אחוזת שפרה: שילוב בין טבע לשלווה

מאחוזת האירוח שבמושב עופר תוכלו לצפות אל הנוף מרהיב של הכרמל והים. במקום בקתות אירוח בעיצוב כפרי ומיוחד, אווירה פסטורלית וקסומה. אלה הדברים העיקריים שתמצאו באחוזת שפרה.

writer
ליאת עיני צילום: סשה אלכוב תאריך פרסום: 21/11/2011

רק על עצמי לספר ידעתי

במושב עופר השוכן במורדות הכרמל נמצאת אחוזת שפרה. באחוזה המיוחדת, המוקפת בשטחי מרעה ונוף פסטורלי, ישנן שלוש בקתות עץ, בקתה נוספת מבודדת ווילה אותנטית. אחד מהדברים המיוחדים של האחוזה הוא הנוף העוצר נשימה. מצד אחד מרחבים ירוקים המשרים אווירה רגועה ונעימה ומצד שני ים התיכון והשקיעות היפות בשעות בין הערביים.

בשנת 1960 וירה, חלוצה שהגיעה ארצה, החליטה להקים עם בניה חוות בקר וסוסים במושב עופר. וירה הייתה פיזיותרפיסטית, סייעה בהתנדבות לילדים חולי פוליו ובין השאר עסקה בנגרות ציור ופיסול. כיום, שאוליק בנה ושרה אשתו, אחראים על משק בקר, ושרה החליטה לשחזר את הוילה היחודית של וירה שנבנתה בעיצוב אירופאי ונראית כמו אחוזה צרפתית מפעם.
בחצר הגדולה של האחוזה, פורחים ורדים ושושנים ממש כפי שפרחו בזמן בו וירה גרה בוילה המרשימה.

לילה טוב

באחוזת שפרה ניתן לבחור בין שלוש בקתות עץ מרווחות, המתאימות לזוגות ולמשפחות או בבקתה המבודדת והרומנטית במיוחד עבור זוגות. הבקתות "נגיעות בכחול", "הבקתה האדומה" ו-"בקתת האוהבים" מעוצבות בעיצוב כפרי וחם המשלב עבודות פרזול ועיצובי עץ מיוחדים של בני המשפחה. הבקתות מאובזרות במטבחון, פינת קפה, מזגן, טלוויזיית פלזמה, כבלים ו-dvd. כחלק מהפינוקים שבאחוזת שפרה, יש ג'קוזי מרווח המשקיף לנוף המרהיב של ההרים, השמיים, המים וים התיכון.
אין ספק שזו חוויה מיוחדת ומהנה לאורחי המקום. כמו-כן, בבקתת האוהבים יש אפשרות להזמין בתיאום מראש מגוון עיסויים' מפנקים.
הבקתה המבודדת: בתוך מטע זיתים פסטורלי ממוקמת בקתה אדומה, יפה ובעיקר מבודדת עבור זוגות אוהבים המחפשים את השקט, השלווה והאינטימיות. בחצר הפרטית של הבקתה ג'קוזי ספא חיצוני גדול מימדים, ערסלים ומרחבי דשא יפים.
הבקתה מעוצבת בעיצוב חם ורומנטי ומאובזרת במטבחון, סלון, פינת קפה, מזגן, dvd וטלוויזיה בלווין בסלון ובחדר השינה.

 

 

הכי מיוחד אצלנו

וילה וירה מתאימה לאירוח של עד שלושה זוגות, משפחה מורחבת או קבוצת חברים הרוצים לנפוש יחד. הוילה מעוצבת בסגנון ייחודי הכולל ריצוף עתיק בגווני השחור, תקרת עץ יפיפייה, כיסויי מיטה בסגנון עתיק, וקמין עצים לחימום בימי החורף, כל אלה ועוד משרים אווירה נעימה וחמה.
הוילה כוללת שלושה חדרי שינה, מטבח מאובזר ופינת אוכל גדולה, סלון מרווח עם ספות נוחות ומערכת קולנוע ביתית עם מסך פלזמה ענק. עוד בלויה, ספרייה וחדר אמבטיה ובו ג'קוזי. חצר הוילה עשירה בצמחיה עשירה, מוקפת בחומת אבן.
הוילה מחולקת לשני מפלסים. במפלס העליון בוסתן עצי פרי מרהיב ביופיו ובמפלס התחתון מרחבי דשא פורח, בריכת זרמים מחוממת לשימוש אורחי הוילה, פינת ברביקיו, פינות ישיבה וסוסים המסתובבים בחצר שסייעו בעבר למשפחה ברעיית הפרות.

לטיול יצאנו

איזור עופר, מוקף פינות חמד לטיולים ופיקניקים. אחד מהמקומות המומלצים לטיול הוא יער עופר או המכונה גם יער חוף הכרמל. ביער, מגדל תצפית ממנו ניתן להשקיף אל הנוף המרשים של החורש וחוף הים. באזור מסלולי טיול רגליים או טיולי אופניים.
ניתן לטייל בנוסף בשמורת נחל המערות וליהנות מטיול רגלי בדרגות קושי שונות. מהשמורה ניתן להשקיף אל נופי הכרמל והים התיכון.
להשלמת החוויה, ישנן מסעדות מומלצות ובתי קפה במדרחוב של זכרון יעקב או בנמל קיסריה.

כמה זה עולה לנו

הבילוי באחוזת שפרה הינו חוויה מיוחדת ומהנה, טווח המחירים בין 550-750 ₪ לילה. תוספת לילד  100 ₪.
ניתן להזמין גם ארוחות בוקר בתיאום מראש ובתוספת תשלום.

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים