תרבות קיץ לילדים מהגליל ועד באר שבע

אנחנו רק באמצע החופש הגדול וכל חודש אוגוסט לפנינו. אין קייטנות, די עם הבריכה והילדים מתחילים להשתעמם. אז מה עם קצת תרבות? הילדים צמאים לקצת עניין וגיוון. אל תתעצלו.

writer
שחר הדר | צילום: מלי כהן תאריך פרסום: 22/07/2010

להורים שבינינו, הקיץ היא בעצם מילה נרדפת לחופש הגדול, שמשמעו, חודשיים תמימים בהם ילדינו מבלים את מרבית זמנם ברביצה אין סופית  בבית ולרוב, מעבירים את שעותיהם אל מול מסך הטלוויזיה, המחשב המרצד ואינסוף חברים.
את הקיץ הזה אפשר לנצל כדי לקבל השראה, השראה של מצוינות ושל תשוקה, כאן המקום להכיר את חזונו של היזם סטף ורטהיימר, ציוני נלהב שרואה בפיתוח הגליל והנגב את אחד היעדים המרכזיים של מדינת ישראל.
ורטהיימר  הקים את אזור התעשייה "תפן" בגליל, סמוך לכפר ורדים, בו שיכן את ישקר וכן תעשיות מתוחכמות וחברות סטארט-אפ רבות ובמקביל מוזיאון פתוח, כך עשה גם בישוב עומר הסמוך לבאר שבע – מוזיאון פתוח בגן תעשייה. 

קיץ בתנועה-במוזיאון הפתוח בעומר

במוזיאון הפתוח עומר הממוקם בגן התעשייה עומר יתקיימו בחודש אוגוסט בין ה 15-18/8  מגוון פעילויות בנושא תנועה ומוסיקה, כאלה שיהוו עניין והנאה לקטנים ולגדולים כאחד!
הפעילות ביום הראשון תפתח  ב 17:30 בנסיעה במכוניות קארטינג, מופע ג'אגלניג וסדנת למידה משותפת להורים ולילדים. בכל ערב תתקיים הפעלה מיוחדת באמצעות מוסיקה ותנועה.לפי שיטת ריו אברטו.
המחיר כולל: מכוניות, קארטינג, פדלים, ג'אגלינג, סדנת יצירה, ביקור במוזיאון, בחדר אמנות מדע ובאוסף המכוניות.
ביום ב' 16/8 בשעה 11:00  תתקיים הצגה "עוץ לי גוץ לי"  המתאימה לגילאי 3-7  אותה יעבירו תיאטרון "תיאטרוני".
ביום ג' 17/8 בשעה 11:00 הפעלה בתנועה וריקוד, פעילות בסגנון עמים לילדים  בגילאי 4-7.
ביום ד' 18/8 בשעה 11:00 הצגה "היפיפייה הנרדמת" מתאים לגילאי 4-9.
גם לגדולים דאגו במוזיאון הפתוח בגן התעשייה עומר והם יוכלו ליהנות  מתערוכת פסלים של ברני פינק "זרעים קוסמיים", אוסף מכוניות עתיקות וחדר אמנות ומדע.
ייחודו של המוזיאון לאמנות בגן התעשייה עומר הוא ייצוג קשת רחבה המהווה  את מכלול האמנות הישראלית על רקע אזור התעשייה והנוף המרתק של הנגב. מתי פתוח? 15-18/8 כמה עולה? 25 ₪ לילד 10 ₪ למבוגר

קיץ מהאגדות בתפן

בחודש אוגוסט בין התאריכים 14-28/8 ( פרט לימי שישי)  "המוזיאון הפתוח תפן"  מזמין אתכם לשלל פעילויות ואטרקציות.
המוזיאון מורכב למעשה מארבעה מוזיאונים שונים הממוקמים בשטח גן התעשייה מגדל תפן.
בין המוזיאונים בגן, גלריה לאמנות המציגה תערוכות מתחלפות, " מרכז מורשת הייקים", אוסף מכוניות קלאסיות ו-"מוזיאון אומנות התעשייה".
המוזיאון הפתוח בגן התעשייה תפן הוא המחשה לקרבה שבין קידמה טכנולוגית יצירתית ובין מכלול היצירה התרבותית.
במהלך חודש אוגוסט, מזמין המוזיאון הפתוח בגן התעשייה תפן הורים וילדים לפעילויות ואטרקציות עשירות: קסם של בועות- עולם דמיוני ממש כמו באגדות ומופע בועות, סדנאות יצירה שונות ומסלול מכוניות לילדים. באוסף המכוניות העתיקות המוצגות במוזיאון, משחקי ענק להנאת הקהל.
במוזיאון תוצג בכל יום הצגת ילדים או מופע תיאטרון בובות עם מיטב הקלאסיקות להורים וילדים: עוץ לי גוץ לי, זהבה ושלושת הדובים, הנסיכה שלא צחקה, פיטר פן, הקוסם מארץ עוץ, הפיה והליצן, אגדת היער, סבא בלאגן, הסנדלר והגמדים
אין ספק שאוסף פעילויות מרהיב שכזה מהווה הנאה צרופה לילדינו ואנו המבוגרים חשים סיפוק מהערך המוסף הנפלא שבלמידה והידע הטמון בבילויי קיץ שכאלה.
מתי פתוח ? 14-28/8 פרט לימי שישי, כמה עולה?  30 ₪ למשתתף (מגיל 3). מחיר נוסף להצגה ומסלול מכוניות:  10 ₪.
 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים