להקדים את ההמון, עכשיו סוגרים צימר בחרמון

כמו בכל שנה, גם החרמון עומד להיפתח שוב, ואיתו הבהלה ללבן. אם אתם רוצים ליהנות יותר משלג ופחות מהפקקים בדרך, העומס והנסיעות הארוכות, די הכרחי שכבר מעכשיו תשריינו לכם מקום חמים לשהות בו בקרבת אתר החרמון. בדקנו באילו ישובים סמוכים נמצאים המקומות הכי שווים, והנה לפניכם כל המידע במפורט.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 16/12/2021

החורף כבר דיי כאן וסביר להניח שבדיוק כמו אתר מכירת הכרטיסים של עומר אדם, גם אתר החרמון עומד להיות עמוס ודחוס. כמו בכל שנה, החרמון יתמלא ברבבות ישראלים שתחשוק נפשם לחוש את השלג הקפוא. בואו נניח שפחות תשמחו לנהוג שלוש שעות נסיעה לכל כיוון בלי מנוחה ולכן- הנה לפניכם מגוון צימרים ומקומות אירוח ברמת הגולן הקסומה שנמצאים במרחק הנסיעה הקצר ביותר מאתר החרמון. 

מילס סוויטות נופש 053-9386695

מושב אודם

ישוב אודם הממוקם בשמורת יער אודם על מורדות הר אודם ברמת הגולן, אז אם אתם מחפשים צימרים בחרמון מדובר ביישוב עם לוקיישן אסטרטגי ואווירה קסומה. במושב יש רק 155 תושבים והוא ידוע בתור מקום שופע חקלאות, פורה, פסטורליות שניתן למצוא רק ברמת הגולן ומגוון אטרקציות עונתיות כגון: קטיף עצמי של פירות יער ודובדבן, ויקב הר-אודם, כך שגם בישוב תוכלו ליהנות משלל מקומות משפחתיים, כמו יער אודם – יער בגובה 1000 מטרים, שהוא שריד מיער רצוף שכיסה את הגולן כולו עד תחילת המאה העשרים. יער אודם נשמר מכריתה בתקופת השלטון הסורי, ומהווה בית גידול לחיות רבות כגון: תן, זאב, שועל מצוי, נמנמן הסלעים, צבי ארץ ישראלי ועוד. בין הצמחים ניתן למצוא את אירוס הלבנון, צבעוני ההרים, סחלבן החורש ועוד. 

בקתות גלעד

מכיל מקום ל: עד 4 אנשים ביחידה

טלפון: 053-7104252

בבקתות גלעד מחכות לכם 2 בקתות עץ כפריות עם ג'קוזי פינתי פרטי, נוף מרהיב שרק הוא שווה הכול, אינטרנט, מטבח מאובזר, עיצוב אבן בחצי מהבקתה, והכי חשוב – הבקתות ממוקמות רק עשר דקות מהחרמון. שזה מה שרצינו מלכתחילה, נכון?

 בקתות גלעד, אודם

סוזנה באודם

מכיל מקום ל: עד 2 אנשים ביחידה

טלפון: 053-7101269

זוכרים את הסרטים האמריקאים שבהם ילד מציץ מחלון ביתו בזמן כריסמס ורואה הרים מושלגים? אז אם תהיו ברי מזל, אולי תצליחו לחוות זאת גם, בסוויטות סוזנה באודם. במתחם תמצאו 2 סוויטות לזוגות עם ג'קוזי פרטי, מרפסת נוף ענקית, מטבח, ורק 15 דק מאתר החרמון.

 

 סוזנה באודם, אודם

נווה אטי''ב

הישוב שמחזיק באתר החרמון ובו יש לא מעט מטעי תפוחים, אגסים ודובדבנים, גלריה לאומנות, חנות למכירת ציוד סקי בחורף ועוד. נווה אטי''ב הוא המקום הקרוב ביותר לחרמון כך שאם חשבתם לעשות סקי או כל ספורט חורפי אחר, כדאי שתמצאו צימר שקרוב לחרמון, ונמצא בנווה אטי''ב.  מסעדות מגוונות באזור. נווה אטי''ב ייחודית במראה הציורי שלה, עם הנופים ההרריים, שלל העצים והצבע הירוק שעוטף אתכם מכל כיוון. צימרים בנווה אטי"ב יש בשפע והם ממקומים ממש קרוב לאתר החרמון, את זה יש לקחת בחשבון כאשר אתם סוגרים צימר לחופשה החורפית שלכם. 

 

אביב בנווה אטי''ב

מכיל מקום ל: עד 6 אנשים ביחידה

טלפון: 0539425245

על רכס הרי החרמון שברמת הגולן, בישוב נווה אטי"ב תמצאו סוויטות מעוצבות עץ ואבן, 

פסטורליות וחמימות עם סאונה יבשה, נוף פנורמי מרהיב, עמדת ברביקיו וחצר מטופחת וגדולה 

אביב בנווה אטי"ב 

אחוזת מרום 

מכיל מקום ל: עד 5 אנשים ביחידה

טלפון: 053-9429271       

במרחק נגיעה מהחרמון תמצאו את מתחם אחוזת מרום עם 7 יחידות מתוכם 3 בקתות עץ חמימות עם ג'קוזי בחדר השינה, נוף מהפנט מחלון החדרים, חצר צבעונית ואווירה כפרית.

אחוזת מרום, נווה אטי"ב 

מסעדה 

אולי ביקרתם בהמון מסעדות בחייכם אך זה לא משתווה לביקור במסעדה, היישוב. הרבה ממי שמבקר בחרמון לא מפספס הזדמנות לטייל במקום הזה. הישוב הדרוזי שהפך למרבץ קולינרי, 

שופע במסעדות אותנטיות, מאכלים דרוזים, נקודות קטיף פירות, תצפית מדהימה לעבר ברכת רם, עמק יעפורי ועוד.

מצפה החרמון

מכיל מקום ל: עד 4 אנשים

טלפון: 053-4264939

6 בקתות עץ מרשימות מראה, מסוגננות היטב ובקפידה עם ג'קוזי פרטי בכל בקתה, חצר גדולה עם מראה מרהיב וגולת הכותרת – בריכה מחוממת בחצר עם נוף בעל אוטופיה מושלמת אל ההרים המדהימים של הגולן. 

מצפה החרמון, מסעדה  

היורט בבוסתן

מכיל מקום ל: עד 10 אנשים

טלפון: 053-2414823

יורט חלומי על אחת מגבעות הגולן עם אווירה כפרית בין מטעי הדובדבן והתפוחים באזור, שמציע לכם לינה באזור החרמון, במחיר אטרקטיבי. אם אתם רוצים להגיע לחרמון וליהנות ממנו לכמה ימים ולא רק לכמה שעות, אבל לשלם על צימר זו הוצאה יקרה עבורכם, היורט בבוסתן הוא הפתרון עבורכם. גם מקום שקט לישון בו, גם קרוב לחרמון וגם מספק המון מקום ויתאים למשפחות וקבוצות חברים. 

 היורט בבוסתן, מסעדה

מג'דל שמס

בין המקומות המוכרים באזור הצפון - מג'דל שמס הלוא הוא ישוב עם אווירה דרוזית ייחודית, נחלים, מפלים, פארקים ופסגות מושלגות בימי החורף הקרים באמת. באזור נמצאת ''גבעת הצעקות'' שקיבלה את שמה עקב צעקות המגאפונים של בני משפחות מהכפר, משני עברי הגבול וכך מתקשרים אחד עם השני. בנוסף, במקום זה התרחשה עלילת הסרט ''הכלה הסורית'' שעסקה במציאות הדרוזית ברמת הגולן והיא מספרת את סיפורה של גבעת הצעקות.

למיטה הוטל

טלפון: 053-9416894

מלון בוטיק אקסקלוסיבי 20 דק מאתר החרמון עם מטבחון מאובזר, חדרי שינה, מיטה זוגית, ספה נפתחת, חדרים למשפחות עם ילדים, חדרים לזוגות, ועוד. המלון יתאים למי שרוצה לנפוש במקום מסודר עם ארוחות בוקר שיעשו לו את החופשה לנוחה יותר.

 למיטה הוטל, מג'דל שמס

חרמון סטאר

מכיל מקום ל: עד 4 אנשים ביחידה

טלפון: 053-6562632

אל מול הנוף המרטיט של החרמון, תמצאו את 4 הסוויטות המפוארות של חרמון סטאר המעוצבות כחלל פתוח, במתחם ישנה בריכה מחוממת ומקורה המהווה פינוק אמיתי בימי החורף הקרים, מדורת גן הצופה לנוף מרהיב, במקום אפשר להזמין ארוחת בוקר דרוזית בתיאום מראש. 

חרמון סטאר מג'דל שמס 

 

 

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים