב יותר של אנשים 

 

מיקום: גליל עליון, נוף כנרת

מתאימה ל: אירוח של קבוצות, משפחות וגם למגזר הדתי עד 50 נפשות

מספר טלפון: 053-9347889

 

 

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים