י''ם של אטרקציות

פסטיבל ענק ואיכותי בלב ירושלים מחכה לכם רק לכם, וכדי לעשות סדר, כאן תמצאו את כל הפרטים + מקומות לינה מומלצים כדי שלא תצטרכו לסבול מפקקים בחזור.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 19/12/2022

חנוכה הגיע ובחנוכה באנו חושך לגרש, אבל ב-2022 זו לא קשה, לכולנו יש פנס באייפון. האתגר עכשיו, הוא לנצח את האויב הנורא מכל שלנו ושל ילדינו אחרי אנטיוכוס – השעמום. איך מעבירים 8 ימי חופש עם הילדים? 

זה נשמע יותר קשה מלקנות סופגנייה מבלי לפשוט רגל.

למזלנו, עיריית ירושלים עמלה ותכננה פסטיבל עצום בגודלו לחנוכה, שבו תמצאו כמעט כל פעילות אפשרית, אין ספור שעות של כיף, שפע של חוויות, וכל זה מבלי שתצטרכו להוציא את האשראי מהכיס. 

 

מה מחכה לכם בפסטיבל?

האמת שאנחנו מחכים לו יותר מאשר הוא לנו, ואנחנו מדברים כמובן על פסטיבל ''חנוכליים'' - פסטיבל חינמי לכל המשפחה, בו תמצאו תחנות יצירה יצירתיות כהוגן, משחקים אטרקטיביים, אטרקציות, מסע בין תחנות, הרכבים מוזיקליים, סופגניות טעימות שילכו הישר לשומן הבטני, יהיו זמרים, נגנים ובעלי חיים, מה שאומר שיהיו 'הופעות חיות' תרתי משמע, שעשועונים משעשעים, ואפילו קוראי עתידות, שתוכלו לשאול אותם למה הם לא מנבאים את מספרי הלוטו ועוברים כבר לווילה בקיסריה? בנוסף, תדליקו יחד את חנוכיית הפלא, תטיילו בתערוכות, מוזיאונים, ואם נמשיך לספר מה יש בפסטיבל, הכתבה תהיה יותר ארוכה מספר מתכונים של קרין גורן. 

 מיקום: העיר העתיקה

תאריך: 20-22/12/22

שעה: 17:00 - 20:00

 מחיר: חינם. בעל הבית השתגע.

 לפרטים נוספים: חייגו 106

 

נשמע קסום, אך היכן נישן? 

מכיוון שהפסטיבל הוא 3 ימים, ומכיוון שכנראה יהיו פקקים באזור ירושלים, הדבר האידיאלי לעשות הוא לתפוס חרופ נעים במקומות אירוח בעיר. אם כבר יצאנו, אם כבר חג ואם כבר יש לנו ותק בעבודה ולא יפטרו אותנו אם לא נגיע, אז בואו נתפרע ונישאר עוד יומיים בעיר הקודש!

כעת יש 3 שאלות חשובות:

איפה כדאי לישון בירושלים? מה המקומות המתאימים למשפחות? וכמה חיות הכניס משה לתיבה? אז ככה:

 

מתחמי האירוח השווים בירושלים

משה לא הכניס חיות לתיבה, זה היה נח. 

ולגבי מתחמי האירוח, הנה כמה המלצות חמות מאיתנו – 

 

קאסה סוויט 

צימר במחיר אטרקטיבי במיוחד בלב ירושלים הכולל 2 חדרי שינה, מקום לינה ל-6 אנשים, טלוויזיה עם כבלים ופלסטיישן, 

חדר רחצה מאובזר, מרפסת ונוף אורבני אל העיר.

לפרטים: 053-3394610

 קאסה סוויט

 

ממילא סוויטות יוקרה

אל תקראו את הקטע הבא אם לא בא לכם להתפנק באמת -

בירושלים ישנו מלון יוקרתי להפליא עם סוויטות ברמה גבוהה ביותר, עיצוב מפואר, ג'קוזי מפנק, חדר שינה, עם מיטת קינג סייז ומקום ל-5 אנשים. בנוסף תוכלו להזמין עיסויים וארוחת בוקר  קונטיננטלית, שזו מילה מתנשאת ל-'ארוחה קלה'. 

לפרטים: 053-6582465

 ממילא סוויטות יוקרה

מלון בוטיק דמסון

אתם אנשים של בוטיק? אז המלון הבוטיקי הזה בו בשבילכם – מלון בוטיק בעיצוב מרהיב ביופיו, עם 9 חדרים, ישמח לארח אתכם. חלק מהחדרים מתאימים רק לזוגות, וחלק גם למשפחות. בחלק מהחדרים ישנן מרפסות מפוארות, ובכולם ישנה מכונת קפה, חדר רחצה וטלוויזיה עם כבלים ונטפליקס.

לפרטים: 053-9417439

 מלון בוטיק דנסון

מג'יק סוויט 

יש מצב שעוד לא נתקלתם בסוויטה ברמה כזו כי היא בהחלט מרשימה בהגזמה – סוויטה לזוגות בלבד בהרי יהודה (נווה אילן) עם ג'קוזי מואר, בריכה פרטית בחצר, חדר קולנוע מרווח, מיטות שיזוף, חדר שינה יוקרתי ונוף מרקיע שחקים להרי ירושלים. 

לפרטים: 053-7930975

 מג'יק סוויט

וילה מצודת ציון

כנראה שזה מבין המקומות המובחרים בירושלים ואולי גם בארץ. וילה ע-נ-ק-י-ת עם 2 מפלסים, 13 חדרי שינה + 13 חדרי רחצה, 4 מקררים, כיורים כפולים, מיטות יהודיות (וכל ההתאמות הנדרשות לדתיים) בריכה פרטית מחוממת, ג'קוזי ענק לעד 10 אנשים וחצר עם יופי משכר, למרות שהווילה נמצאת ביישוב תירוש ותירוש זה בלי אלכוהול. 

לפרטים: 053-6242465

 מצודת ציון

אולי יעניין אתכם גם

מדורים