לגלוש באתר, בלי אינטרנט

למה מומלץ לישון בצימרים בקרבת החרמון? היכן תמצאו את הצימרים הטובים ביותר באזור ולמי זה יתאים? כל זאת בכתבה שלפניכם.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 25/12/2022

בישראל ישנו מקום ייחודי להפליא שאין כמעט אחד שלא מכיר אותו. מקום מרהיב, מקום קסום ומהנה למשפחות וזוגות כאחד. ברור לנו על מה אתם חושבים אבל לא, לא באנו לדבר כאן על רמי לוי סניף פ''ת. אנחנו מדברים על החרמון. כמו חופש בחנוכה, רעם אחרי ברק או מכתב התפטרות מהבוס אחרי שהברזת כל חנוכה כי חשבת שיש חופש, גם השלג צפוי להגיע בקרוב. אזור החרמון בישראל הוא חבל ארץ יפהפה השוכן בצפון הארץ. הוא ידוע ביופיו הטבעי והמדהים שלו וגם בקור שלו. זהו המקום שבו קר יותר מלהיכנס למקלחת אחרי אבא. אין ספק שהוא יעד פופולרי למטיילים המחפשים חופשה מרגיעה ומרעננת. אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את אזור החרמון היא לינה בצימר. צימרים באזור החרמון מציעים חווית נופש ייחודית ואישית המאפשרת למטיילים לשקוע במלואם בתרבות המקומית וביופי הטבעי של האזור.

 

מתחמי לינה מומלצים בסביבת החרמון

אחד היתרונות המרכזיים בלינה בצימר באזור החרמון הוא האפשרות לקיים אינטראקציה עם המארחים וללמוד עוד על הקהילה המקומית. בעלי צימרים לרוב מחוברים היטב לאזור ויכולים לספק תובנות והמלצות חשובות לדברים שניתן לראות ולעשות. 

הנה כמה מקומות מומלצים:

יהלום לבן בחרמון – רמת הגולן, מג'דל שמס

מלון בוטיק במג'דל שמס בקרבת אתר החרמון, עם 14 חדרי אירוח מפנקים, חדר אוכל המגיש ארוחות בוקר, ארוחות צוהריים וארוחות ערב בסגנון דרוזי אותנטי. בקומת הגג של המלון, תיהנו מבריכה מחוממת ומקורה 33 מעלות בכל ימות השנה עם תקרת זכוכית, ג'קוזי ספא לעד 8 אנשים ביחידה, מקלחת חיצונית ובריכת ילדים מגודרת.

לפרטים: 053-9387310

יהלום לבן

מלון הציידים בנווה אטיב
מציע נופים מדהימים של המרחבים המושלגים שמסביב, נוף המשקיף אל החרמון וכולל מיטה זוגית גדולה, ג'קוזי פינתי מפנק, חימום רצפתי ורדיאטורים בחודשי החורף, אמבטיה מאובזרת עם מייבש שיער, מראה, תחליבי רחצה, 

כובע רחצה ועוד.

לפרטים: 053-9378909

 מלון הציידים בנווה אטיב

אמיליה האוס – גליל עליון, קריית שמונה

יחידה מקסימה בעיר מרכזית ומלאת חיים, מתאימה ללינה של עד 7 אנשים וכוללת 2 חדרי שינה, מטבח גדול, סלון מרווח עם קמין חשמלי, חצר פרטית ועוד.

לפרטים: 053-426631

 אמיליה האוס

נופי הבשן – גליל עליון, להבות הבשן

מתחם נופש ענק ומושקע עם 27 יחידות, בריכה גדולה בחצר, ג'קוזי בכל יחידה וגם בחצר, סוויטות אבן, בקתות עץ, מרפסות פרטיות מקורות, ומקום לעד 8 אנשים בכל יחידה. 

לפרטים: 053-9429272

 נופי הבשן

וויו הוטל – רמת הגולן, מג'דל שמס

מלון בוטיק יפיפה, מושקע ומפנק במג'דל שמס שברמת הגולן. רק 10 דק' נסיעה לחרמון, כולל ארוחות כלולות, 13 סוויטות יוקרתיות, נוף פסטורלי בצורה מעוררת התפעלות, בריכה מחוממת גדולה, סנוקר, הוקי, סאונה מפנקת ביותר ועוד. 

לפרטים: 053-5595337

 וויו הוטל

סוויטות white – רמת הגולן, מג'דל שמס

4 סוויטות מעוצבות המשקיפות לנוף אוטופי מושלם של רמת הגולן, במיקום נעים בין מטעי תפוחים מול הר החרמון, כולל בריכה מחוממת בחורף, ג'קוזי פרטי לכל יחידה, עם מקום לינה לעד 5 אנשים. במקום תמצאו גם מסעדה שבה ניתן לחגוג ימי הולדת ואירועים נוספים.

לפרטים: 050-5200222

 סוויטות white

 

לסיכום, צימרים בקרבת החרמון מציעים חווית נופש ייחודית ואישית המאפשרת למטיילים לשקוע בתרבות המקומית וביופי הטבעי של האזור. בין אם אתם מחפשים מפלט מרגיע או הרפתקה, באזור החרמון 

יש מה להציע לכל סוג של מטייל.

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים