חופשה טעימה

הדבר החשוב לאחר שסגרתם את החופשה שלכם זה הדאגה לאוכל. איפה נאכל, מה נאכל ומתי. מערכת וויקנד ריכזה עבורכם כמה מקומות המתאימים לחופשה ולארוחה טובה יחד. שתהיה לכם חופשה טעימה.

writer
עידית אייל צילום:צימר בוקר טוב בשדמות דבורה תאריך פרסום: 25/04/2010

החופשה המושלמת היא קצת כמו לחזור להיות תינוקות. אנחנו משוחררים מדאגות, נטולי כל אחריות, ובנוסף מפנקים אותנו ודואגים לכל צרכינו. אם אתם מסכימים עד כה עם האנלוגיה, הרשו לי להמשיך את קו המחשבה ולשאול אתכם: מה תינוקות עושים הכי טוב?
והתשובה היא כמובן – לאכול ולישון.
לכן אספנו עבורכם מספר מקומות מומלצים ביותר ברחבי הארץ, שמציעים לכם צימרים מדהימים ללינה, יחד עם חוויות אכילה יוצאות דופן.
הכינו את הכריות והמזלגות, משום שאנו יוצאים למסע אירוח קולינרי שישאיר אתכם עם טעם של עוד.

מטולה – בית שלום

לישון – "בית שלום" הינו מלון בוטיק הממוקם בחצר עתיקה בלב גינה ירוקה, ומשלב בין עיצוב מודרני לאוירה אותנטית. המלון הינו לזוגות בלבד, ומציע מגוון סוויטות וחדרי אירוח מרווחים, שכל אחד מהם שונה מרעהו. החלונות הגדולים מכניסים את הטבע והצמחיה אל תוך החדרים מחד, ומאידך שומרים על פרטיותם של המתארחים. החדרים מלאים בכל טוב ובשפע של הפתעות לאורחים, וכמו כן פועל במלון מתחם ספא יוקרתי המציע מגוון טיפולים מרגיעים.

לאכול – המאכלים המוגשים במסעדת הבית היוקרתית של המלון הינם צמחוניים וחלביים, בהשראת המאכלים שנהגו לאכול ראשוני המושבה. במסעדה מוגשים מגוון מאפים, פסטות בייצור עצמי, סלטים מיוחדים ודגים. רבים מהמוצרים המשמשים להתקנת הארוחות הנפלאות הינם טריים ומקומיים, כולל חלב מחליבת הבוקר, ריבות מהעצים שבחצר וכו', ומרים בעלת המקום מכינה מהם מטעמים בלתי רגילים.

אילניה, חמדתיה

לישון – בלב הגליל התחתון, בין תבור לכינרת, ממוקם כפר האיכרים "חמדתיה" המעוצב בסגנון של ראשית ההתיישבות ומשלב אלמנטים עיצוביים מקוריים כגון חומת ובריכת אבן, קמין ועוד. חדרי האירוח הייחודיים מתאימים לזוגות ולמשפחות, ומאובזרים בכל מה שמפנק, ממטבחון מאובזר ועד ג'קוזי זוגי רומנטי.

לאכול – בין חדרי האירוח המרהיבים משתרעת חצר ובה מגוון צמחי תבלין המדיפים ריח משכר, וכן בין חומות האבן תמצאו בוסתן, כרם וערוגת ירקות שהאורחים מוזמנים לקטוף מהם ולהשתמש בהם כאוות נפשם. ארוחות הבוקר המוגשות בצימרים עשירות ובריאות, מעשה ידי המארחים, וכוללות מגוון גבינות עיזים טריות, מאפים וסלטים מעניינים.

 

שדמות דבורה – "בוקר טוב"

לישון – מול הנוף הנפלא של הר תבור, מארח דני ביד רחבה זוגות בלבד ב-5 בקתות עץ יפות, חמימות ומרווחות. לכל בקתה מרפסת המשקיפה אל החצר הירוקה והנוף, בה ניתן לשבת, ליהנות מהאויר הצלול, ולפטפט בנינוחות זוגית מושלמת. בתוך כל אחת מהבקתות יש ג'קוזי זוגי, וכן מטבחון מאובזר ופינת ישיבה רומנטית.

 

לאכול – בצימר "בוקר טוב" ניתן ליהנות גם מאוכל טוב, והרבה ממנו. ארוחות הבוקר העשירות כוללות גבינות ויוגורט טריים מעשה בית, מגוון מטבלים ומרקחות מפירות וירקות הגדלים באיזור, מאפים פריכים ועשירים ועוד. ניתן להזמין אל הבקתה גם ארוחת ערב זוגית מדהימה, עם תפריט מגוון בהתאמה אישית לטעמם של המתארחים המאושרים. בנוסף, קבוצות יכולות להזמין סדנאות בישול מקוריות וחווייתיות מהמרכיבים הטריים והביתיים (גם ללא לינה), או לתאם סיורים קולינריים ביקבי ומטעי האיזור.

כפר יובל – "גרנד ויסטה"

לישון – "גרנד ויסטה" הינו מלון בוטיק וספא עם דגש על יוקרה ופינוק, בעיצוב מינימליסטי ובהיר. החדרים מרווחים ומוארים, עם ג'קוזי זוגי ופינוקים אין קץ, ובמתחם הספא האקסלוסיבי אתם מוזמנים ליהנות מטיפולים מדהימים, לצד מתקנים חדישים כגון בריכה הידרופונית, סאונה וג'קוזי גדול.

לאכול – במלון פועל בית קפה מיוחד ועשיר, עם ארוחות בוקר ממיטב המרכיבים, הכוללות ריבות וגבינות ביתיות, ביצים טריות, מיצים טבעיים וקפה משובח. כמו כן, בית הקפה מציע לאורחיו שפע של סלטים וכריכים מרכיבים טריים ובריאים לחוויה אדירה של טעמים בכל עת.

 

חצבה &n

אולי יעניין אתכם גם

מדורים