אטרקציות מהנות באזור כנרת וגליל תחתון

קדימה! תכינו תיק, כובע, בקבוק מים וקצת נשנושים ותגיעו לטייל באזור הכנרת והגליל התחתון, המון אטרקציות שוות מחכות לכם!

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 15/02/2024

הגיע הזמן לבילוי משותף, כזה שאתם דוחים כבר שנים בגלל אלף סיבות. די לדחיינות. איך תופרים את הבילוי המושלם? עם אלו שאתם הכי אוהבים לבלות איתם. כי זה לא משנה מה עושים, אלא עם מי! אז אתם תחליטו מי ברי המזל שאתם רוצים לבלות איתם ואנחנו נמליץ לכם מה והיכן!

היכן? באזור הקסום במדינה, עם מזג אוויר מדהים, אווירה טובה, מים וירוק בעיניים.

באזור הקסום של הכנרת והגליל התחתון, שם תוכלו לשכשך בסוף יום מלא העשייה ולהוריד את רמות האדרנלין. 

מה? ריכזנו עבורכם מס' אטרקציות מומלצות וסוחפות בין אם עבור יום גיבוש, בילוי משפחתי, מפגש עם חברים או זמן איכות עם בני הזוג... תודו לנו אחר כך.

 

טיולי באגי המוביל בנחל ציפורי 

בואו לשטוף את העיניים בנופים עוצרי נשימה ולהכיר את הגליל מנקודת מבט קצת אחרת. נהיגת שטח במסלול האורך כשעה וחצי וכולל הפסקת קפה ליד הנחל, כי מה יותר נעים מלשתות קפה לצלילי הטבע. הנהגים עוברים הדרכה על תפעול הרכב, יש צורך ברישיון נהיגה. מתאים לעד 20 משתתפים מגיל 4 ומעלה.

טלפון ליצירת קשר: 055-4317470

 טיולי באגי המוביל בנחל ציפורי

רנצ'ו מניס

מוזמנים לדהור לעבר נופים קסומים בחוות סוסים בה תעברו הדרכה מקצועית, תכינו את הסוס למסע ותכירו נחלים, שדות ועוד! כל הדרך יתלוו אליכם צוות מנוסה ואדיב. הרכיבה מתאימה לעד 30 משתתפים מגיל 3 ומעלה.

טלפון ליצירת קשר: 053-9347882

 רנצ'ו מניס

דג בכפר 

פארק דייג בסביבה פורחת, הכולל אגם דייג, בריכת דגים לילדים, אזורי פיקניק, פינות מנגל, מתחם פעילויות לילדים הפועל בשבת, חגים וחול המועד וכולל בריכת שכשוך, בריכת כדורים, מתנפחים, חץ וקשת, ליטוף דגים, דייג לילדים עם חכות והדרכה, בימבות ועוד.

טלפון ליצירת קשר: 053-9425217

 דג בכפר - פארק דייג

כפר הארנבונים חוות נגר

חוות ארנבונים מדהימה הכוללת פינת האכלה, פינת ליטוף, משחקים, ג'ימבורי, היכרות עם מגוון חיות החווה, הצגה של מיץ פטל בשבתות וחגים, פינות ישיבה ועוד! ניתן לאמץ ארנבונים חמודים.

טלפון ליצירת קשר: 053-2328506

 כפר הארנבונים

ג'ונגל כיף

בתוך יער טרופי מרתק תוכלו לפגוש בחיות מסוגים שונים וממגוון מקומות ברחבי העולם! במקום צוות הדרכה מקצועי שיעשיר את הידע שלכם על עולם הטבע והחיות. במתחם פעילויות מהנות כמו – ליטוף חיות, חוגים, טיולי שטח ועוד! ניתן לחגוג יום הולדת מקורי, להגיע ליום כיף, גיבוש או עם המשפחה האהובה שלכם.

טלפון ליצירת קשר: 053-6112241

 ג'ונגל כיף

רוב רוי

שייט קאנו וקייאקים על גדת הירדן הדרומי הכולל עיצוב אינדיאני אתני מרהיב! במהלך השייט תקבלו כתב חידה, נראה אתכם פותרים אותו. אבל רגע זה לא הכל, במקום תוכלו לבנות רפסודה משפחתית ולעבור סדנת שיוף ועיצוב ליצירת שרשרת אינדיאנית באבן מיוחדת. בנוסף, יחכו לכם גם פינת קפה ותה צמחים, פינת יצירה לילדים, פינת איפור אינדיאני וסיפורי אגדות מסורתיים.

טלפון ליצירת קשר: 053-9349135

 רוב רוי

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים