מטיילים ביוני:מתחיל להיות כאן חם

הקיץ כבר פה, לגמרי. חודש יוני מביא עימו את החום, אך גם שפע פעילויות וטיולים בהדרכת קק"ל והחברה להגנת הטבע. מערכת וויקנד ממליצה לכם על כמה מסלולי טיול מודרכים ושווים.

writer
מאיה כץ צילום: קק"ל תאריך פרסום: 09/06/2011

טיול זיכרון בחוף אכזיב בעקבות ליל הגשרים

טיול בחוף אכזיב ובאתר ההנצחה לזכר י"ד הנופלים ב"ליל הגשרים" אשר אירע לפני 65 שנים. הליכה מהחוף אל עבר גשר הרכבת הבריטית, ביקור באנדרטה, שיחזור הפעולה וטקס הנצחה.
מתי: יום ה' 16.6, בשעה 16:30, אורך הטיול כשלוש שעות, כמה: 30 ₪ למשתתף, 20 ₪ למנויי אי ירוק. קק"ל

שישי חופשי ביער הקדושים

 כמידי יום שישי קק"ל מארגנת טיולים מודרכים בבוקר שישי. הטיולים נפרסים על פני שעתיים- שלוש ומיועדים לכל המשפחה. בתוכנית נסיעה ברכב פרטי והליכה קלילה ולא ארוכה. והפעם נסיעה אל יער הקדושים- נסיעה מאנדרטת גווילי האש אל אנדרטה לזכרה של אנה פרנק.
מתי: יום ו' 17.6, בשעה 10:00.

שישי חופשי בכברי

כמידי יום שישי קק"ל מארגנת טיולים מודרכים בבוקר שישי. הטיולים נפרסים על פני שעתיים- שלוש ומיועדים לכל המשפחה. בתוכנית נסיעה ברכב פרטי והליכה קלילה ולא ארוכה. והפעם מפגש עם הארכיאולוג ד"ר רפי פרנקל במרכז קק"ל בכברי וביקור בגן בארכיאולוגי היערני.
מתי: יום ו' 17.6, בשעה 10:00. איזור זה של הגליל המערבי מלא במגוון מסלולי טיול מרתקים וגם צימרים בגליל המערבי הם מגוונים ומתאימים גם למשפחות מטיילות וגם לזוגות רומנטים.

טיול חוויתי ביער בן שמן

יערות ומקומות מוצלים הם ללא ספק מקום אופטימאלי לטיולים ופיקניקים בחודשי הקיץ. הפעם, קק"ל מציע טיול חוויתי בעקבות שבוע הספר. טיול עם סופרים וסיפורים אודות הזמנים שעברו- הבית של יעל, איה פלוטו, ועוד. בנוסף כתיבת סיפור משלנו ובהשראת הטיול על שמירת היער באושר ועושר.
מתי: יום ו' 24.6 בשעה 14:00, יום שבת 25.6 בשעה 10:00, כמה: 30 ₪ למשתתף, 20 ₪ למנויי אי ירוק.

גם טיולי החברה להגנת הטבע הם מגוונים וחלקם בתשלום שיש להסדיר מראש בטלפון 03-6388688, להלן מקבץ סיורים:

ירח מלא בנחל חווארים

נחל חווארים הוא אחד מנקודות הנוף היותר יפות של הנגב ומלבד לנוף מדברי ואוויר צח תוכלו ליהנות מצימרים בנחל חווארים, אטרקציות באיזור ואווירה מדברית רגועה. הסיור המומלץ הוא למעשה מסע לאור ירח מלא בגבעות החוואר של נחל חווארים. נוף ירחי כמעט וחיי לילה סוערים משתלבים בחזיון לילי מלא חיים. מתי: יום ו' 17.6 בשעת לילה.

מציירים בנחל אלכסנדר

לכבוד שבוע הספר- טיול בנחל אלכסנדר בעקבות "לוטי וטרי"- זוג גורי לוטרה מספרה של מירי לשם פלאי. הדרכת ציור בנחל, היכרות עם בעלי החיים, תערוכת ציורים ועוד. מתי: יום שבת 18.6.

סיור צילום בחיפה

סיור צילום מיוחד ברחבי העיר חיפה בהדרכתו של יניב אלון מדריך טיולים וצלם. היכרות מיוחדת עם העיר דרך עדשת המצלמה.
מתי: יום ו' 17.6, פרטים בקהילת חיפה 04-8553860.

אות מאבשלום- בחדרה ו בזיכרון יעקב

סיור מיוחד לקראת שבוע הספר בעקבות ספרה של נאווה מקמל עתיר אודות חייו של אבשלום פיינברג ממנהיגי מחתרת ניל"י. סיור רגלי ברחובות חדרה וזיכרון יעקב, אל מקומות מוכרים ופחות מוכרים אשר קשורים במחתרת ניל"י ובבני משפחת אהרונסון המפורסמת.
מתי: יום ו' 17.6, מיועד לגילאי 18+, ללא ילדים.

לילה לבן בבקעת צין

מסע בלילה אל בקעת צין הקסומה. ביקור בבורות מים ומערות מסתור בנחל רתמים והר מחיה. סיום באחוזת הקבר של בן גוריון.
מתי: יום ' 17.6 בלילה, מיועד לגילאי 18+ מיטיבי לכת.

 

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים