איזה כיף שכיף! יום גיבוש מתקרב

הטילו עליכם את האחריות לארגן יום גיבוש! מבולבלים מההיצע הגדול? בואו נעשה לכם קצת סדר...

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 06/02/2024

כיום, כבר יודע כל ארגון – קטן כגדול, כמה חשוב לשבור שגרה, לרענן את העובדים ולהיחלץ מבין כותלי המשרד ליום שכולו כיף ושחרור. גם משפחות וקבוצות חברים נוהגות לארגן לעצמן ימי כיף אחת לשנה לפחות. ולמרות שבעבודה שמעתם כבר את שלי מקטרת בלי סוף על הדייטים הכושלים שלה, בימי כיף משפחתיים האזנתם עד כלות לדודה לאה שמתגעגעת לבן שלה ש'לקח את הנכדים שלה' וטס לגור בארה"ב ובאירועים החבריים הקבוצתיים החלפתם מאתיים פעם חוויות מהמילואים – אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לוותר על היציאה הזו מהשגרה התובענית, מהקרבה, מהזוויות האחרות בהן הסיפורים האלה באים לידי ביטוי כשאתם משוחררים מעול היום יום. 

אז הגיע הזמן הזה בשנה שבו אתם צריכים להתחיל "לתפור" יום גיבוש לעובדים. אבל לצד הכיף הגדול וההתרגשות בתכנון יום שכולו הנאה צרופה ובריחה מהונדסת מהממציאות, מגלים תמיד כי המשימה לא תמיד פשוטה ואפשר ללכת לאיבוד בגלל ההיצע העצום.

אז בואו נחזור לאתגר שבתכנון יום הגיבוש. כי בשביל זה אנחנו כאן. כדי להקל עליכם קיבצנו עבורכם מס' רעיונות לפעילויות מגוונות שאנו סבורים כי כל אחד ואחת יוכלו להתחבר לפחות לחלק מההצעות:  

 

עמוס אבירן טיולי ג'יפים

חוויה מדברית בטיולי ג'יפים במסלולים מרתקים ומאתגרים בין נחלים, מכתשים ונופים ייחודיים. בנוסף עמוס המדריך מבצע הקפצות בשטח למטיילים בערבה, מכתש רמון, ים המלח ותמנע.

לפרטים נוספים: 053-9425741

 עמוס אבירן טיולי ג'יפים

 

פיינטבול אדרנלין בשטח

משחק לחימה בזירת קרב עם מקומות מסתור. במשחק יש כמה מערכות, תעברו למערכה הבאה לאחר הצלחתכם בקודמתה. כל משתתף יצוייד בנשק, כדורים וציוד מגן.

לפרטים נוספים: 053-9417429

 פיינטבול אדרנלין בשטח

 

טרקטורוני כלנית

טיולי טרקטורונים ורייזרים מלאי אדרנלין, בנהיגה עצמית בצפון היפהפה ובליווי מדריך. לפני היציאה תעברו תדריך, תקבלו ציוד מגן ותצאו לדרך!

לפרטים נוספים: 053-9424805

 טרקטורוני כלנית 

רוב רוי

שייט מהנה בקאנו וקיאקים על גדות הירדן ובאווירה אינדיאנית. בין הפעילויות – כתב חידה למהלך השייט, בניית רפסודה, סדנת שיוף ועיצוב שרשראות אינדיאניות, נהיגה עצמית ברכבים ירוקים, שעת סיפור מהרבות האינדיאנית, פינת יצירה ואיפור אינדיאני לילדים ובנוסף, תוכלו להתכבד בקפה ותה צמחים.

לפרטים נוספים: 053-9349135

רוב רוי 

חוות המאלף

טיולי רכיבה על סוסים באזור ירושלים, במרחבי הטבע הפתוח במסלולים מושלמים. בואו ליהנות מחוויית רכיבה מגבשת ונעימה.

לפרטים נוספים: 053-4504510

 חוות המאלף

פאן בכנרת

שייט בנהיגה עצמית אל חופי הכנרת - חוויה מהנה לכל המשפחה! מתאים גם לקבוצות, זוגות ולכל מי שנושם אקסטרים!

לפרטים נוספים: 055-4315011

 פאן כנרת

אולי יעניין אתכם גם

מדורים