וולנטיין: המקומות השווים לזוגות

חוגגים את יום האהבה אבל לא יודעים מה מקור השם, למה חוגגים או מה כדאי לעשות עם בני הזוג? אנחנו כאן כדי לעזור.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 05/02/2023

יום האהבה הבינלאומי מתקרב, ובטח כבר חגגתם אותו כמה פעמים בחייכם, אך האם עצרתם לחשוב מה המשמעות שלו? מה מקור השם? הגיע הזמן ללמוד משהו חדש:

 

 

יום האהבה, הידוע גם כ-Saint Valentine's Day, הוא חג שנחגג ב-14 בפברואר, לכבוד הקדוש ולנטיין, מעונה נוצרי. שורשיו של החג ברומא העתיקה, שם נערך באמצע פברואר פסטיבל בשם ''לופרקליה'' כדי לחגוג את האהבה והפוריות.

 

השם יום האהבה מגיע מסנט ולנטיין, שהיה כומר בראשית ימי האימפריה הרומית. לפי האגדה, ולנטיין הקדוש התריס נגד האיסור של הקיסר על נישואים בכך שנשא בחשאי זוגות צעירים. בסופו של דבר הוא נתפס והוצא להורג, אבל מעשה האומץ והאהבה שלו היוו השראה ליצירת חג לכבודו.

 

במהלך השנים, יום האהבה התפתח לחגיגה של אהבה, כאשר זוגות מחליפים פרחים ומתנות כדי להראות את חיבתם זה לזה. אמנם החג מקושר לרוב לאהבה רומנטית, אבל זה גם זמן להביע אהבה לחברים ולמשפחה.

 

אם אתם מחפשים דרך ייחודית ורומנטית לבלות את יום האהבה, אנו ממליצים לעשות זאת בצימר.  הצימרים מציעים אווירה נעימה ואינטימית, מושלמת לזוגות המעוניינים להתרחק מהמולת היום יום. צימרים רבים המציעים ארוחות בוקר גורמה, שירותי ספא ושאר שירותים יוקרתיים.

 

 

צימרים מומלצים שיעשו לכם את הוולנטיין 

 

 

סוויטות פלינה – מישור החוף, גני יוחנן

סוויטות פלינה היא היעד האולטימטיבי לחופשה רומנטית, אינטימית ומפנקת. המתחם כולל סוויטות מפוארות עם בריכות פרטיות, עמדות ברביקיו, ערסלים ועוד, המהווים את התפאורה המושלמת לזוגות ולבריחה מהשגרה. 

לפרטים: 053-5955954

 סוויטות פלינה

חוות נחל הרועה – דרום הארץ

בריחה למפלט מדברי יוקרתי ברמת הנגב השלווה. התפנקו בחוויה רומנטית וייחודית מוקפת בטבע בתולי ושקט מוחלט. האירוח שלנו, המיועד לזוגות, משלב עיצוב יוקרתי עם יופי טבעי, ומציע סטנדרטים גבוהים של נוחות ואיכות, בריכה פרטית, ג'קוזי ועוד. התנתקו מהעיר ואמצו את יופיו של הטבע בחוות המדבר שלנו. 

לפרטים: 053-9418891

 חוות נחל הרועה

בית האומנים צפת – צפון הארץ

גלו את בית האומנים בעיר ההיסטורית צפת - מקום אירוח תוסס הכולל 5 סוויטות מסוגננות וחדרים ייחודיים עם עיצוב אוריינטלי ומתקנים יוקרתיים. אתם תיהנו מבריכה פרטית מחוממת וג'קוזי ספא על הגג, עם נוף עוצר נשימה של הנוף הגלילי. חוויה מושלמת  לזוגות המחפשים חופשה בלתי נשכחת בלב קריית האומן.

לפרטים: 053-7933406

 בית האמנים צפת

בצל הגלבוע – גליל תחתון, דבורה

בואו למושב דבורה וטבלו בנופי הגלבוע המדהימים במתחם הנופש שלנו. בואו ליהנות ממתקני החוץ המפוארים שלנו, לרבות בריכה, מתקני ספא וג'קוזי. התפנקו בחוויה שלווה באחת מ-4 הסוויטות הייחודיות שלנו - 2 סוויטות עץ באווירה חמימה וכפרית, ו-2 סוויטות אבן. אנו מציעים גם סוויטה משפחתית יוקרתית שיכולה להכיל בנוחות 8 אורחים.

לפרטים: 053-9425252

 בצל הגלבוע

לסיכום, יום האהבה הוא חג החוגג אהבה ורומנטיקה, שמקורו בשמו של ולנטיין הקדוש, קדוש מעונה נוצרי. לחגיגת יום האהבה ייחודית ואינטימית, קחו בחשבון חופשה בצימר, בה תוכלו ליהנות מאווירה נעימה ומתקנים יוקרתיים.

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים