עושים סדר: מה ההבדל בין רייזר, טרקטורון וטוםקאר?

אם אתם נמנים מחובבי האקסטרים, הטיולים והנהיגה הפרועה בטבע, אתם ודאי נתקלתם באחד מהכלים המרשימים שבכותרת. שלושתם חזקים, עוצמתיים ומספקים חוויה חוץ גופית מטריפה במיוחד למבוגרים וצעירים כאחד. בשביל לדעת איזה הוא האידיאלי עבור החופשה הבאה שלכם, תצטרכו לדעת מה ההבדל בין השלושה, מה מייחד כל אחד ומהם היתרונות והחסרונות בכל כלי. בכתבה, נציג את כל המידע המפורט על הכלים ונעשה לכם סדר הראש.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 27/07/2022

רייזרים 

רייזר: כלי השטח האהוד ביותר שיטלטל לכם את השגרה ויאיץ לכם את הדופק - 

בין כלי השטח האהודים בישראל, RZR  עומד על טווח מחירים גבוה שנע בין 80 ל-200 אלף שקלים, תלוי בדגם. מהירותו יכולה להגיע ל-100 קמ''ש. רייזרים מאופיינים בבולמי זעזועים חזקים להפליא מה שיאפשר נחיתות רכות בהרים תלולים ואדמות לא חלקות. הרייזר גבוה והישיבה בו פחות יציבה בהשוואה לתומקאר, אך תמלא אתכם באדרנלין ותהפוך לכם את הטיול לבלתי נשכח. הרייזר ניחן ביכולות מרהיבות בכל הקשור לנסיעת אקסטרים, ויתאים גם לנסיעות ארוכות של שעות. 

טיולי טרקטרונים

טרקטורון: הכלי שמשנה את חוקי המשחק עם כידון במקום הגה ואוויר פתוח במקום גג - 

בשל העובדה שאין לו כלוב ביטחון כמו שיש ברייזר ובתומקאר, שתפקידו למנוע מצב שבו תעופו מהכלי הישר לאדמה הבוצית, על טרקטרונים תצטרכו להיות יותר זהירים בחוויית השטח שלכם. בטרקטורון כמובן אין הגה, אלא כידון, מה שהופך את פעולת הפניות למאתגרת ועוצמתית. הטרקטורון הממוצע יכול להגיע ל-60-80 קמ''ש. אם אתם מאלו שרוצים להרגיש את הרוח בפנים ואת הבוץ משפריץ על הבגדים, טרקטורון הוא הכלי האידיאלי בשבילכם. הוא קטן יותר מרייזר או תומקאר, אך הוא מספק חוויה מוטורית שונה מהרגיל ומהנה במיוחד בשל העובדה שלרוב, אתם תהיו לבד על הכלי ללא אנשים נוספים.  

 

טום קאר: מפלצת שטח תוצרת כחול לבן לנסיעה עוצמתית 

הכירו את הטומקאר - הכלי היחידי מבין השלושה שיוצר בישראל ורק אחר כך בעולם, ונוסד לפני 15 שנה על ידי יורם מזרחי שקרא לכלי על שם בנו, טום. הטומקאר מספק חווית נסיעה בטוחה וחזקה ביותר, שתגרום לכל המשפחה לצרוח מרוב הנאה. הוא מעט מזכיר את הרייזר בנראותו החיצונית, מגיע למהירות של 100-120 קמ''ש, והישיבה בו נוחה ונמוכה, מה שמשרה תחושת ביטחון. המושבים, מושבי מרוץ גדולים ומרווחים, יגרמו לך להישאר יציב ובטוח גם בנסיעות אגרסיביות וסיבובים מסוכנים לחובבי הספורט האתגרי שביניכם. הגלגלים רחבים להפליא, והכלי לא מפחד לנסוע באדמות בוציות במיוחד, מה שיגרום למסלול שלכם להפוך למאתגר פי כמה, יוצא דופן ושונה מכל מה שהכרתם עד היום. 

 

המלצות לטיולי שטח אטרקטיביים במיוחד

כדי לא לתת לכם להתפזר, איגדנו 3 טיולי שטח מומלצים, אטרקציות אקסטרים ברחבי הארץ לבחירתכם.

''בעקבות השטח'' - 

חוויה מלאה בהנאה צרופה ואדרנלין הנמצאת בירושלים במושב נחם, שם תוכלו ליהנות ממגוון כלי שטח – טומקארים וטרקטורונים חדשים ועוצמתיים, בהם תיסעו במסלולים המרתקים של הרי יהודה, נחל שורק ועוד. המסלולים תלולים ומאתגרים, כוללים ירידות, שיפועים, נופים מרהיבים ונחלים זורמם מסביב.  

לפרטים: 053-7933382

 בעקבות השטח

''רייזר בר – טיולי RZR''

מחפשים ריגושים? רייזר בר יגרמו לטיול שלכם להיות בלתי נשכח! אתם תנהגו במסלולי מים על רייזרים חזקים במיוחד בקריית שמונה, תצפו בנופים מדהימים, תטפסו על רכס רמים, ותקבלו הדרכה מקצועית ממדריכים מיומנים. 

לפרטים: 053-8095032

רייזר בר 

''טרקטורוני אילת פרימיום''

המקום האולטימטיבי לטיולי טרקטורונים מלאי אקשן עם נופים לוהטים – חווית נהיגה מול נופי אילת וגבול ירדן, נהיגה במסלולי בריכות מלח, נחל דן, ועוד. בואו להרגיש את המסלול בעצמות ולנהוג בכלי השטח המקצועיים שלנו.

לפרטים: 053-6276123

 

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים