גם בחופשה: ב' זה אוהל

מחאה או לא מחאה, אין ספק שכבודו של האוהל קיבל קרדיט בזכות מה שקורה כאן. אבל העיתוי בהחלט מעודד את כולנו לקחת את אותו אוהל ולנייד אותו למקומות בהם ניתן גם לנפוש. בין לבין.

writer
טל גולדמן תאריך פרסום: 15/08/2011

קשה מאוד לפספס את המחאה הגדולה שמתרחשת כעת ברוב חלקי הארץ במהלכה צעירים רבים בחרו במודע לעזוב את בתיהם החביבים והנוחים וללכת לישון באוהל בתגובה ליוקר המחייה ולמחירי הדיור העולים ונוסקים.

אין בכוונתי לפצוח בדיון פוליטי, כלכלי או חברתי מרתק בנושא השוואת הוצאות האזרח על חינוך ורווחה בישראל בהשוואה למדינות אחרות בעולם, חוש האופנה השנוי במחלוקת של מנהיגי המאבק או על מצב הפקקים המוציא מן הדעת שמתקיים בסביבת שדרות רוטשילד, שכמעט גרם גם למעטים שיכולים להרשות לעצמם לשלם שכר דירה באזור לאסוף את הפקלאות ולעבור לאזור פחות צפוף תחבורתית.

אני מתכוונת לעסוק פה בלהיט הבלתי מעורער של קיץ 2011 הלוא הוא אוהל הקמפינג.

מעולם לא היה יותר שיקי ומגניב לישון באוהל כמו בשבועות האחרונים. נדמה שכל מי שיש לו משהו להגיד בוחר לתת ליתדות, הריצ'רצ'ים והניילון לדבר במקומו ועובר לאוהל.
אז נכון שאנחנו עושים זאת מתוך אמירה פוליטית כבדה ורצינית אבל זה לא אומר שמעמדו של האוהל כאמצעי נוח, זול ומהיר לחופשות בתוך הארץ התדרדר.

לינה באוהל במהלך חופשת הקיץ יכולה לשדרג כל חופשה קצרה למשהו שהוא טיפה יותר חווייתי בשילוב עם תכנון תקציבי נבון (גם כן מאוד שיק יבימינו) ובעיקר - תחושה של הרפתקה שתישאר איתכם למשך ימים אחרי שכבר תחזרו לשגרה. הנה מספר מקומות מוצלחים במיוחד שיהוו רקע מושלם לחופשת האוהלים הפרטית שלכם.

לעצמאיים והמחויבים לדבר שבניכם - חניון קמפינג

פארק אדמית - פארק אדמית נמצא על יד שלומי שבגליל המערבי ומציע פינת חמד מלאה בטבע, עצי פרי, נוף עוצר נשימה של כל האזור מראש הנקרה ועד רכס הכרמל. בפארק תוכלו ללון באוהל הפרטי שלכם בינות לצמחי התבלין, עצי הפרי ולהתענג על הבריזה הקרירה של הים. הפארק מלא בכל השירותים הנחוצים לחופשה מוצלחת באמת כגון מתקני מנגל, ברזיות, שירותים ירוקים, ספסלים, דרכי נוף, שבילי טיולים יפהפיים ועוד.
איך מגיעים -נוסעים על כביש 899 כארבעה קילומטרים מזרחה משלומי. מעט לפני מושב יערה פונים צפונה לכביש לעבר קיבוץ אדמית. נוסעים עוד כארבעה קילומטרים לכיוון אש הרמה עד לכניסה לפארק אדמית, מעט לפני הכניסה לקיבוץ.

למתפנקים ולהרפתקניים שבניכם - אוהל  וחאן אירוח 

כאן לא צריך להביא את האוהל מהבית. ניתן להשאיר אותו בשד' רוטשילד או עמוק בבוידעם.

חאן אירוח הוא בהחלט דבר שניתן לשהות בו כמעט בכל ימי השנה, והחוויה האותנטית, הקירבה לטבע היא זו שעושה את ההבדל.

חאן חוות זעק למשל, הוא חאן דרומי הנמצא קילומטרים ספורים מצומת דבירה על כביש תל אביב באר שבע,
החאן מציע חוויה יוצאת דופן הכוללת לינה בצימרים העשויים מאבן קרירה הפזורים במבנה עתיק ויוצרים אווירה תנ"כית וייחודית, לינה בחאן אירוח הבנוי מאבן מקומית בשילוב עם קורות ועמודי עץ היוצרים יחד אוהל כנעני מרווח ומאוורר שיכול להכיל קבוצות גדולות של עד 20 אנשים או לינה באתר הקמפינג הצמוד למקום המכיל ברזיה, שירותים, מקלחות, מנגל ועוד.
המתארחים בחאן יוכלו להתענג בתיאום מראש על ארוחות בוקר קלות ואותנטיות עם פיתות בדואיות, לאבנה, שמן זית וזעתר, או ארוחות בוקר גדולות כולל ביצים, גבינות וירקות. בערב ניתן לאכול ארוחת ערב אתנית ובה תבשיל מטפוטנה (עופות שלמים על מצע של אורז וירקות) או כל ארוחה אחרת לבחירתכם.

בקיצור - לא משנה באיזו אופציה תבחרו, אי אפשר להתעלם מכך שלינה באוהלים היא, ללא ספק, הדבר הבא.

 

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים