ניחוח צרפתי בגליל

שנסונים צרפתיים, טיפולי ספא מפנקים, ארוחות גורמה, אווירה קסומה, שקט לא מוכר וטעם של עוד..., אלו הן רק חלק מן התחושות והחוויות עימן שבתי מן הביקור ב'וילה גליליי'.

writer
רון שגב-פינקלמן תאריך פרסום: 23/08/2011

צרפת בגליל

עוד בדרך התבלבלתי לרגע וחשבתי שאני נמצאת בחוץ לארץ, הנופים הציוריים של הגליל מאפשרים את התחושה הזאת, ללא ספק. מלון בוטיק 'וילה גליליי' נמצא על פסגת הר כנען ומוקף בנוף מרהיב (בייחוד בשקיעה). מיד עם כניסתי למתחם 'וילה גליליי' הבחנתי שכל פרט במקום הזה מוקפד ונבחר באופן פרטני. האינטימיות כבשה את לבי מיד. הכול כאן חמים, ביתי ומעוצב להפליא בסגנון צרפתי ייחודי.

והשקט... איזה שקט מבורך! המלון מיועד לזוגות המחפשים צימרים בצפון ברמה גבוהה, מלבד חגים ומועדים, ואתם תברכו על כך! המסדרונות המובילים לחדרים משולבים ברהיטים ופריטים שיובאו במיוחד מצרפת ומעניקים תחושה של 'בית', אבל לא בית ישראלי אלא צרפתי... התמונות על הקיר, האגרטלים ,הריהוט והירידה לפרטים הקטנים ממתגים את 'וילה גליליי' כמלון בוטיק צרפתי, כמו אלו הנמצאים בצרפת עצמה.

ומה הפלא? בעלי המקום, רחל ובני סיוון, הגיעו מצרפת והגשימו את חלומם להקים מלון בוטיק צרפתי וייחודי בארץ- 'הוטל דה-שארם'. במבנה עתיק בן 85 שנה, נבנה מלון הבוטיק הצרפתי- מודרני הראשון בארץ. אופיו האותנטי של מלון "וילה גליליי" וסגנונו הייחודי נטועים עמוק בתרבות מלונות הבוטיק הצרפתית, ארץ מוצאם של רחל ובני סיון. ולמרות היוקרתיות והשנסונים הצרפתיים שמנוגנים ברקע, האווירה החמה, האינטימיות, הרומנטיות והיחס האישי נשמרים כל העת.

                                       

 

עיצוב ושדרוג

'וילה גליליי' עבר שדרוג ועיצוב מחודש לאחרונה וכעת הוא מציע 21 חדרים אקסלוסיביים ומעוצבים בסגנון אירופאי-קלאסי. החדרים מרווחים וחלונות החדר 'מזמינים' את הנוף פנימה. חדרי הפנטהאוזים כוללים מרפסת ענקית ובה ג'קוזי גדול ומיטות שיזוף. החדרים כוללים מיטות king koil, ארונות בהזמנה מיוחדת, פרקט עץ, מוצרי דקורציה משלימים וכלים סניטריים בעיצובו של חזי בנק. עוד בפינוקי החדר: טלוויזיה lcd, dvd, מיני בר, פינת קפה ואינטרנט חינם. גם בריכת השחייה במקום עברה שדרוג ומג'קוזי הומרה לבריכה נעימה ומעוצבת שטובלת בגן בוטני. 'וילה גליליי' מארחים גם חברות לכנסים ואנשי עסקים ולפיכך מעמידים לרשות האורחים חדר ישיבות מרווח ויוקרתי הכולל מקרן ואביזרים נלווים. לשעות הפנאי אתם מוזמנים להגיע לספריית סרטי הקולנוע והספרים ולבחור לכם ספר/סרט לשימושכם החופשי בחדרכם.

                                         

גורמה ופינוקים

טיפולי הספא המפנקים כוללים: שיאצו, עיסוי ארומתרפי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שבדי, רפלקסולוגיה, עיסוי משולב, אירוודה, עיסוי תילנאדי, עיסוי באבנים חמות, פיליניג לופה, עטיפת אצות חמה ועוד. כל זה נעשה בחדר טיפולים יחיד או זוגי אשר כולל אמבטיית שמנים אתריים ופירות העונה. אחרי מנוחה קלה (או שלא...) תוכלו ליהנות מארוחת גורמה במסעדה האינטימית שבמקום- la marjolaine", שמציעה תפריט (a la carte) מגוון ומשתנה בהשראת המטבח הצרפתי, כשרה עם נגיעות ים-תיכוניות, ביום ו' מציעה המסעדה תפריט סעודת שבת מסורתית. שולחנות וכיסאות עץ כבדים, מפות לבנות ומוסיקת שאנסונים שקטה, מקבלים אתכם בכניסה לביסטרו. נוף ההרים מתגלה דרך החלונות הגדולים ואם מקדימים אפשר אפילו ליהנות מאורות השקיעה האחרונים בהרים. מסעדת שף "lamarjolaine" מגישה ארוחות ערב עשירות עם תפריט משובח של השף אוריאל סיון, (שלמד והשתלם אצל מדאם מורגין באביניון שבצרפת, המתמחה בבישול צרפתי מסורתי.)

תפריט המסעדה מגוון ומשתנה והוא מורכב מחומרי גלם איכותיים ומשובחים. התפריט משלב בין המטבח הצרפתי למטבח הגלילי המקומי. תפריט היינות מתבסס על יקבים מאזור הגליל והגולן, על סדרות איכותיות ועל בחירה מקצועית ואנינה.
באותו המקום תסעדו את ארוחת הבוקר שלכם שתכלול מוזלי, ח

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים