פסטיבל דרום אדום – יש גם דברים טובים בחורף

החוויות המרתקות שמחכות לכם בפסטיבל המדובר ביותר בארץ + מתחמי נופש מקסימים באזור

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 03/01/2023

פסטיבל דרום אדום בישראל הוא אירוע תוסס ומרגש המתקיים מדי חורף באזור דרום הארץ. חגיגה זו מושכת מבקרים מכל עבר לחוות את התרבות והמסורות הייחודיות של האזור.

 

פסטיבל דרום אדום חוגג את פרחי הכלניות האדומות היפות הפורחות בצפון אזור הנגב בישראל. הפסטיבל נוצר בשנת 2007 על ידי תושבים מקומיים שרצו לחלוק את היופי הטבעי של האזור עם מטיילים שבאים לראות את הכלניות. הפסטיבל מקבל את שמו מהצבע האדום הבולט של פרחי הכלניות, המכסים את הנוף בשיא עונת הפריחה.

 

האירוע כולל מגוון רחב של פעילויות ובידור לכל גיל. האטרקציה העיקרית היא מצעד הרחוב הצבעוני, הכולל מגוון צופים, מוזיקה והופעות. המצעד מתפתל ברחובות העיר ומביא שמחה והתרגשות לכל המשתתפים.

 

בנוסף למצעד, פסטיבל דרום אדום כולל גם מופעי מוזיקה חיה של אמנים מקומיים ובינלאומיים, תערוכות תרבות ומגוון אפשרויות לאוכל ושתייה. המבקרים יכולים לטעום את המטבח המקומי הטעים ולנסות את כוחם באומנויות ומלאכות מסורתיות.

 

בפסטיבל, המבקרים יכולים ללמוד על ההיסטוריה והמסורות של האזור, ולקחת חלק בפעילויות תרבותיות כמו שיעורי בישול וסדנאות על עבודות יד מקומיות.

 

לאלו מכם שמעוניינים ליהנות מכל ימי הפסטיבל, הכנו כמה מקומות אירוח נעימים שבהם תוכלו לשהות בהם בנחת ולהפיק את המירב

 

ראקויה צימרים יפנים – צימר בנגב, עין הבשור

 

מתחם עם 2 צימרים וג'קוזי מפנק. השימוש בחומרים טבעיים במתחם כמו עץ ואבן, משרה אווירה הרמונית ומרגיעה. הקווים הזורמים והקימורים העדינים של הרהיטים עוקבים אחר עקרונות הפנג שוואי ומקדמים איזון ואנרגיה חיובית בכל החלל. החדרים מרווחים ומאווררים, עם חלונות גדולים המאפשרים להציף אור טבעי ומספקים נופים מדהימים של הנוף שמסביב. כל סוויטה מצוידת במיטה נוחה, פינת ישיבה וחדר רחצה פרטי עם מקלחת או אמבטיה.

לפרטים: 053-9429249

 ראקויה

טבע הבשור – הנגב, עין הבשור

9 יחידות אירוח אורגניות לעד 10 אנשים ביחידה, כל בקתה ממוקמת בסביבה שלווה וירוקה, ומספקת מפלט שליו מהמולת היומיום. בניית העץ והעיצוב הכפרי מעניקים ליחידות תחושה נעימה ומסבירת פנים. קומת הקרקע כוללת מטבחון מאובזר, פינת אוכל וג'קוזי מפואר להרפיה אולטימטיבית. אזור המגורים מצויד בטלוויזיה המחוברת לשידורי לוויין, וכטאץ' מיוחד, האורחים יקבלו סלסלת ירקות טריים ואורגניים הגדלים במקום, המאפשרים להם ליהנות מהטעם 

של האזור המקומי.

לפרטים: 053-9369685

 טבע הבשור

החווה של צביקה – חאן בנגב, רוחמה

2 יחידות עם מקום לעד 35 אנשים. יעד חופשה זה מציע מגוון שירותים כדי להפוך את השהות שלכם לחווייתית ומעשירה באמת. המטבח הגדול המאובזר כולל את כל מה שצריך להכנת ארוחות, כולל פלנצ'ה, מקרר, כיריים, מקפיא, מיקרוגל ומכונת קרח. המתחם החיצוני הוא נווה מדבר אמיתי, עם אווירה מפנקת וחמימה. בריכה גדולה ובור אש מספקים הזדמנויות למנוחה ובילוי, בעוד שפינות הישיבה, המנגלים, המחצלות ופינות האוכל יוצרים תפאורה מושלמת להתרועעות ולהנאה מחברת אחרים. שירותים ומקלחות עם מים חמים זמינים גם כן.

לפרטים: 053-6113470

 החווה של צביקה

חאן נעמה – הנגב, חוות נעמ''א

 מתחם מיוחד לאוהבי טבע הממוקם בנגב. מקום מושלם כדי לחוש את הפסטורליות ולטבול ב-בריכות מול נופים עוצרי נשימה. המיקום מתאים למשפחות, קבוצות, זוגות וילדים, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מגוון מטיילים. במתחם האירוח המרכזי האורחים יכולים לבחור בין שני מתחמים גדולים היכולים להכיל עד 24 אורחים כל אחד, וכן שש יחידות נוספות שיכולות להכיל עד 8 אנשים. 

המתחם כולל מתקני שעשועים ופנאי, בריכה ועוד. 

לפרטים: 053-6114731

 חאן נעמא

חוות הדקלים – נגב, חוות הדקלים

פארק ציורי וקסום המציע חופשה שלווה ומרגיעה לזוגות, חברים ומשפחות. חווה זו, שהוקמה בשנות ה-60, התפתחה למקום מפלט יפהפה ושליו, הכולל חדרי אירוח, חאן, בקתה ואוהלים. הנכס מתהדר בשטחים רחבי ידיים, פסטורליים וירוקים, וכן שלוש בריכות מרעננות. בלילה, האורחים יכולים להביט אל השמיים זרועי הכוכבים וליהנות מהסביבה השלווה. יש גם שפע של פינות תוססות ואטרקציות באזור, מה שמבטיח שתמיד יש מה לראות ולעשות.

לפרטים: 053-9386070

 חוות הדקלים


זהר בדשא  - עין הבשור

בקתות עץ כפריות מהוות מקום מפלט מושלם למי שמחפש בילוי שליו וטבעי. הבקתות במתחם עשויות עץ טבעי, מה שמוסיף לקסם הכפרי שלהן. הן גם ממוזגות ומרווחות, מה שמעניק סביבה נוחה ומסבירת פנים. הבקתות כוללות סלון גדול ונעים בו תוכלו לבלות זמן איכות עם אנשים אהובים או לצפות בטלוויזיה עם מערכת סאונד בחדר השינה אסתטי ומזמין, עם נרות וריחות ארומטיים שמוסיפים לאווירה, חדר הרחצה מאובזר עם ג'קוזי גדול המעניק הזדמנות להתחדשות. לבקתות יש גם מרפסת פרטית ומוצלת, בה תוכלו לשבת וליהנות מפינת הישיבה המשפחתית.

לפרטים: 053-9370117

 זהר בדשא

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים