בירת האורות

פסטיבל אורות יוצא דופן בעיר הבירה – כל הפרטים על הפסטיבל + המקומות המומלצים ללינה באזור

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 10/01/2023

בכל ערב, כשהשמש שוקעת, מתחיל מופע אורות מהפנט. באמצעות 2.5 מיליון לדים קטנים ו-25 קילומטרים של כבלים, האמן גיל טייכמן וצוותו עיטרו את הגן בתצוגה מסנוורת של אורות צבעוניים. נורות LED חסכוניות אלו תלויות ברחבי הגן, ומאירות את העצים, השיחים והאגם במגוון גוונים וסגנונות. כשתשוטטו בגן, תראו שרשראות אור מנצנצות ונייחות, דמויות של חיות, פרחים ופרפרים, ואפילו עמדות צילום מוארות. השתקפויות העצים באגם רק מוסיפות לאווירה הקסומה והצבעונית. להשלמת החוויה, התזמורת הסימפונית של ירושלים תספק מוזיקת רקע, שחקנים בתלבושות מוארות יוסיפו לחגיגות, ולרשותכם יעמדו דוכני מזון המציעים מגוון פינוקים - במקום יוצבו דוכני אוכל עם מנות ברוח התקופה ביניהם ערמונים קלויים, תפוחי אדמה ברטבים, קרפ צרפתי, ופל בלגי וכן נקניקיות, המבורגר, שניצלונים, מרקים, שתיה חמה, סנגרייה, שוקו ועוד.

 מתי? – מ-12/12/22 עד ל-31/1/23 כל יום משעה 17:00 עד 21:00

איפה? – בגן הבוטני האוניברסיטאי ירושלים

 

אם כבר הגעתם לעיר הקודש, אנו ממליצים להישאר לישון במקום נעים. ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לכם לשקול לינה בצימר בירושלים. הנה רק כמה:

חוויה מותאמת אישית: צימרים הם בדרך כלל בבעלות ובהפעלה של מקומיים, שיכולים להציע המלצות מותאמות אישית לדברים שניתן לראות ולעשות בעיר. זוהי דרך מצוינת לקבל חוויה אותנטית וסוחפת יותר בעיר הבירה.

ארוחת בוקר טעימה: צימרים רבים מציעים ארוחת בוקר, שלרוב תוצרת בית ועשויה מחומרי גלם מקומיים. זוהי דרך מצוינת להתחיל את היום.

חילופי תרבות: השהות בצימר מאפשרת לקיים אינטראקציה עם המקומיים וללמוד יותר על תרבותם ואורח חייהם. זו יכולה להיות חוויה מאוד מעשירה ומלמדת.

בסך הכול, לינה בצימר בירושלים היא דרך מצוינת לקבל חוויה אישית, נוחה ואותנטית יותר בעיר היפה וההיסטורית הזו.

מקומות מומלצים ללינה בעיר ירושלים

 

הקן בית נופש רומנטי בעין כרם 

צימר עתיק עם אלמנטים ירושלמים ל-6 אנשים, עם מטבח עץ אלון, חדר שינה בעיצוב מודרני, סלון חמים ומאובזר, חצר צבעונית מלאת פרטיות, ואופציה להזמנת ארוחות שף לצימר. 

לפרטים: 053-9426314

הקן בית נופש רומנטי בעין כרם

קאסה סוויט 

3 סוויטות מעוצבות הנמצאות דקת הליכה משוק מחנה יהודה, כוללות מיטות אורתופדיות, חדרי רחצה, מטבחון מאובזר, וג'קוזי מפנק (באחת מהסוויטות). 

לפרטים: 053-3394610

קאסה סוויט

פלורה וואלי 

מלון סוויטות יוקרתי עם סוויטות מעוצבות ועתיקות באווירה ירושלמים אותנטית, עם גג פנורמי, תקרות מעוגלות, קירות אבן ומראה מרשים, מתאים לעד 3 אנשים בכל סוויטה. בסוויטות אבזור מלא, ופינוקים מהמארחים. 

לפרטים: 053-8096943

 פלורה וואלי

מג'יוק סוויט 

סוויטה מפוארת לזוגות, נמצאת במושב נווה אילן השקט בין הרי יהודה, וכוללת ג'קוזי, בריכה מחוממת מול נוף מרהיב, חצר מטופחת וגדולה עם ברביקיו, חדר קולנוע ובקיצור, חוויה יוצאת דופן!

לפרטים: 053-7930975

מג'יק סוויט

קסליה

7 יחידות אירוח לזוגות, חלקן כוללות ג'קוזי, ישנו גם מתחם חוץ עם פינות ישיבה וברביקיו, חדרי רחצה, מטבחונים מאובזרים ואפשרות להזמין ארוחות בוקר, צוהריים וערב.

לפרטים: 053-6615176

קסליה

מלון הקומה ה-21

להירגע ולהתרשם מהנוף המרהיב של ירושלים מהמרפסת הפרטית של הסוויטה שלך! אורחי המלון ייהנו מנקודת התצפית הקסומה ומנוף פנורמי של העיר הנשקף מכל סוויטה, מאבזור מלא בכל 14 הסוויטות היוקרתיות, ועוד שלל פינוקים. 

לפרטים: 053-61111449

מלון הקומה ה-21

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים