שלווה בחופש: נוף מכל עבר

אוהבים חופש, רוגע והרבה רומנטיקה? אורחי הסוויטות המפנקות נוף לצפון שבמושב כרם זמרה נהנים מנוף פסטורלי כשהם יושבים בג'קוזי, נמצאים במרפסת או נחים ליד הבריכה

writer
ליאת עיני .צילום:סשה אלכוב תאריך פרסום: 06/12/2011

נעים מאד

דמיינו את עצמכם יושבים בג'קוזי מפנק עם בן/בת זוגכם, טועמים מפירות העונה והנוף הנשקף מולכם הוא הנוף הציורי של רמת הגולן, החרמון והגליל. נשמע דמיוני? במושב כרם בן זמרה הסמוך לצפת ישנן שתי סוויטות מפנקות במיוחד בעלות שם מחייב - נוף לצפון. הנוף המרהיב הנראה מכל פינה בסוויטות ומחוצה להן גורם לשלווה ורוגע מהרגע שמגיעים למקום המפנק שנותן הרגשה מיוחדת במינה.
בדרך הפסטורלית למושב כרם בן זמרה ניתן להבחין בכרמים ויקבים מכל עבר בנוף הגלילי. הגובה, סוג האדמה והאקלים מסייעים לגפנים לגדול בהצלחה. סיור ביקבים וטעימות מהיינות המשובחים יכולים להיות תוספת משובחת לחווית החופשה המהנה.

צימר נוף לצפון

שילוב של עיצוב ופינוקים

שתי הסוויטות של נוף לצפון מאובזרות ברמה גבוהה מאד וכוללות טלוויזית lcd, מערכת קולנוע ביתית, פינת אוכל, פינת ישיבה, מטבחון מאובזר ובו מקרר, מיקרוגל, קפה ותה במגוון טעמים ומכונת אספרסו. בג'קוזי המרווח הצופה לנוף המרשים ישנם פינוקים כמו מלחים ומינרלים, פירות העונה, שוקולדים ויין להשלמת האווירה. בנוסף, בכל סוויטה ישנה מרפסת המשקיפה לנוף וחדר שינה ובו מיטה זוגית גדולה. אורחים המגיעים עם ילדים יקבלו מיטה נפרדת עבור שני ילדים וטלוויזיה נוספת. הסוויטות ממוזגות בקיץ ובחורף האורחים נהנים מחום הקמין.
ארוחת בוקר טעימה ועשירה בכל טוב מוגשת לאורחי הסוויטות מדי בוקר. הארוחה הכפרית מושקעת מאד וכוללת מאפים טריים, ביצים, גבינות מיוחדות, מטבלים, סלט, קינוח ועוד הפתעות שיסייעו לכם לפתוח את היום עם חיוך.

 

מים ושמיים

אלו מכם שיחליטו לצאת קצת מהצימר ולשאוף אוויר, יגלו בריכה וג'קוזי ספא ולצידם גזיבו, שולחן וכיסאות, נדנדות, קונכיית שיזוף ומיטות שיזוף. בנוף מבחינים מכל עבר; בזמן שאתם שוחים בבריכה או נחים על הנדנדה תוכלו להרים את הראש, לשאוף אוויר להנות מהמראה הציורי ולחזור לעניינכם.

נוף לצפון, כרם בן זמרה

לטיול יצאנו

כאמור, באזור יש הרבה כרמים ויקבים בהם ניתן לבקר ולהתרשם. אם אתם רוצים לעשות טיול 'רציני' יותר תוכלו לעשות את מסלול הטיול של נחל גוש חלב, מרחק של 5-10 דקות נסיעה מכרם בן זמרה. המסלול קל יחסית ואורכו כשעה וחצי-שעתיים. בתקופה הגשומה הנחל זורם ויש פריחה יפה. במהלך הטיול תראו בית כנסת עתיק, שרידי תחנות קמח ומטעי זיתים. אם אתם מחובבי קברי צדקים, תוכלו לבקר בקבר רבי יהונתן בן עוזיאל באזור עמוקה ולבקש ברכה לזיווג טוב עבורכם או עבור מישהו היקר לליבכם. מסעדה טובה ביער ביריה הנמצא באזור עמוקה היא בת-יער. הדרך אליה היא חוויה בפני עצמה, בתוך יער יפה. המסעדה ממוקמת בתוף מבנה עץ ומתהדרת בבשרים משובחים. כמו-כן, במהלך היום ניתן להגיע למקום לרכיבה על סוסים וטיולי ג'יפים.  

תשלום בבקשה

אין ספק כי בזכות השילוב של הנוף הפסטורלי, הסוויטות הרומנטיות, ארוחת הבוקר המושקעת והאזור היפה תהיה לכם חוויה מהנה במיוחד. המחירים לסוויטות המפנקות הינם בין 700 ש"ח ל-1,200 ₪ ללילה. עבור כל ילד התשלום הוא 150 ש"ח נוספים.

חופשה רומנטית חלומית

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים