יוקרה צפתית: אירוח בסוויטות בוטיק

בעיר הציורית צפת, בין שפע אתרי הבילוי והתיירות, סוויטות יוקרתיות לאירוח זוגות הרוצים לשמר בחורף הזה את הרומנטיקה.

writer
מאיה כץ תאריך פרסום: 28/11/2011

מתי הכל התחיל?

צפת היא העיר הגבוהה בישראל והיא קרויה כך בשל היותה צופה על סביבתה, ויש המפרשים את שמה כראשי תיבות של ציצית, פאות, תפילין. לעיר היסטוריה ארוכת שנים, אך תור הזהב שלה התרחש למשך תקופה של כמאה שנה במהלך המאה ה- 16. אז הייתה בעיר פריחה כלכלית ורוחנית שעד היום ניתן לראות את שרידיה בסמטאות העיר העתיקה.
אחוזת עטרה הינה מלון בוטיק השוכן לא הרחק מהעיר העתיקה בבניין בן מאה שנה ששופץ והוסב למלון בוטיק יפיפה.

מתי בפעם האחרונה ישנתם באחוזה?

באחוזת עטרה שבע סוויטות אירוח בלבד המזמנות אירוח ביחס חם ומשפחתי. כל סוויטה מעוצבת באופן שונה, חלקן מיועדות לאירוח משפחתי וחלקן לזוגות בלבד. הסוויטות קרויות על שמם של דמויות מן העבר המתקשרות לפאר ומלכות כמו: מלכת שבא, המלך הורדוס, המלך שלמה ועוד. ואכן הסוויטות מלכותיות ומפוארות ובהחלט מעניקות את התחושה של מלך או מלכה, נסיך או נסיכה לפחות ללילה אחד... הסוויטות שונות זו מזו, אך בכולן עיצוב מלכותי, בקו נקי ומודרני בהן הצבע הלבן, הנקי והטהור, דומיננטי. בכל הסוויטות ממתינה לכם מיטה מפנקת, ג'קוזי, מסך lcd, חיבור לאינטרנט, מערכת קולנוע ביתית ומרפסת המשקיפה לנופיה של העיר צפת. 

 

                                                         

 

הכי מיוחד, מיוחס וטעים

רשימת המיוחדים של אחוזת עטרה ארוכה במיוחד, היחס החם והמשפחתי של המארחים והעובדים, החדרים המפנקים והמלכותיים והאווירה המיוחדת של העיר צפת, הבליל של כל אלו יוצר מקום מיוחד שלא תפגשו דומה לו. בנוסף בלובי המלון תמצאו את messi bar שפתוח מהצהריים ועד הלילה. הבר מציע מטבח בשרי ובו תפריט עשיר, מבחר סוגי אלכוהול ייחודיים וחיים תוססים כשכל העיר כבר ישנה. אורחי המלון יקבלו 10% הנחה במעמד החשבון. 

נושמים אוויר פסגות

אחוזת עטרה ממוקמת דקות הליכה ספורות אל העיר העתיקה בצפת. אם תצליחו להיפרד ממנעמי המלון תפגשו בקלות רבה במנעמי העיר העתיקה שיכולה לספק לכם כמה שעות של בילוי ואף יותר. ראשית, מומלץ להתהלך בין סמטאות העיר העתיקה, להריח את הניחוחות העתיקים ולחוש את האווירה המיוחדת. בין הסמטאות תפגשו בבתי כנסת מרשימים ובעלי שם כמו בית כנסת האר"י, בית כנסת אבוהב, בית כנסת על שם יוסף קארו ונוספים הנוצרים בין קירותיהם ימי עבר, הבדלים בין המסורת האשכנזית לספרדית ושפע סיפורים משעשעים ומחכימים. בסמוך לרובע היהודי, על שרידי הרובע הערבי הוקם רובע האמנים.
ברובע הציורי מוצגים עבודותיהם של אמני העיר. ניתן לרכוש פריטי אומנות, לחזות בעבודה, או פשוט ליהנות משיחה קצרה עם אנשים מיוחדים. בל נשכח כמובן, את הגבינה הצפתית. מי שרוצה לטעום, לשמוע את סיפורה ולבקר במבנה מקסים, מומלץ לבקר במחלבות המאירי בעיר צפת- מחלבה ותיקה שייצרה לראשונה את הגבינה הצפתית כבר לפני יותר מ- 160 שנה. צפת היא עיר סובבת הרים, שגם בהם כדאי לבקר. נסיעה קצרה תוליך אתכם אל עבר הר מירון אשר שופע במסלולי טיולים. מסלול מומלץ במיוחד הוא שביל הפסגה. השביל קצר וקליל אך מלא בנופים, פריחות ותענוגות נוספים. צפת נמצאת במרחק נסיעה קצר יחסית מראש פינה, רמת הגולן, הר חרמון ואתרים צפוניים נוספים. 

מחיר התענוג

אז אם אתם חפצים בחוויה של אירוח מלכותי ומענג, בעיר ציורית ומרתקת וטבע מרהיב במרחק נגיעה, הגעתם למקום הנכון. המחיר  אותו תשלמו ללילה באחוזת עטרה נע בין  700 ₪ ללילה באמצע השבוע ועד ל- 1100 בסוף שבוע. כיאה למלון בוטיק המחירים אינם זולים במיוחד, אך אל תשכחו שמדובר בחוויה של פעם בחיים.

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים