הכי דרום הכי טוב, נופשים באילת

חציו הראשון של הקיץ כבר כמעט מסתיים ומי שטרם תכנן את החופשה שלו, זה הזמן לקבל החלטה לאן נוסעים השנה. מערכת וויקנד ממליצה לכם על הדרום, הכי דרום שאפשר, אילת הקסומה, עיר הנופש והקיט שלנו.

writer
יפעה מבטח תאריך פרסום: 11/07/2010

עם בוא הקיץ חוזרת האופציה האילתית להיות מונחת על השולחן – כי זה קרוב, זה בעברית ובינתיים, זה עוד בלי מע"מ. אבל בואו נוריד לרגע את הנימה הצינית והעייפה כי בסך הכל ממש אין צורך להסתכל על חופשה באילת כאופציה מפוהקת.
בסך הכל מדובר בעיר נופש יפהפייה – בין היחידות בעולם שמציאות לגונות תכולות שממולם, הרים אדומים עמוקים שעושים להן ניגוד מושלם. וכן, זה גם כאן, זה קרוב, זה חסר מאמץ, בדיוק כמו שחופשה צריכה להיות – ספונטנית.
בלי העול המחייב של לקום לראות עוד אתר כי "מתי נחזור לכאן?" . בטן גב, מסיבות והרבה ים – זוהי אילת במיטבה ומגיע לנו ליהנות ממנה באמת ובתמים.

שלל אפשרויות לינה באילת

ואם כבר אנחנו מנסים לחשוב מחוץ לקופסה לגבי אילת בואו גם נצא מהקונספציה של מלונות היוקרה. המניות של "הכל כלול" קצת ירדו השנה, והאמת שדי טוב שכך. נראה שעברנו את התקופה שבה עם ישראל רוצה לבלות אחד בתוך השני את החופשה שלו. במקום זה יש אופציות לא פחות טובות וגם נוחות לכיס כמו דירות נופש לדוגמא. זה יכול ממש וילה בלב העיר אילת או לחילופין מספר דירות, מאובזרות למשעי וכוללת גם חלל מרכזי לבילוי של המשפחה בנוסף לחדר השינה אותו סיפק המלון. האופציות הללו נוחות מאוד לכל מי שיוצא לחופשה בחבורה גדולה כלומר משפחות או קבוצות חברים גם מבחינת השימוש וגם מבחינת המחיר. אגב, כמובן שאם אתם מאוד מעוניינים לחסוך קיימת תמיד גם האופציה לישון על החוף בשקי שינה על החוף – כמעט כמעט סיני, רק בלי הסיכון הבטחוני.

עולם צבעוני מתחת למים

אילת היא קודם כל עיר שחיה ונושמת ים. שונית האלמוגים כאן היא מרהיבה גם בקנה מידה בינלאומי, והרבה פעמים נעלמת בתוך ההתלהבות מבריכת המלון או הצימר הנוחות. את השונית ניתן לראות במגוון דרכים – החל מהשיטה הבלתי אמצעית (ובעיני גם הכיפית ביותר) דרך שנרקנול. בחופים שבסמוך למסוף טאבה (או מלון הנסיכה אם תרצו) יש מקומות נהדרים פשוט להכניס את הראש למים ולגלות עולם צבעוני, חי ופועם ממש מתחת לרגליכם. אם אתם עם ילדים קטנים שמוקדם מידי לחבר אותם עם שנורקל יש כמובן את ספינת גלקסי עם רצפת הזכוכית שמאפשרת לראות את כל היופי הזה תוך עמידה על קרקע יציבה. כמובן, לא נשכח גם את המצפה התת מימי, חלון דה-לוקס ליפי השונית. באילת שפע של אטרקציות המתאימות לכל המשפחה.

טיול אדום

אם זמנכם בידכם ואתם מתכוונים לבלות יותר מיומיים-שלושה באילת, אין סיבה שתגבילו את עצמכם לגבולות העיר בלבד. מסלולי טיול רבים ומרתקים מחכים לכם בסביבות אילת בכל רמת קושי. בבית ספר שדה אילת של החברה להגנת הטבע בוודאי ישמחו לעזור לכם למצוא מסלול מתאים עבורכם, ואף  לצרף אתכם לסיור מודרך, במידה ומתקיים אחד. יש לציין כי בית הספר גם מאוד פעיל בכל הקשור לצלילה ושימור שונית האלמוגים באילת ומקיים פעילות רבה גם בנושאים אלו. לבד מזאת תמיד שווה להזכיר את קיומו של פארק תמנע הנמצא מרחק נסיעה (באוטובוס או ברכב) מהעיר ומספק שלל הרפתקאות לגדולים וגם לקטנים. בקיץ מתקיימות פעמים רבות גם הופעות במתחם הפארק ושווה לברר אם יש משהו שווה כשאתם בסביבה.

כאן נהנים בכיף

ובסיכומו של דבר אין להתעלם מהיתרונות של אילת כעיר נופש כלומר משלל האטרקציות אותן היא מציעה עבור נופשיה שאינן דווקא קשורות בים, אלמוגים והרים בצבע אדום אש. אילת לא תהיה מקום בו תתקשו להעסיק את ילדכם וזה בביטחון שלל מתחמי משחקים ואטרקציות טכנולוגיות כimax ואושינריום מחכות כאן כדי להלהיב אותם. ולכם, המבוגרים (ובמיוחד המבוגרים הצעירים מביננו) נא לא לשכוח כי באילת עיר הנופש מציעים לכם לתפוס בכל יום מסיבה מלאת תיירים ותיירות, יפים ויפות שכולם באו לכאן על מנת לשכוח מהכל וליהנות.ועכשיו תגידו לי אתם, אחרי מסיבה כזאת, לקום בבוקר לעוד יום של נופש מול הים והרי אדום לא כבר עושה לכם חשק לעלות על מכונית ולהתחי

אולי יעניין אתכם גם

מדורים