מסלולי טיול חגיגיים

ראו זאת הזמנה אישית לפתיחת השנה החדשה החגיגית בטיולי החברה להגנת הטבע וקק"ל. נחל, מדבר, צמחייה, ציפורים, יערות, גבעות ומעיינות- בואו להתחדש ולצפות בהתחדשותם.

writer
מאיה כץ | צילום:קק"ל תאריך פרסום: 02/09/2010

סוף כל סוף מתחילים להרגיש את סימני הסתיו וכיאה לסתיו ניתן גם לשנות במקצת את אופי הטיולים - לא עוד טיולים קצרצרים בשעות אחר הצהריים או בליווי מים. להלן הצעות החברה להגנת הטבע וקק"ל לתחילת ספטמבר.

טבע ודבש

אין כמו לחגוג שנה חדשה בטבע. והפעם- טיול לנחל אלכסנדר. נחל אלכסנדר ממוקם במרכז הארץ אך עם זאת, אחרי מאבקים, מצליח לשמור על אופיו הטבעי. הטיול ייערך לאורך גדות הנחל ולכבוד השנה החדשה ידובר בו על התחדשות החי והצומח. סיומו של הטיול בחורבת סאמרה בתצפית על הים ובפיתות עם דבש. מתי: יום חמישי 9.9, פרטים הרשמה ותשלום בחברה להגנת הטבע- 03-6388688. אם בא לכם להישאר באזור המקסים הזה כל הסופ"ש, תוכלו למצוא צימרים רבים שישמחו לארח אתכם באוירת החג.

אל המדבר המתעורר

שלושה ימים חווייתיים במרחבי המדבר. בתוכנית מסלולי טיול בנחל אוג, נחל קינה, ושמורת עינות צוקים, לצד סדנת הישרדות, טיול לילה בשילוב לפידים, קומזיץ אל תוך הלילה ואירוח בכפר הייחודי דוריג'את. לינה וכלכלה תיעשה בבית ספר שדה עין גדי.
מתי: יום חמישי עד שבת 9-11.9, פרטים, הרשמה ותשלום בחברה להגנת הטבע.

ג'ונגל בלב העיר

בפארק הירקון שבתל אביב נחבא לו גן טרופי נעים, מוצל ומעורר השראה ודמיון. בינות בריכות המים והצמחייה השופעת תיערך סדנת איור וכתיבה לצד שעת סיפור בהדרכת הסופרת והמאיירת מירי לשם פלאי. במהלך הפעילות ייצור כל ילד את "ספר הג'ונגל" הפרטי שלו, פרי דמיונו ויצירתו. מתי: יום שישי 10.9, פרטים, הרשמה ותשלום בחברה להגנת הטבע.

ספארי מים וציפורים

הסתיו משיב את המטיילים לשבילים וגם את הציפורים לארצנו. בואו לשלב בין שבילים לציפורים בבריכות הדגים שבמעגן מיכאל. הבריכות מלאות בציפורים ובחוף הים הסמוך, תכירו את בעלי החיים הייחודיים שוכני הים והחול.
מתי: יום שבת 11.9, פרטים, הרשמה ותשלום בחברה להגנת הטבע.

נוסעים אל הלא נודע

טיול חוויתי אל איזור פחות מוכר במרכז הארץ, בפארק רמת מנשה ובגבעות אלונה. מעבר לחווית הנהיגה המאתגרת תזכו לתצפיות יפות, מעיינות ומפעלי מים חדשים וקדומים ותלמדו מעט אודות קשיי שימור ריאה ירוקה בלב איזור מתפתח.
מתי: יום שישי 3.9 בשעה 8:00. כמה: 140 ₪ לרכב, או 100 ₪ למנויי אי ירוק. פרטים והרשמה קו ליער- 1-800-350-550.

בין המעיינות, בתוך הכפר - טיול משפחות בסטף

טיול חוויתי המיועד למשפחות אוהבות לכת באתר הסטף, בהדרכת מתנדבי שנת השירות של קק"ל. הטיול יעסוק בסיפורן של הטרסות החקלאיות ובאיכרים שהקימו אותן, באגדות על עצים ובביקור במעיין ובתוך נקבת מים אתגרית, לטובת זו יש להצטייד בפנס.
מתי: יום שישי 3.9 בשעה 13:00 ויום שבת 4.9 בשעה 9:00, משך הסיור כ- 4 שעות. כמה: 30 ₪ לילד, ו- 20 ₪ למבוגר, למנויי אי ירוק- 20 ₪ לילד ו- 10 ₪ למבוגר. פרטים, הרשמה ותשלום בקק"ל, קו ליער- 1-800-350-550.

בואו לקרוא עוד על מסלולי טיול נוספים בכל הארץ

 

תגיות טיולי סתיו

אולי יעניין אתכם גם

מדורים