אביב הגיע צימר בא

מחפשים דרך חדשה לחגוג בה את חג הפסח? אין לכם מספיק מקום בבית לארח את כל האנשים? כנראה שיש לנו פתרון די טוב עבורכם.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 02/03/2023

פסח, הוא חג יהודי משמעותי המנציח את יציאת בני ישראל ממצרים. זה הזמן לבוא יחד עם בני המשפחה וחברים, לחגוג ולהרהר בסיפור החג, כגון למה לקח לבני ישראל 40 שנה במדבר? זה כולה 450 קילומטר מישראל. לסבתא שלי בהליכת ירח זה היה לוקח גג חודשיים. 

בעוד אנשים רבים בוחרים לחגוג את חג הפסח בבתיהם, חגיגה בצימר או וילה יכולים להציע חוויה ייחודית ובלתי נשכחת שיגרמו לכם להתרגש כמו ילד שאוכל מצה עם שוקולד.  

אחד היתרונות העיקריים של חגיגת פסח בצימר או וילה, הוא ההזדמנות להיחלץ מהלחצים של חיי היום יום. מקומות לינה אלה מציעים סביבה שלווה וממוקמים באזורים יפים שיעוררו בכם ריגוש, בדיוק כמו הרגע שבו אתם רואים פיתה לראשונה מזה שבעה ימים.  

מתחמי האירוח הם גם אידיאליים לקבוצות גדולות יותר של אנשים. הם מספקים מקום בשפע למשפחה ולחברים להתאסף ולחגוג יחד. כי מה יותר כיף מלחגוג יחד את זה שניסו להרוג אותנו 

ולא הצליחו? 

לבסוף, חגיגת פסח בצימר או בוילה יכולה להיות הזדמנות מצוינת לחקור יעד חדש. בין אם תבחרו להתארח בצימר כפרי או בוילה מפוארת על שפת הים, תוכלו ליצור חווית פסח ייחודית משלכם. בתי הארחה ו-וילות רבים ממוקמים באזורים ציוריים ומעניינים, ומספקים הזדמנות לחקור וללמוד יותר על התרבות וההיסטוריה המקומית. 

הנה כמה מקומות מומלצים שיתאימו בדיוק למשפחות שרוצות לחגוג במתחם אירוח:

 סוויטות אביאור 

מתחם עם 2 סוויטות - כל סוויטה מתהדרת בבריכה פרטית, מחוממת ומקורה לנוחיותכם, המאפשרת לכם ליהנות משחייה מרעננת בכל שעה ביום, ללא קשר למזג האוויר. תוכלו גם להתפנק בספא הג'קוזי שלנו, מוקף בנופים מדהימים של הנוף שמסביב. 

לפרטים: 053-4444162

 סוויטות אביאור

אגמה  

4 יחידות נופש מרהיבות ביופיין – בקתות עץ וסוויטות אבן, עם ג'קוזי מפנק, בריכה מחוממת, ומקום לעד 5 אנשים בכל יחידה. ניתן גם להזמין בנוסף ארוחות בוקר, עיסויים וטיפולים למתחם.

לפרטים: 053-9349015      

 אגמה

נסיכה בעתיקה  

התפנקו במפלט מלכותי בצימר 'הנסיכה העתיקה' הממוקם בלב העיר העתיקה. מקום אירוח מקסים דו-קומתי זה כולל ג'קוזי פרטי וממוקם במרחק הליכה קצר מנקודת הציון של הארי הקדוש, השדרה הראשית וסמטאות קסומות. התפעלו מהפינות הציוריות של העיר ותיהנו מחופשה מדהימה. 

לפרטים: 053-6260311

 נסיכה בעתיקה

  

דירות נופש סי אן רנט חוף אכזיב 

ברוכים הבאים למתחם דירות נופש מרוהטות ומעוצבות בטוב טעם לנופש איכותי למשפחות, זוגות וקבוצות. כאן תוכלו להתרווח, לבלות מול הטלוויזיה, להתפנק בג'קוזי, לבשל ולשבת במרפסת עם כל מי שאתם אוהבים - ממש על חוף אכזיב.

לפרטים: 053-4250375

 דירות נופש סי אן רנט חוף אכזיב  

אורית בגלבוע

גלו את מתחם הנופש אורית בגלבוע, המציע שתי וילות מרווחות ונוחות, כל אחת מתאימה לעד 10 אורחים. תיהנו משלושה חדרי שינה זוגיים, עם אפשרות להוספת ספת מיטה, חצר עם בריכה, פינת ישיבה נעימה ושולחן אוכל. הווילות כוללות גם שני חדרי רחצה, כאשר האחד צמוד לחדר השינה הראשי והשני משותף.

לפרטים: 053-6111716

 אורית בגלבוע

אורחת גמלים 

 חווית מפלט מדברי בלתי נשכחת במתחם אותנטי בסגנון מרוקאי. עם מקום לזוגות, משפחות קטנות או גדולות. החלל הייחודי שלנו מציע חווית הרפיה מיוחדת במינה. בואו להתארח באחת משש היחידות שלנו המאובזרות היטב, ובעונת הרחצה ישנה בריכת שחייה ביישוב שאליה ניתן להיכנס חופשי. 

לפרטים: 053-9369461

 אורחת גמלים - החאן והצימרים של בטי

אולי יעניין אתכם גם

מדורים