עם המשפחה בטבע - טיולי משפחות מומלצים לסתיו

הסתיו הגיע ועימו כמה המלצות לבילוי עם המשפחה בשבת בבוקר. מערכת ויקנד אספה את מיטב הטיולים המודרכים באיזור הצפון למטיבי הלכת וגם לפדלאות.

writer
קרן המר תאריך פרסום: 11/10/2009

בין הכנסת הישן בפקיעין. צילום: דפנה מרוז עבור החברה להגנת הטבע

אל מרומי הגליל עם החברה להגנת הטבע

17 לאוקטובר, שבת, משפחות
מוקפים בחורש טבעי ובנוף קסום אתם מוזמנים לטייל על הר שזור, במרומי הגליל העליון. המטיילים יבקרו בפארק פסלים מיוחד עם גושי סלע ענקיים ויסתובבו בסמטאות הכפר פקיעין- כפר דרוזי ייחודי, ויתוודעו לתרבות הדרוזית והדת המסתורית. הטיול בהדרכת דישל מבי"ס שדה גליל, יתקיים בתשלום וההגעה במכוניות פרטיות.
פרטים והרשמה: החברה להגנת הטבע:  03-6388688   www.teva.org.il

טיול משפחות אוהבות לכת בשבילי סטף

24 באוקטובר, שבת, בשעה 09:00.
מתנדבי שנת השירות של קרן קימת לישראל מזמינים את כל המשפחה להצטרף לטיול בשביל הכפר בסטף. בדרך תשמעו את סיפורו של האתר, תדברו על האיכרים שהקימו במדרון מדרגות חקלאיות, תשמעו אגדות על עצי הבוסתן ונבקר בנקבת המים בעין ביכורה ובמעיין הכפר. משך הטיול והפעילות כארבע שעות. יש להצטייד בנעלי הליכה נוחות וסגורות ופנס לכל מטייל.
בתשלום ובהרשמה מראש: 60 שקלים למשתתף, 40 שקלים למנויי אי ירוק, 30 שקלים לידיד. הנחה של 10 שקלים לילדים (בהתאמה).
פרטים והרשמה ב"קו ליער" של הקק"ל: 1-800-350-550

יום בחיי ארכיאולוג בגן לאומי ציפורי

24 לאוקטובר, שבת, בשעות 11:00, 13:30
רשות הטבע והגנים מזמינה אתכם המשפחות ללכת בעקבות הארכיאולוגים לגילוי מחדש של העיר הקדומה ציפורי. המטיילים יהלכו ברחובותיה, יחקרו את צפונותיה, ויחפשו תשובות לדילמות המסתוריות ואף יתנסו בחוויות חפירה לדוגמה.
לפרטים נוספים ניתן להתקשר ל"כוכבית בטבע" *3639

בין תל יזרעאל לעין דור - טיול במכוניות פרטיות

31 באוקטובר, שבת, בשעה 10:00.
במסגרת "פסטיבל ימי ענף הזית בגליל" נתחיל את הטיול בביקור בתל יזרעאל ובסיפורי התנ"ך שהתרחשו בעמק המשתרע למרגלות התל. משם נמשיך למוזיאון הארכיאולוגי בעין דור לפעילות המתאימה לכל המשפחה: מסיק, הפקת שמן ואפיית פיתות. משך הטיול והפעילות כארבע שעות.
בתשלום ובהרשמה מראש: 60 שקלים לילד, 40 שקלים לילד מנוי אי ירוק, 30 שקלים לילד ידיד. הנחה של 10 שקלים להורים מלווים (בהתאמה).
פרטים והרשמה ב"קו ליער" של הקק"ל: 1-800-350-550

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים