המדריך המלא לבילוי לילי באילת - מועדונים וברים מומלצים

יורדים לאילת ולא בטוחים לאיזה בר או מודעון הכי שווה ללכת? אל דאגה, במיוחד בשבילכם הכנו מדריך מלא לבילוי לילי מושלם באילת.

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 02/05/2024

אילת, עיר הנופש והכיף הדרומית, ידועה לא רק בחופיה הקסומים ובשמש הנצחית שלה, אלא גם בחיי הלילה התוססים שלה. צעירים וצעירים ברוחם מגיעים אליה מכל רחבי הארץ כדי לבלות, והדבר ניכר במגוון הגדול של פאבים, מסיבות, מועדונים ועוד. אז בין אם אתם מחפשים ליהנות ממסיבה פרועה, להתנסות בסצנת המוזיקה האלקטרונית או סתם לשבת באחד או שני ברים מומלצים באילת ולהירגע עם חברים, יש לכם לא מעט אפשרויות: אילת בלילה מציעה מגוון רחב של אפשרויות לכל טעם וסגנון.

 
אילו ברים ומועדונים מומלצים לביקור באילת בלילה?

ברדק פאב תוסס מאוד המגדיר את עצמו היפראקטיבי, משלב מוזיקה אלטרנטיבית, אווירה קלאברית וקהל מגוון. מקום נהדר ליהנות בו ממוזיקה איכותית, מפגשים חברתיים ואווירה מיוחדת.

גבי'ז פאב פאב ותיק עם קליינטים קבועים, שמציע אווירה מעולה ואלכוהול משובח, מקום נעים לסיים ערב של בילויים ואדרנלין.

גבי וברדק שניהם ברים באילת / פאבים ידועים, תוססים, קרובים לשכונת שחמון וטיפה יותר מרוחקים מהמרכז של אילת, מה שמאפשר לכם להגיע לשם עם רכב ולמצוא חנייה בקלות רבה.

לינה בקרבת מקום
סוויטות אוראלמתחם דירות נופש מפנקות ומאובזרות היטב לזוגות ומשפחות, ממוקם כשלוש דקות נסיעה משני הפאבים. המתחם מציע פינוקים מיוחדים כמו ג'קוזי איכותי, מרפסות, מטבח מאובזר כולל מכונת אספרסו, חיבור לכבלים ולנטפליקס ועוד.
סוויטות אוראל

אופציות טובות נוספות לבילוי
פאב מייק'ס פלייס הסניף הדרומי של רשת הפאבים המצליחה משמש כבר שנים ארוכות כמקום נהדר ליהנות בו ממשחקי ספורט, מוזיקה טובה, אוכל טעים ואווירה תוססת. 

פאב המאנקיז: פאב ותיק ומוכר, אהוב בקרב צעירים וגם מבוגרים יותר. מציע מוזיקה חיה, אירועים מיוחדים, קוקטיילים טעימים ואווירה אנרגטית.

לינה בקרבת מקום - רויאל ביץ' המפורסם, מלון יוקרתי במיוחד עם בריכה המעוצבת כאגם, מועדון ילדים מושקע עם מתחם לונה פארק, חדרים מרווחים ומפנקים עם מרפסות נאות הפונות לים ועוד.

מהן האטרקציות הליליות המובילות באילת?
כשמגיעים לאילת, מחפשים מועדונים באילת / המלצות ובכללי – רוצים לדעת מה לעשות באילת במהלך שעות היום וגם בלילות החמים, הארוכים, שמזמינים בילוי טוב. מועדוני לילה באילת ידועים בווייבים השמחים שלהם, בגודל ובקהל האיכותי, ומהווים חלק חשוב במכלול אטרקציות ליליות באילת. 


מועדוני הלילה של אילת
סלינה: מועדון ענק ומפואר, מהגדולים והמוכרים בישראל, אחד המקומות המבוקשים בסצינה. מציע רחבת ריקוד מרווחת, מערכת שמע ותאורה מהמתקדמות בעולם, דיג'ייז בינלאומיים, אירועים מיוחדים ואווירה מחשמלת.

Beatles Dance Bar - ביטלס בר: מועדון פופולרי נוסף, אהוב בקרב חובבי מוזיקה מקומיים ותייירים המגיעים מכל הארץ. מציע מערכת שמע ותאורה משוכללות, דיג'יים מובילים ואווירה אנרגטית. והכי כיף, ערבי קריוקי.


לינה בקרבת מקום -
 לייטהאוס אילת מלונות בראון
מלון הבוטיק "לייטהאוס אילת" מציע בחופשה מפנקת, רק 10 דקות הליכה מחוף הים. המלון מעוצב ברמה גבוהה ומכיל 153 חדרי אירוח, בריכה, בריכת ילדים ומתחם מיוחד לילדים.
במלון מציע מגוון חדרים, החל מחדרים אורבניים לזוגות ועד לחדרים משפחתיים עם מרפסת ונוף לבריכה או לים. כל החדרים כוללים ריהוט נוח, טלוויזיה, מיני מקרר וחדר רחצה מאובזר.

 

איך לתכנן ערב מושלם באילת?
לא קשה ליהנות מערב מושלם בעיר הכי כייפית בארץ. בקלות תמצאו מסעדות נהדרות באילת עם נוף לים סוף, כאלה שעונות בדיוק לסגנון ולטעם שלכם, למשל איטלקי, דגים, פירות ים, כשר ועוד. תוכלו להסתובב בטיילת, לצפות בשקיעה מדהימה, לצאת לטיול ג'יפים לילי במדבר (יש לא מעט חברות שמציעות זאת), וכמובן ליהנות משלל חוויות באילת שלא דומות לבילויים בשום עיר אחרת, לא בישראל ולא בחו"ל, כי באילת יש משהו אחר. 

 

כיצד למצוא אירועים ליליים באילת?
אם אתם מחפשים פעילויות באילת לזוגות, מועדונים באילת לפי ימים (ראשון/שני…), ברים/מסעדות כשרות באילת ועוד – מומלץ להיכנס לכל אטרקציה בנפרד, ולהתעדכן בשעות הפתיחה העכשוויות, בימים בהם מתקיימות האטרקציות הספציפיות, וכמובן אם צריך להזמין מקום מראש. 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים